-
Počet příspěvků
336 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Kontaktní metody
-
Web URL
http://www.cezeta487.ic.cz
-
ICQ
245421137
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení Sharky487
-
Ahoj, mám podobný dotaz, který se týká Haldexu na Superbu 3 (r.v. 2017) TDI 140kW DSG 4x4. (ano, je to sekce Octavia, ale Haldex by měl být podle všeho stejný) Přestal mi fungovat Haldex, ještě 3 týdny zpátky prokazatelně fungoval. Na diagnostice chyby C1113 07 [008] a C1112 07 [008] - dle googlu obě naznačují problém s čerpadlem. Při rozjezdech se od zadní nápravy začaly ozívat pískavé zvuky. Vypustil jsem olej (přes 0,5 litru, celkem tmavý, ale normálně tekutý), vyndal jsem čerpadlo a podle očekávání sítko plné bordelu (viz fotka níže). Vše jsem vyčistil, složil a naplnil novým olejem. Připojil jsem se k autu diagnostikou, smazal chyby a provedl kalibraci čerpadla (základní nastavení), která skončila úspěšně (i když během tohoto procesu čerpadlo několikrát vydalo takový skřípavě pískavý zvuk). Při krátké testovací jízdě městem se chyby znovu neobjevily a žádné divné zvuky jsem taky neslyšel. Můj dotaz tedy zní, stačí výměna oleje a vyčištění sítka a 4x4 zase začne opět fungovat, nebo se celý Haldex provozem s ucpaným sítkem nenávratně poškodí? Setkal jste se s tím někdo? Nevím kdy budu mít možnost auto otestovat na sněhu. To, že kvůli nečištění sítka Haldex přestane fungovat, je obecně známé, ale není mi z toho jasné, jestli po vyčištění zase začne fungovat, nebo jestli jízda s ucpaným sítkem celý haldex nebo nějakou jeho součást nenávratně zničí...
-
Ahoj, nevím jak je to možné, ale u mě to drhnutí prakticky samo od sebe začíná mizet. Měnil jsem olej v haldexu 2x po sobě v rozmezí půl roku, naposled cca před rokem. Hned po druhé výměně se nic nezměnilo, drhnutí bylo pořád stejné. Moc jsem to neřešil, jezdil jsem dál. A pak jsem ho slyšel teď o víkendu a došlo mi, že to bylo po dlouhé době, že jsem ho předtím docela dlouho neslyšel, nebo jen výjimečně a slabě. Nicméně stále mám v plánu při příští výměně oleje v motoru ještě další výměnu oleje v haldexu a čištění sítka, posledně se mi kvůli zatuhlým šroubům nepodařilo sundat čerpadlo (dělal jsem to na chalupě, ne v servisu, a neměl potřebné nářadí).
-
Sharky487 si změnil profilovou fotografii
-
Taky souhlasím, na D převodovka motor hrozně podtáčí, na S ho zas na běžné ježdění drží zbytečně v otáčkách. Paradoxně nejvíc mi vyhovuje řazení během regenerace DPF, kdy otáčky neklesají pod 1500. O úpravě tedy též uvažuju...
-
Od té doby, co to pozoruji, jsem najel minimálně 25 tis. km a je to furt stejné, nijak se to nehorší, 4x4 funguje bez problému. Čeká mě výměna oleje, tak vyměním znovu i olej v Haldexu, vyčistím sítko čerpadla a uvidím co dál...
-
Sharky487 začal sledovat 140kw TDI DSG 4x4 - divné zvuky při rozjezdu
-
Ani to nejsou špatná čísla. Já mám podle výpočtu z tankování a kilometrů dlouhodobě průměr 5,8 (viz zde), ale obvykle najedu cca 1/3 kilometrů ve městě, kde dle palubáku jezdím za 7-8 litrů, takže to s průměrem celkem zahýbá... Taky mi nepřijde, že by se u mě nějak znatelně lišila spotřeba v zimě a v létě, ale to by mohlo být tím, že v létě jezdím na 18" kolech a v zimě na 16", takže nárůst spotřeby vlivem nízkých teplot se vykompenzuje nižším třením užších pneumatik :-D
-
Cesta z Itálie do ČB, 2 lidi, plný kufr, dálnice 120-130. 140kW+DSG+4x4. Vůbec většina spotřeb je kolem 5,5 při rychlostech lehce za hranicemi předpisů. Jen jízdy po městě mi to kazí, tam je to většinou kolem 8..
-
Ahoj, hlásím se se stejným problémem. Auto jsem kupoval se 100tkm, problému jsem si všiml asi po půl roce a 10tkm (řekl bych, že to předtím nedělalo). Zkoušel jsem měnit olej v Haldexu a nic se nezměnilo, nicméně v servisu tvrdili, že z toho vytekl smradlavý spálený rosol, takže mám v plánu vyndat čerpadlo a vyčistit sítko. 4x4 funguje (nebo aspoň v zimě fungovalo). Taky 2.0 TDI 140kW DSG 4x4
-
Též jsem to nedávno nainstaloval a spokojenost. Předtím jsem měl Start/stop vypnutý diagnostikou, ale někdy by se hodilo ho zapnout (např. popojíždění před omezením s kyvadlovou dopravou, kde se kus popojede a poté několik minut stojí). Funguje podle očekávání. Jen instalace s DSG byla trochu náročnější. Dle rad a fotek výše jsem zkusil nejdříve vycvaknout jen ten malý panel okolo manžety (uvnitř chromového rámečku), to ale moc nepomohlo, protože okolo kulisy DSG není dost místa, aby se dalo šáhnout zespod a vycvaknout tlačítka (narozdíl od manuálu). Tlačítka jsem tedy opatrně pomocí kreditky vycvaknul shora, ale pak jsem zjistil, že přívodní kabel je někde skřípnutý a stejně mi nedovolí tlačítka vytáhnout z panelu natolik, abych se dostal pod ně a mohl odpojit konektor. Takže jsem nakonec musel vycvaknout celý panel včetně tlačítek a parkovací brzdy a pak už to šlo snadno. Navíc se tak ukáže dost místa, kam modul schovat (pod samotnými tlačítky je místa málo a tlačit modul přes kabely někam dolu se mi úplně nechtělo, abych je nepoškodil)...
