Přejít na obsah

Smejky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Kontaktní metody

  • ICQ
    270940043
  • Yahoo
    smejky2@centrum.cz

Návštěvy profilu

2066 zobrazení profilu

Oznámení Smejky

  1. O4 2.0 TSI RS baterie se samovolně začala vybijet. Po nabití nabíječkou CTEK vydrží cca 2 dny a je pod 12V. Baterie při stáří auta vyměněná, ale problémy přetrvávají. Dnes jsem v noci objevil, že v autě jako by cvakne od automatické převodovky ozve se bzučení při kterém se zapne středová obrazovka pouze s jasem a v pravém dolním rohu červené P. Po té se vše ponoří do tmy. Takto to opakuje zhruba v pěti minutový intervalech. Zvuk obdobný jako při ukončení jízdy. Něco to budí. Hold po záruce 4 měsíce takže autorizovaný to jistí. Dám vědět, jak to dopadlo.
  2. Riziko požáru bylo v možnosti uvolnění krytu za jistých okolností, jeho deformaci popřípadě kontaktu s motorem, kdy to blaflo. Kryt má z mého pohledu modifikované upevnění. Starý jsem jednou rukou bez problémů uvolnil, tento nikoliv. Riziko hlodavců je pro mne vyšší:-).
  3. Dle servisu Auto Elsa v Čakovicích kryty nebudou na O_IV VRS. Koupil jsem na skoda-dily.cz kryt, který je primárně určen na Kodiaca. Pásne jak prdel na hrnec viz video. Cena cca 2,9 tis. Kč. 20230811_150530.mp4
  4. Dle servisu Auto Elsa v Čakovicích kryty nebudou. Koupil jsem na skoda-dily.cz kryt, který je primárně určen na Kodiaca. Pásne jak prdel na hrnec viz video. Cena cca 2,9 tis. Kč. 20230811_150530.mp4
  5. Také již vyhlížím, že si někdy ten kryt alespoň alespoň koupím, na kryt od autorizáku již nespoléhám...
  6. Dámy a pánové, řešil a vyřešil někdo problém s odstaveným fávem s karbecem a novější palivovou pumpou na 14 kalendářních dnů a pokusy nastartování dopadají kladně až na sedmý, osmý pokus. Favorit je z roku 1992. Evidentně nedrží benál a není již z důvodu inovovaného čerpadla páčkou dopravit benál do karburátoru. Má někdo zkušenosti s novým čerpadlem made in Čína? ˇPumpa je údajně neopravitelná. Díky za jakoukoli informaci.
  7. Já jsem v rámci svolávačky také přišel o kryt, byť O4 2.0TSI, ale mne trápí spíše kuny. Celý motor včetně pochutin v podobě různých hadiček se jaksi přímo servíruje na podnose. Bude to rok, co byl příslib v podobě řešení a nic. Fakt šílené...
  8. Já s tím jezdím pouze v létě a dal jsem 80W, ovšem na fóru všeobecně 75W-90 doporučují, obzvláště v zimě.
  9. já jsem koupil i nove šrouby origo, dále všechny závrtné šrouby v hlavě, kterou jsem nechal proveřit, zdali srovnat či nikoliv. rovnou jsem očistil sedla ventilů a vyměnil gufera. když to bylo dole, koupil jsem nové výfukové svody včetně plechu na odvod teplého vzduchu ke karbecu. Nezapomeň kontrolu usazení vložek.
  10. Tento jev se děl i u mě, musel jsem přeletovat pojistkovou skříň, auto chcíplo pokud nebylo pod plynem nad zmíněných 1200 otáček za minutu.
  11. Dnes již jen tak nelze koupit, kdyby měl doma někdo zásobu, tak ať se mi, prosím, ozve ;-).
  12. Po 3tkm jsem měnil za originál 0W20,po 8tkm Mobil Super 3000 Formula V 0W20 a teď při 18tkm RAVENOL VSE 0W20. Myslím, že při zkráceném intervalu je vlastně "jedno" jaký olej OW20 se specifikací W508.00 tam přijde.
  13. Položil jsem v autorizáku otázku, zdali ji jsou nové kryty a bylo mi odpovězeno, že oni prozatím nemají od ŠA žádný návrh řešení, což potvrzuje příspěvek Stanmana, že mu sup přišel z výroby bez krytu. Jdu si tedy koupit protikuní pičifuk ;-).
  14. Tak to je docela legrace, sel jsem si do Fabie 1.4 MPI , z kterou delší dobu nejezdím a světe div se, otočím kdykoliv tj. na místě, při jízdě a volant tuhne a klade odpor, který může být pro člověka věci nebezpečný. Když je volant v krajní poloze, ať již vlevo nebo vpravo, ozývá se od místa, kde jev umístěné servo, syčení, jako když čerpadlo běží naprázdno. Zkontroluji stav hydraulického oleje a uvidíme. Kontrolka posilovače nesvítí, VAG nic nehlásí. Uvidíme. Jak jsi DEJVIC dopadl ty? Díky za info. Popřípadě ostatní, setkal jste se někdo především s tím syčením? Díky. Opraveno: servo KOYO a přes gufero natekl olej do spodní části s elektronikou. Koupeno repasované za 3,5 táců a jedeme dál ;-)
  15. Jejda, to už je let. Měl jsem servo značky TRW a ten senzor časem koupil nový a byl klid, ale jak jsem kdysi psal, zkontrolovat dostatek hydraulického oleje a popřípadě čidlo vyměnit.
×
×
  • Vytvořit nový...