Přejít na obsah

Michalus85

Uživatel
  • Počet příspěvků

    63
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Michalus85

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. může být vadná, na své oct. jsem ji taky musel měnit. Dej novou a uvidíš hned.
  2. mě spíš mrzí, že admin nemaže ani inzeráty s nabídkou dílů, kde je jasně vidět, že to jsou díly z kradených aut.
  3. Ahoj, dej ho na půl hodiny do trouby na 80-90°C a pak jde poměrně dobře sklo sundat
  4. Já greenline combi mám a dlouhodobá je 4,1l, najeto 60 tis za rok a půl. Ano není to závoďák, ale nejezdí to o nic hůž než 1.6TDI 55kw. Je to tišší a pokud se člověk snaží, tak se s tím dá jet za 3,5l Prostě super, pouze pořizovací cena je poměrně vysoká, ale při nájezdu 30 - 40tis km ročně to je jistě dobrá volba. Ale pokud chceš auto na krátké trasy, tak nikdy nekupuj diesel s DPF protože si zaděláváš na problémy. Moderní dieselové auto musí jezdit na dlouhé trasy.
  5. Ahoj, sice to je trochu mimo mísu, ale myslím, že by bylo účinné jít trochu proti zlodějům i tím, že by nemohli inzerovat zde na foru v sekci bazar. Viz vrakoviště z Berouna kde loni skončila i má téměř nová fabia TSI. Pokud to bude číst někdo z adminů, tak prosím zablokujte tyto uživatele. Děkuji.
  6. Modelová péče přichází vždy ve 22. a 45. týdnu. Facelift u fabie nebyl po celozávodce, ale až v listopadu.
  7. Jinak co se týká, že vám blbne tempomat s cyklovačem na stěrače, tak je to tím, že máte auto, kde je blbá elektrika a dá se to odstranit dodatečným relátkem mezi motor stěračů a svorkovnici. Typoval bych, že je to auto tešně před faceliftem, tzn. tak 9/2004???
  8. Zdar, jak bylo napsáno výš. Je rozdíl mezi tím jestli tam dáš klasické mlhovky na halogenovou žárovku nebo diodové osvětlení pro denní provoz. Když je to klasická mlhovka, tak je zapojení stejné jako u normálních mlhovek, tzn. že jde konektor normálně přímo na žárovku a druhý konektor od 21w žárovky zůstává prázdný. Pokud máš diodovou verzi, tak ve štekru jsou 3 piny a tím pádem úplně jiný štekr a zapojení. Musíš si pak vybrat jestli chceš zachovat mlhovky a nemít denní svícení, či mít denní svícení a nemít mlhovky.
  9. Ne myslel jsem tu klasickou, ne z tsi. když tam dáš 5-kv. z TSI, tak se s tím nebude dát jezdit, ale to si vyzkoušej. Hlavně golf, octavia, yeti mají úplně jinou převodovku, která sice jde na motor, ale už na to nejde uložení.... Musíš mít z rapida, fabie, pola nebo ibizy. Jiný jsou nepoužitelný.
  10. V převodovce není žádná elektronika, pouze když máš start-stop, tak tam je o čidlo navíc, které hlídá vyřazený neutrál. Ale v řídící jednotce motoru je přesně uložená celá mapa převodovky, to znamená, že i když Ti neukazuje co máš zařadit, tak auto ví, na jaký jedeš rychlostní stupeň. Jinak tu převodovku co mám je z roku 2007.
  11. Není zač, měl by stát cca 10€
  12. No mně se spíš víc líbil ten 6-kvalt protože jsou ty rychlosti lepé rozmístěné. Jde o to, že TSI má úplně jinou charakteristiku výkonu a kroutícího momentu než MPI motor, tzn. že u TSI je Ti jedno na kolik jedeš otáček protože turbo ti turbo tlačí max toč moment již od okamžiku kdy sepne, kdežto u MPI je zavislý na otáčkách a to znamená, že při nemá vůbec sílu. A být tebou, tak si ještě zjistím jestli Ti někdo dokáže přehrát mapu převodovky v řídící jednotce. V závislosti na tom jaký máš rok výroby se může stát, že Ti bude padat do nouzového režimu a nebo Ti při nejmenším nepůjde tempomat.
  13. 1,2 tsi 77kw rapid, nemusíš měnit vůbec nic, jen přehodit ze stávající převodovky náboje na vnitřní klouby poloos
  14. na 3000 to jede něco malinko přes 140. Spotřeba se snížila tak o 0,7 litru. teď mám dlouhodobý průměr mezi 5,4 - 5,5 ale při rychlosti 110 a téměř všemu po dálnici. Mám tam převodovku s kodem NBU. Snížení spotřeby je znát až když se jezdí rychleji, protože při jízdě 140 až 160 na trase Praha - Ostrava to pak jede za 6,5 až 7 litrů. Normálně to bylo cca 8,5
×
×
  • Vytvořit nový...