-
Nevím, zda je to stejnej případ, ale měl jsem podobnej problém. Po výměně baterky se mi asistent mrtvého úhlu (+ vyparkování) začal náhodně vypínat. Přístrojovka vždy pípnula, na Maxidotu problikla nějaká chyba (nestačil jsem přečíst, během zlomku vteřiny zas zmizela) a mrtvý úhel i asistent vyparkování se v menu asistentů odškrtly. Stávalo se to většinou při zařazení zpátečky, ale občas i během delší jízdy dopředu. Auto jsme napíchli a diagnostika ukázala v paměti závad ŘJ senzoru několik sporadických chyb ohledně nízkého napětí, tak jsme chyby smazali, a od té doby už čtvrt roku funguje asistent bez jediného problému...
-
já právě vím, co všechno můžu neopatrnou změnou parametrů způsobit (i v tomto vlákně je několik příkladů), takže jednak mám zálohu celých původních adaptací, a pak si vždy pečlivě poznamenávám každou změnu, kterou provedu, včetně původní hodnoty, abych se v případě problému mohl vrátit zpět. Nehrozí tedy, že bych zapomněl, co jsem měnil. Bohužel v případě rychlosti stmívání vrácení zpět nepomáhá... Na nic jiného než na zmíněnou adaptaci jsem při této úpravě nesahal. Před časem jsem zvýšil horní mez rychlosti z původních 40 na maximálních 60 km/h, to funguje jak má a na rychlost stmívání to nemělo vliv.
-
Zdravím, zkoušel jsem prodloužit dobu stmívání corner světel pomocí adaptace "Kanal "(8)-statisches Kurvenlicht-Abdimmgeschwindigkeit". Původní hodnota byla 50%/s (tzn. doba stmívání 2s), zkoušel jsem nastavit pomalejší (20, 30%/s), ale nefungovalo to, změna měla za následek skokové rozsvícení a zhasínání mlhovek při corner. Vrátil jsem tedy zpět původní hodnotu, ale pořád to nefunguje jako dřív, při zapnutí se mlhovka rozsvítí okamžitě a při vypínání začne nejdříve pomalu zhasínat, ale po jedné sekundě se najednou skokově vypne. Původně plynule zhasínala celé ty 2 sekundy až do úplného vypnutí. Neví někdo, jestli lze nastavit delší dobu stmívání, a nebo jak to vrátit zpět? Takhle mi to sice nijak zvlášť nevadí, ale přece jen bych to měl raději v původním stavu. Reset nastavení světel přes infotainment (jako při změně počtu komfortních bliknutí) nepomohl. Jedná se o Superb MR2017 L&K.
-
Já můžu říct jediné - od té doby, co se mi tahle chyba objevila, jsem najel dalších zhruba 25 tis. km a chyba se ani jednou neobjevila... Asi nějaký šotek, nevím, čím to bylo, ale naštěstí už se to neopakovalo...
-
Ahoj, neměl někdo výše zmíněný problém nebo neví co s ním? Asi mne potkalo to samé. Včera jsem si během jízdy všiml, že ukazatel paliva spadl na nulu. Jakmile to bylo možné, tak jsem zastavil a vypnul/zapnul zapalování a palivoměr naskočil na normální hodnotu. Venkovní teplota na maxidotu přitom byla nesmyslně nízká (okolo 0°C, i když venku bylo cca 15°C), ale začala postupně stoupat, až se vrátila na normální hodnotu. Po jízdě jsem koukl na diagnostiku, kde jsem našel v jednotce přístrojů chybu "00771 - Fuel Level Sensor (G) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent". Smazal jsem ji, znovu se neobjevila. No a dneska ráno se palivoměr po zapnutí zapalování opět nezvedl a navíc jsem měl na Maxi-dotu místo venkovní teploty jen pomlčky - opět jsem koukl na diagnostiku a k výše zmíněné chybě se přidala ještě jedna: "00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent". Po několika minutách se zapnutým zapalováním se palivoměr najednou zvedl a ukázal správnou hodnotu, na teploměru ještě několik minut svítily pomlčky, poté najednou naskočila také správná teplota. Díky za každou radu.
-
Mám OIII FL s halogeny, bez senzoru světel, a všiml jsem si, že když mám spínač světel v prostřední poloze (parkovačky) a zároveň zapnuté zapalování, tak vpředu svítí denní svícení naplno. To má výhodu, že se dá jezdit s denním svícením a zároveň být dobře viditelný zezadu, ale na druhou stranu se při nočním stání s nastartovaným motorem (např. na žel. přejezdu) nedají nijak ztlumit přední světla - buď svítí potkávačky nebo DRL naplno. Otázka: Dá se nějak nakódovat, aby se při zatažené ruční brzdě a spínači světel v prostřední poloze přeplo denní svícení na parkovačky? Zkoušel jsem nastavit vypnutí DRL při zatažené ručce, to ale funguje jen se spínačem světel v první poloze, tzn. jen když nesvítí zadní světla.