Přejít na obsah

Dula

Uživatel
  • Počet příspěvků

    544
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

2 Sledující

Návštěvy profilu

5461 zobrazení profilu

Oznámení Dula

  1. Pokud ti startér při přímém připojení startovacího kontaktu na + baterie jenom vysune pastorek a netočí se, jak píšeš, tak zatím děláš zbytečnou práci. Dokud se nebude spolehlivě točit, tak nemá cenu hledat případné přerušení kabelu od spínací skříňky.
  2. Changer batterie Seat Ibiza 1.6 MPI (Seat Arona. VW Polo. Skoda Fabia et Rapide) - YouTube
  3. Kabel B+ vede k alternátoru a ke startéru.
  4. Fabia IV 2022 ➤ Elektrická zarízení - Vydání 07.2021
  5. Dá, akorát musíš sdělit, jaká je to Fábie. U dvojkové pojistka č. 51, u jedničkové jedna z pojistek 53, 58, 66, u trojkové 5 případně 30, u čtyřkové 33.
  6. Je hodně malá pravděpodobnost, že by se kabel přerušil v těch chráničkách. Jedině, že by zachutnal nějaké kuně. Ještě bych zkusil špendlíčkem jemně napíchnout na volném kusu kabelu izolaci a změřit jeslli se tam napětí při startování náhodou nevyskytuje. Pokud ani tam nebude, tak asi nezbyde nic jiného, než natáhnout nový vodič mezi spínací skříňkou a startérem. To samé se špendlíčkem změřit na vodiči vedoucím z patice spínací skříňky, aby se vyloučilo nevodivé spojení konektoru s kabelem.
  7. Schéma Seatu nemám, ale u škodovek žádná pojistka mezi spínací skříňkou a startérem není. Vypadá to na přerušený vodič. Zkontroloval bych jeho konec u startéru, mohl se uklepat těsně u konektoru a taky změřit, jestli opravdu na jeho konci není při startování napětí. Pak se přesvědčit, že starér pracuje přímým přivedením +12V na startovací svorku startéru.
  8. Ve spínací skříňce je šest nezávislých oddělených spínačů. Ten první zprava spíná podklíčkové plus (15), ten druhý spíná startér (50b), třetí říká řídicí jednotce, že se startuje (50), další je pro S-kontakt (86s), další spíná parkovací světla při vypnutém zapalování a poslední je pro odlehčovací relé. Takže, to že svítí kontrolky vůbec není znamení, že jsou všechny kontakty OK. Bez měření se těžko dá zjistit, kde je chyba.
  9. Máš na kontaktu 50b napětí při startovací poloze klíčku? Tím jsi měl začít.
  10. Přečti si příspěvky z 16. a 17. září 2013 na této stránce. Originální rádio ŠKODA Symphony Fabia I - Stránka 33 - Autohifi, Navigace - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz
  11. Změř napětí na kontaktu 50b spínací skříňky při poloze klíčku startování. Pravděpodobně tam napětí nebude. Tento kontakt je přímo spojen se startérem bez nějakého relátka. Na nezávislém kontaktu 50 je při startování také napětí, ale toto vede do řídicí jednotky, kde možná slyšíš cvakat to relátko. To ale s startérem nemá nic společného, jenom odpojuje při startování spotřebiče s velkou zátěží pro akumulátor. Vložka spínací skříňky se dá vyměnit a není třeba nic kódovat. Spínač zapalování spínací skříňky - dlouhý - 40.14.653 | E-shop LKQ CZ s.r.o. (autokelly.cz) Výměna spínací skříňky Škoda Fabia | Fabiaauto.cz - Škoda Fabia
  12. Na jezdci potenciometru T8b/2 se při při otáčení ovladačem musí měnit napětí od 0V do 12V. Na T8b/1 musí být + 12V od pojistky č. 2 na pinu T8b/4 je kostra.
  13. Schéma naklápění světel.
  14. Planžetu vlož zpátky do ovladače a zajisti čepem.
×
×
  • Vytvořit nový...