-
Srovnání podvozku OIII RS a OII RS
Tak to musí být v pružinách :-D Jak jsem psal, srovnávám OII RS a OIII RS a můžu porovnat na obojím 18" kola, tak na OIII RS 19", která zatím jezdím jednu sezónu a přijde mi to naprosto naopak - dvojka i na zimních 16" (ale taky z SII s menším ET) sedí líp, než OIII RS na originál 18" nebo 19"...
-
Srovnání podvozku OIII RS a OII RS
Nad podložkami právě přemýšlím, pořád mi OIII RS nesedí jak seděla OII RS. Já to mám ale naopak - z OII RS mám lepší (jistější) pocit, než z OIII RS. Obojí benzín, obojí 18" kola.
-
Srovnání podvozku OIII RS a OII RS
Je tu někdo, kdo jezdí či jezdil obě generace RS a může proovnat podvozek? Ani po třech letech jsem si totiž nezvykl na chování OIII RS v zatáčkách a přijde mi, že OII RS v tomhle byla daleko větší "žehlička". Na dvojce jsem ale jezdil se superbáckými koly s menším ET, takže teď nevím, zda to byla zásluha kol, nebo je dvojový podvozek prostě lepší. Má tedy někdo relevantní zkušenost?
-
poškrábané brzdové kotouče
V OIII se dá nastavit preventivní přibržďování zadních brz za deště tak, aby v případě potřeby rychleji a účinněji brzdili. Možná to bude řešit i tenhle problém. 170 tis. km je poměrně dost, zatím jsem o nikom, kdo by najel na jedny desky tolik, neslyšel. Mezi destičku a kotouč se kamínek určitě needostal, je tam minimální vůle, to spíš mezi kotouč a krycí plech na zadní straně kotouče.
- Lampy alliexpres
-
Vymena zarovky obrysoveho svetla
Já s kleštěmi skončil :-)
-
Škoda KAROQ
Podle mne není na čem to poznat, to by popíralo všechny hodnoty hodnoty, které ŠA vyznává. Dneska se cokoliv vyrábí kdekoliv a nebýt etikety, nepoznáš nic.
- Škoda Octavia III facelift
-
Škoda KAROQ
Proč by v tom vůbec měl být nějaký problém? V 21. století si snad škodovka je schopná pohlídat kvalitu všude a všude taky vyrábět podle stejných standardů.
-
automaticke zapnutie klimy pri ofukovani celneho skla
A čemu přesně to vadí?
-
Škoda KAROQ
Co to je za slovo to "panbu"?!
-
Nejde Vám sundat kolo z nápravy?
Tak číst evidentně umíš, tak kdyby sis to vygooglil už dávno...nebo ti přijde normální bouchat a kopat do kola pokaždé, když ho chceš sundat? Anebo se holt drž toho, že ses z paneláku, bez garáže a bez heveru a jezdi do pneuservisu, tam mechanici jsou.
-
Ukazatel servisní prohlídky po vytažené baterii
Ten rozdíl je tolerance, která tam je - běžně 1000 km a nějaké dny, které jsou v tom, co palubní počítač ukazuje, započítány.
- Je toto skrytá vada?
-
Nejde Vám sundat kolo z nápravy?
Twl to jsou dotazy a experimenty - proč kola před montáží neušetříš konzervačním voskem a pokaždé podstupuješ takovou vraždu při sundávání? Jinak broušení a mazání jistě nemá vliv na hučení, stejně tak jako hučení nevzniklo díky přirezlému kolu.