mám BMM v Touranu a své volby zatím nelituju. MR 2008, kupováno při 138000km, dneska mám po 2,5 roce 190000 najeto. Menil jsem čidlo DPF (asi 1400 Kč), které se projevovalo pouze svítící kontrolkou ŘJ motoru a čerpadlo příhřevu (asi 2500 Kč). Jinak drandim bez závad, původní turbo, spojka, setrvák, vstřiky. DPF se mi rozsvítilo asi 4 krát za tu dobu, vždy na chviličku a to nemůžu říct, že bych jezdil jenom po dálnici, každodeního crckání po praze mám dost.
Jediný co mi vadilo jsou drobné vibrace na volnobeh, na které jsem už otupěl a žiju s tím, že je to prostě vlastnost tohodle motoru což už jsem slyšel z více míst. Jinak kamarád má tenhle motor v Jette, když jsem s ním mluvil před rokem naposled, měl najeto 350000km a spokojenej.