Přejít na obsah

martin71

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli martin71

  • Narozeniny 06/02/1971

Návštěvy profilu

2220 zobrazení profilu

Oznámení martin71

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Zdravím.Aktualizuji stav mojí Fábky MPi --- 363 000 Km a 9 217 h vše OK
  2. Ahoj .Protože jsem dodělával svícení a fotil jsem dávám sem foto pojistek a relátek od el.topení F1 Sdi.
  3. Jen pro zajímavost já mám najeto 334 055 Km a servo 8 646 h ,vše šlape na 1
  4. Tak trochu obnovím téma : měl jsem tu čest tohle řešit 2x na mém autě . Při prvním setkáním s vibracemi = 1. kontrola servis vše je v pořádku možná kotouče ???????? 2. kontrola v pneuservisu zjištěna vůle na tyčce řízení po výměně vše v v naprostém pořádku Při druhém setkání s vibracemi = 1. kontrola servis = výměna kotoučů+destičky Zimerman (staré kotouče 80 tis.km) po 2 tis.km opět vibrace 2. kontrola servis -proměření házivosti kotoučů =vše ok,kontrola vůle náprava =vše OK vibruje stále 3. kontrola jiný servis = kontrola celé nápravy =vše OK stále vibruje doporučení servisu výměna kotoučů jsou špatné nic jiného to nemůě být 4. Po důkladném popřemýšleníjsem tedy vyloučil kotouče a po vzoru při první zkušenosti jsem koupi novou i druhou tyčku řízení a nechal vyměnit i zadní silenbloky na ramenech ( z octávie) a světe div se opět vše v naprostém pořádku :D Výsledek je asi takový že tato náprava je dost choulostivá na základní možné vůle a proto bych se soustředil na věci které jsem z vlastní zkušenosti vyměnil Snad to někomu pomůže a nedožene ho to k prodeji jinak dobrého auta ( jako mě, opravdu mělo na mále a prodal bych ho )
  5. Takže mám po výměně najeto přes 4 tis.Km a mám nové informace .Auto neskutečně ožilo jede lépe táhne lépe a co je nejlepší i spotřeba klesla z předchozích 7,2 l na 6 litrů a to mám euro 4.Protože jsem měl obavy o chudou směs tak jsem zajel na emise a ty jsou v pořádku.Každou jízdu si teď užívám
  6. Zdravím Pokud máte problém z hydry je pomoc jednoduchá ,mě odešly ve 310 tis.Km tak jsem koupil tyčky + nadzdvedáky do Felicie ( můžete to třeba vykuchat ze zrušené) a jen vyměnit, budete muset seřizovat ventily ale za ten klid a pohodu to stojí já jsem nadmíru spokojen. Jen pro zajímavost ,nové hydro = 700 - 1100 Kč ,tyčka sací AL = 38 Kč x 4 ,výfuková = 25 Kč x 4 - origo Škoda. Ještě foto 3 Ks se přestaly točit vačka vykonala své.Zdraví Martin
  7. Zkontroloval bych servo , 2x Fábie v mém okolí mělo problém se spínáním serva při zamknutém autu.Mám dojem že byla zjištěna chyba ukostření nebo něco takového.Na straně řidiče před předním kolem je schováno servo poslouchal bych jestli se nespíná čerpadlo serva když je auto zamknuto.
  8. Palivové čerpadlo je slyšet po zapnutí klíčku ? změřit jde li impuls na zapal.lištu + napájení ( již jsem jednou řešil že mě palivové čerpadlo odešlo za jízdy )
  9. Zdravím Hydra mě klepou taky jen do rozjezdu cca 100m pak ticho ,leju polo. 10W40 teď mám 286 600 Km a zatím neřeším .Kouknul jsem na CC-autodíly origo tam mají za 749 Kč tak počkám na slevu a koupím mám v plánu ještě aspoň 100 tis natočit než pošlu dále, výměně se asi nevyhnu.Počkám až opět rupne těsnění pod hlavou ono jim propláchnutí G 12 nedělá dobře Po výměně zalít olejem a nechat 30 min v klidu - tak píšou v příručce. Po namontování nových hydraulických zdvihátek nesmí být motor po dobu 30 minut startován. Hydraulické vyrovnávací prvky si musí sednout ljinak mohou ventily zùstat trvale otevøené a hrozí jejich dosednutí na píst).
  10. Samo že jen do polstru za ním je totiš dost místa a k podběhu blatníku se to nedostane ,16mm samořesky do plechu nemají ostrou špičku takže nehrozí nějaké problémy mám to takto už 4 roky a super.
  11. Tak jsem se dostal k focení a zde jsou fotky : http://com3.sweb.cz/index_soubory/Bo%C4%8Dn%C3%AD%20kapsy%20F%C3%A1bia/01022014085.jpg http://com3.sweb.cz/index_soubory/Bo%C4%8Dn%C3%AD%20kapsy%20F%C3%A1bia/01022014086.jpg http://com3.sweb.cz/index_soubory/Bo%C4%8Dn%C3%AD%20kapsy%20F%C3%A1bia/01022014087.jpg http://com3.sweb.cz/index_soubory/Bo%C4%8Dn%C3%AD%20kapsy%20F%C3%A1bia/01022014088.jpg
  12. Já jsem to vyřešil takto : z kartonu jsem udělal mustr a pak přišel na řadu pozink plech který jsem polepil ( dobrý je i kancelářský žralok ,nemusí se to lepit ) stejným filcem co je v kufru a buď samořezkama připevnit nebo suchý zip práce na 30 min a je kam dávat nářadí ,voda,olej,nákup.........
  13. Měl jsem podobný problém a byla to poloosa vnitřní kloub.
  14. Ohledně spojky --- řešil jsem tu podobný problém http://forum.skodahome.cz/topic/105330-podivne-fungujici-spojka/?hl=%2Bpodivn%C4%9B+%2Bfunguj%C3%ADc%C3%AD Odvzdušnění spojky - pro zjištění kde se zavzdušňuje šlapat na pedál - samotné odvzdušnění po odstranění problému se mě osvěčilo nechat kapalinu protéct samovolně oběma válci -- nešlapat na pedál.
  15. Zdravím tu jsem -Zlín -Šarovy a pokud bychom neuspěly mám v záloze bratránka který dělal mechanika ve Škodovce
×
×
  • Vytvořit nový...