Přejít na obsah

Pytlák

Uživatel
  • Počet příspěvků

    283
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pytlák

  1. Ke změření jsem se dostal až teď byla dovolená). Šířka 12mm, výška 10mm. Už je to ale trochu deformované, jak jsou pořád zavřené dveře. Původně to mohlo být 12x12mm.
  2. Nejake podrobnosti? Cena? Platba? Dodani?
  3. Mam neplnohodnotne kolo. Furu veci mam nastrkanych v plastovem vylisku okolo nej a primo v nem. Varioflex je super. Skutecne variabilni. Sklopit ci vydelat sedadlo/sedadla pri prevazeni nakladu je otazka par sekund.
  4. Nevadi. Jen musis pocitat s tim, ze je naklad blize strechy. Pro vozeni rakve, desek, tycoviny,... uplne v pohode. A vzhledove to vypada pekne (neni na strese takove "leseni", jako u nekterych pricviku).
  5. Tyhle pricniky mam take. Jsou drazsi, ale super. Diky aerodinamickemu tvaru ani prilis nehuci a nepusobi rusive. Jsou nizsi, nez bezne. Pokud vezu bezny naklad, nicim je neomotavam. Podlozil bych to jedine pri nalozani nejakeho srotu. Dulezite je naklad pripevnit tak, aby se nepohnul.
  6. Poradíte mi? V autě nemám bezdrátové nabíjení telefonu. Jak je složité bezdrátové nabíjení zprovoznit, pokud bych sehnal originální odkládací přihrádku se spojovací anténou a bezdrátovým nabíjení telefonu? Dík.
  7. Pytlák

    Vaše spotřeba

    Ja uz jsem tu spotrebu popisoval. Okolo 8 litru/100 km mam dlouhodobou spotrebu take. Castecne je to ale tim, ze 5 dni v tydnu jezdim jen velmi kratke trasy okolo 4 km a motor se nezahreje (ted v zime spotreba i pres 10 litru). Parkrat v tydnu jedu dal a tim prumernou spotrebu vylepsuji, protoze kdyz jedu dal, spotreba rychle klesa. Ale i tak je v zime problem se dostat i na okreskach pod 7 litru. V lete je to o dost lepsi, ale i tak prumer vetsinou nad 7-7,5. Jen okresky se v lete daji jet cca za 6. Ten napad @nextczse mi libi. Zdaji se mi nektere uvadene spotreby az neskutecne male. Nejlepsi by bylo porovnat projeti stejne trasy jinym autem, za stejnych podminek, jizda spolecne. Ta spotreba by pak mela byt plus minus stejna. Pokud ale jedno auto pojede za 5,5 litru a druhe za 9, tak je asi chyba v aute.
  8. Take dnes vymena baterky. Umrela bez varovani. Vydrzela ale 17 mesicu. Kdyz jsem ji menil poprve (jen pro jistotu), daval jsem tam Panasonic. Auto jezdi kazdy den.
  9. Pytlák

    Vaše spotřeba

    Spotreba Karoqu me take stve. Dlouhodobou spotrebu mam 7,8 l/100km. Najeto 31 tis. km. Od najeti cca 25 tis. km jde spotreba trochu dolu. Mam ho 2 a pul roku a vysledoval jsem toto: - pokud poskakuji po meste a jezdim jen vzdalenosti okolo 5km a pri zastaveni motor vychladne, pak je spotreba okolo 9-10 l na 100 km (nekdy i vyrazne vice). Je jedno, jestli jedu na ECO nebo NORMAL - delsi vzdalenosti (mesto, okresky, dalnice), pokud jedu prevazne po dalnici pak byva spotreba okolo 7,8 l na NORMAL a 7,4 l na ECO. - delsi vzdalenosti (mesto, okresky, dalnice), pokud jedu prevazne po okreskach byva spotreba okolo 7,0 na NORMAL a 6,2 l na ECO. Lze jet i za mene. Parkrat jsem po prazdne okresce zkusil jet vylozene na spotrebu a pak se da jet i delsi trasa tesne nad 5 l (ECO). Ale to uz neni jizda. Ne, ze by byla uplne pomala, ale clovek uz brzdi provoz. V kazdem pripade se u auta (v porovnani s mymi predchozimi) velmi zvysuje spotreba, pokud se jede se studenym motorem a je haklive na sebemensi seslapnuti plynu. Co me prekvapilo bylo to, ze jsem opakovane jel trasu asi 60 km (mesto, okresky) bez voziku za cca 6,2 l a s nalozenym vozikem za 6,4 l (ECO). Taktez stresni box zvysi spotrebu jen cca o 0,5 l/100 km. Rezimy ECO a NORMAL stridam. Na ECO nema vyznam jezdit kratke trasy, na dalnici a s plne nalozenym autem. Delsi trasy, prevazne po okreskach jsou pro tento rezim idealni.
  10. Take se mi dostavaly necistoty u zadnich dveri. Asi pres pul rokem jsem to castecne vyresil nalepenim dutinkoveko tesneni v delce asi 50 cm. Rekl bych, ze to z 90 % problem odstranilo. Zejmena se nedostavaji kaminky az na dvere. Uprava za par korun a nepusobi to rusive. (Na fotce je jeste videt pruhledna lepici paska. Tou jsem prelepil tu puvodni, kterou se mi podarilo poskodit.)
  11. Kazdou chvili mi to na dalnici pise: "prevezmete rizeni". A pokud nepohnu volantem, zacne to vriskat.
  12. To záleží na vkusu každého jednotlivce. Karoq má na sobě pár stříbrných (chromovaných) doplňků, a tak za sebe bych volil stříbrnou, popř. šedou.
  13. Včera se mi "poštěstilo" táhnout asi 20 km nepojízdného Renaulta. Takže, i když je toto téma již delší dobu mrtvé, napíšu dva postřehy: 1. Dloho jsem hledal tažné oko. Nakonec jsem ho našel v plastovém výlisku vpravo vzadu u rezervy. Ale až úplně u sedadel. Při normálním nadzvednutí koberce ho člověk nevidí. Je potřeba koberec nadzvednout i v místech, kde se při zvedání láme/ ohýbá. 2. Po oddělání krytky v zadním nárazníku jsem zjistil, ze oko není kam našroubovat. Mám tažné.... 🙂 Takže, i když jsem kdysi byl poučen, že tažné není určeno k tažení jiného vozu na laně, u Karoqa jiná možnost není.
  14. Tak jsem v patek absolvoval prvni servisni prohlidku (po dvou letech) ve Slavkove. Cena 3164,- Kc. Dodavali olejovy filtr, pylovy filtr, zatku. Olej jsem mel vlastni (servis s tim problem nemel).
  15. Ze Seat portalu? Take jsem se pokusil neco stahnout, ale po rozbaleni souboru tam vzdy chybel jeden soubor, takze mi to bylo k nicemu.
×
×
  • Vytvořit nový...