Přejít na obsah

koudy_123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    390
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3752 zobrazení profilu

Oznámení koudy_123

  1. Diky za reakci a rady. Demontazi tunelu jsem se prave chtel vyhnout. Musim kouknout kudy tahnout babely okolo toho kolenniho airbagu a pak kolem PTC. Snad to nejak rozumne pujde.
  2. Prosim poradi nekdo? Potrebuji protahnout kabel (12 V a kostru) od pojistek k hodinam v loketni operce. Kudy to bude nejjedodussi (nejmene denontazi apod)? Palubkou a pak stredovym tunelem nebo levym prahem a pak nekudy pod sedadlem? Diky moc
  3. Je to sice let, ale treba se nekdo ozve. Sel by vymenil ten ventil bez demontaze kompresoru?
  4. Show must go on. Origo modul nainstalovan. Bere si 10 mA, cili dvakrat tolik nez fake z Ali. A je to proto, ze ten z ali nabijel jen jednim portem. Aby nabijel obema, musel by byt propojeny vsechny 4 piny (kazdy usb port musi mit sve napajeni). Cina reseni. Aby usb nevybijeli autobaterii budu muset natahnout kablik z pojistkovky se spinanym 12v. Pojistky mam promerene, volnou pozici jsem nasel, piny vim. Ted jen kudy nejlepe tahnout kabel. Stredovym tunelem? Nebo levym prahem a pak pod kobercem do středu?
  5. .

    1. wirer

      wirer

      Nechapem, naco mi komentujes profil. Ale co uz... 

       

      Viem ake to su, preto som napisal ich ciselne oznacenie. Bud rad, ze to nemusis hladat podla fotky.

      Niekde ich najdes pod prvym cislom, inde pod druhym. Staci si to hodit do googla a mozes si vyberat, odkial si to objednas... Ebay, allegro, autokabel, aliexpress, autodielyonline24 a plno dalsich

    2. koudy_123
  6. No tak kouri to proto, ze se nespali vsechna nafta vstriknuta do dpf. Otazka je proc se nespali. Je horsi katalizator, je horsi vstrik? Vstrikne se vice nafty nez se v dpf dokaze spalit? Je spatny vstrikovac? Myslim, ze tohle by rekl jen odbornik praktik na danou problematiku. My se tady muzeme jen dohadovat.
  7. MYslím, že to kouří, protože se nespálí všechna nafta vstříknutá do výfukové fáze. Je otázka proč. Pokud se DPF vypálí, tak bych asi jezdil a neřešil.
  8. No sice jsem ti radil, abys koupil stekr, jezdil a sledoval pres telefon stav. Ale pokud clovek ten stekr nevyndava, tak musi pocitat se zvysenym klidovym proudovym odberem, cimz bude dochazet k vybijeni baterie pri parkovani. Pokud jezdis casto a dal, tak se nic nedeje. Pokud ne, tak si za par let znicis baterii. Me ted odesla druha baterie po 2,5 letech. Tak jsem patral a vypatral jsem pricinu prave v tom stekru.
  9. Tak dnes jsem se opět věnoval měření klidového odběru. Takže odběr byl těch 50 mA, což se mi zdálo hodně. Po zamyšlení jsem si říkal, jestli to nebaští carista štekr v diag zásuvce, který tam mám stále zasunutý. A..? Ano, byl nenažraný. Po vytažení byl odběr 0.15 - 25 mA. Pak jsem ješty ospojil aliexpres USB porty (fake originálních, bohužel) a odběr klesnul na 11- 19 mA (skákalo to). Jo a když jsem zapojil originál hodiny, místo kterých jsem dával USB modul, tak byl odběr opět 11- 19 mA. Výsledek: 1. Štekrem jsem si za 5 let zničil 2 bateri. noo tomu se říka blbost. 2. Zkusím koupit origo USB modul, zapojím a změ+řím klidový odběr.
  10. Potřeboval bych radu zkušenějšího. Zdá se, že napojení USB modulu na zadní zásuvku bylo blbé řešení. Jak je tam stálé napětí, tak mi modul vybíjí baterii a ta se odporoučí vždy po cca 2,5 letech. USB porty berou cca 5 mA, možná trochu víc. Když tam vrátím origo hodiny, tak ty neřerou nic. Ten omdul je z ALI a když jsem se mu kouknul na střeva, tak po porovnání s wirerovým jsem usoudil, že ten můj je fake. Zkusím koupit origo, nainstalovat a proměřit. Zde link na wirerovu instalaci USB https://wirer.sk/f3_usb_opierka/
  11. MOc Dík! Nevěděl jsem, že lze vléz do adresáře a stáhnout jen jednotlivá PDFka.
  12. koudy_123

    huceni

    No a me treba hucely zimaky vzadu, protoze byly oskakany. Nedriv to hucelo kolem 90 km/h a 120 km/h. Pak uz skoro porad. Vzadu vlevo to bylo huceni jako od spatneho loziska. Nove pneu a je klid.
  13. Nedaří se mi stáhnout zip s el. schématy. Ke konci to hlásí chyby transferu. Moc prosím, nešlo by to nějak nahrát ještě jednou? Nebo nějak jinak nasdílet?
  14. Jojo o baterii ovlivňující měřák vím. Je s podivem, že na jiným měřáku mi to ukazovalo podobné hodnoty. Ještě mě napadlo, že výrobce měřáku nemyslel násobky 1000, ale 10-ti násobky. Pak by to sedělo.
  15. Nejde mi o konkrétní číslo, ale o desetinnou čárku. Když je nastavený rozsah na celé Ampéry (na displeji 0,049 A), tak to mohu také číst jako 49 mA. Přece mili je tisícina, ne? Nebo se pletu?
×
×
  • Vytvořit nový...