Přejít na obsah

GeorgeTDi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    137
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli GeorgeTDi

  • Narozeniny 11/04/1987

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení GeorgeTDi

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Zdravím vás kolegové. Dnes při výměně oleje jsem zjistil, že mám ulomený levý spodní držák vodního chladiče. Chybí tam i ten silentblok 1K0 121 367 F. Nemá někdo zkušenost jak se to dá opravit? Napadlo mě udělat do zbytku plastu závit a dát nějaký šroub a ten silentblok. Od té doby co se to stalo slyším divné klepaní od přední nápravy. Takže si myslím, že je to tento problém. Dost se to tam mele :( Díky moc za rady. Jirka
  2. Zdravím všechny. Potřebuji radu jestli je to normální. Aktualizoval jsem mapy na 8536 V16 EU West. Při zadávání země mi to nabízí název země ve všech jazycích co ta mapa obsahuje. Dá se toto nějak nastavit nebo změnit prosím? Díky moc
  3. Také na to teď koukám. V Etce má ta jednotka pro Superba jiné číslo. Ale nevím čím by se to mělo lišit. Jedině v té zapojovací kabeláži. Superb to má mít v přihrádce před spolujezdcem a Yeti asi ve středovém tunelu ne? Jinak ta jednotka se mi ukazuje i u ostatních aut stejná.
  4. Ahoj, video jsem pustil až teď. Ten zvuk těch vstrikoačů fakt není vůbec pěkný. Kouří ti to když jedeš? Mě odešly vstřikovače po dovolený v Srbsku. Když jsem odjížděl ze Srbska, tak to hrozně škubalo autem jako kdyby tě někdo tahal dopředu a hned dozadu ( takové zadrhávání) a hrozně to auto kouřilo. Když jsem měl špatný ten EGR tak to jen zacukalo v tom období kdy motor ještě neukazoval na počítači teplotu 50°C pak už dobré. Stál jsem někde, vychladlo to a zase to zacukalo. EGR mi měnil klubák Sharik4x4 co dělá vyvažováky. Mění se to celé a musí jít dolů DPF aby to šlo vyměnit. Na ty vstřiky zkus třeba zavolat uživatele Motorpower. Ten ti je proklepne a řekne co opravdu s nima je. Nevím kde bydlíš, tak to k němu budeš třeba mít hodně daleko (Třebotov u Prahy).
  5. Ahoj. To cukání by mohl dělat EGR, mě to tahle cukalo a byl špatný EGR ventil.
  6. GeorgeTDi

    Chyba ABS/ESP

    Také jsem měl teď problém s čidlem ABS. Bylo to u starého Sharana 2004. Kamarád tam dal čidlo DELPHI, který do 30 km/h ukazoval 0 nebo blbosti. Koupil jiné, znova DELPHI a to samé. Takže jsem sehnal čidlo ATE a bylo úplně jiné a po nasazení bylo vše hned v pořádku. Takže to DELPHI bude asi opravdu slabší co se týká elektriky.
  7. Zdravím, měl bych dotaz také k roletě. Přišlo mi, že už ty jezdce v tom bočním vedení nejezdí, tak jako dříve. Chtěl bych to nějak vyčistit a případně něčím ošetřit, aby to jezdílo zase lépe. Máte prosím nějaký tip? Třeba jen mýdlem to potřít nebo nečím jiným? Nějaké oleje a silikony se mi dotoho nechtějí patlat, to se pak na to nachytá prach a psí chlupy a bude to ještě horší. Díky moc za rady Jirka
  8. Zkontroluj si na levem prednim ramenu a vzadu na naprave ty naklonove cidla, jestli se ti nejak nepovolila a tim padem ted nerikaji jednotce, ze jedes porad z kopce. Stalo se mi, ze predni bylo vypadle z ramena a natazene a svitilo mi to pul metru pred auto. Jirka
  9. Ahoj, poslouchal jsem to a zní to divně. Ale přijde mi to že budeš mít nějaký vstřik asi špatný. Mě odešli vstřiky a když to bylo studený tak to hrozně rachtalo a škubalo (trhalo). Když se to ohřálo, tak to pak bylo lepší. Nekouří to víc teď? Když jsem zkoušel na místě s vyřazenou rychlostí vytočit nad 2000 tak to takové rachtání tolik nedělalo, ale v zátěži to bylo poznat. Napiš sem ještě kolik máš km a je to asi CFFB kód motoru co? Počkej ještě co řeknou ostatní. Jirka
  10. V tomto rozmezí otáček mi to škubalo vždy za studena a bylo to vadným EGR ventilem.
  11. Jojo. Takhle mi to asi 2 měsíce cukalo.Když jsem to načetl, tak to psalo chybu: ventil zpětného vedení výfukových plynů - chybná funkce. Někde tady na foru je o tom hezké téma. Píšou tam i jaký vylepšený typ EGR ventilu tam máš dát a ještě i raději dokoupit víčko toho ovládání které zamezí vypadnutí osičky. Nechal jsem to vyměnit, stálo to asi 11 000,-kč. Jirka
  12. Ahoj, mám také 103 kW CFFB a mě tohle dělalo vždy ráno při studeným motoru, třeba dvakrát zacukalo a pak už celý den nic. Jako když ti vynechá přívod paliva. Kolik máš najeto? V mém případě to dělal EGR ventil, časem mi auto spadlo i do nouzového režimu a vypsalo chybu EGR ventilu. Vyměnil jsem ho za nový a už to nedělá. Jirka
  13. To brrrrm: Díky za tip, vyzkouším to Třeba najdu i nějakou free appku.
×
×
  • Vytvořit nový...