Tak jsem se asi s tou cívkou unáhlil. Ráno sednu otočím klíčkem a motor naskočí a jde normálně, žádná kontrolka nic. Akorát při volnoběhu lehce kolísali otáčky až do 1tis. Jel jsem do servisu, tam to napojil a žádná závada, žádná chyba nic . Projel to a zase jako naschvál nic a když jsme vystupovaly tak najednou začala svítit kontrolka elektroniky a opět vynechávat válec, tak jsem si docela oddych. Opět to napojil a zase nic, žádná chyba, jen něco o nadmořské výšce a něco o netěsnosti sacího a nebo výfukového potrubí to už si nepamatuji, ale prý to je nějaký nesmysl. No auto tam zůstalo. V poledne mi volá, že si můžu přijít. Tak, a dozvěděl jsem se : že jsem ztratil víčko od oleje tak mi dali nový a to bylo ono prý něco s tlakama a mohlo se to takhle rozhádat a ještě uvedli soft. do základního nastavení a je to OK. Je pravda, že jsem dolíval olej, a nakonec jsem to víčko našel dole na plastu, se mi teda ještě nikdy nestalo tak mám náhradní ( a to by mě moc zajímal Váš názor, protože tomu nerozumím a nějak se mi to s tím tlakem oleje nezdá, že by až s toho vynechával válec ? a po telefonu do dvou servisů mi v jednom řekli, že by to mohlo být možné, ale se s tím ještě nesetkaly). Jinak víčko 250kč a 1.5 hod práce 353kč. No kéž by to opravdu bylo jen tím víčkem....