-
Klepání od předních kol při jejich vytočení do strany a následné akceleraci
opotřebené klouby na poloosách
-
Chladiaca kvapalina pod MIN ryskou
Ahoj,taky jsem měl únik chladící kapaliny.Vyměněno čerpadlo,únik byl dále.V srvisu zjištěno průsak kapaliny přes chladič sání.Nutná výměna za nový.To vše nastává zaseknutím clonky na vodní pumpě hnanou rozvodovým řemenem.Clonka v pumpě nezajede a zvýšená teplota a tlak zapříčiní poškození chladiče sání vzduchu.Pumpy montované z výroby nemají dlouhou životnost.
-
Doplňky z Číny
Ahoj, myslím ,že ty krytky mřížek budou bránit volnému proudění vzduchu dál do vozidla,na mřížkách vznikne turbulence.Vznikne větší odpor proudění a více vzduchu půjde do přední části vozidla.Materiál výdechu je měký a teplem dochází k deformaci.Při namontování bude docházet k pnutí,a pazvukům.Nevidím smysl mřížky praktický.U výdechu uvnitř se usazuje prach ,po zakrytí to vzrose.
-
Podložky pod kola
Ahoj,já měl podložky na octavii a měnil jsem dříve ložiska a uložení,je na ně větší páka než obvykle,geometrie se také změní. Je to každého věc,jen píšu mé zkušenosti.
-
Špony v naftovem filtru.
Zeptej se v Bosch servisu co se děje se vstřikovacím čerpadlem .Vše je z hliníku ,už ne litina,je to dané uložením,šponky se ti vrací zpátečkou do filtru. Všichni co repasují trysky a vstř.čerpadla ti potvrdí že,menit filtrpo 60000km,je dlouho.
-
Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena
Ahoj tak všichni to mají stejné,nekvalitní kotouče.v servisech všichni mluví stejně.Vezmeme vám auto na záruční opravu ,máme na to měsíc.Kotouče vymontujeme a pošleme do škodovky ,ta pošle kotouče dodavateli a ten posoudí oprávněnost reklamace.Náhradní auto nedají ,není nárok . Škodovka se hádá a nechce servisům věřit.Servisy jestli vymění kotouče okamžitě,náklady jdou za servisem.Je to k pláči jak se k takovému problému staví výrobce auta za mega.Když vše posoudím, koupím kotouče jiné než origo,nechám vyměnit. Plusy :nemusím čekat,a vydělám ,nedostanu infarkt,poučím se o další koupi.Do smlouvy si dám náhradní vozidlo. Mínusy :Zaplatím kotouče. Na Supu 2 zadní 140000Km Přední 110000km.
- Difuzor S3 Sportline
-
Superb v zimě - špatné zkušenosti
Ahoj,když vyloučím šikovnost řidiče ,neváznou ti zadní brzdy? Zkus jemně přibrzdit levačkou nahradíš tím samosvorný diferák a kola se nebudou vzájemně hádat.
-
Velmi slabý pískavý zvuk při brždění v zatáčce (Roomster)
Ahoj,zkontroluj vůli v ložiscícg kol..
-
nizky tlak v nizkotlakej casti palivovej sustavy
Typoval bych čerpadlo,Nemá výkon když musí tlačit do výšky,když je benzín full je to ještě s tlakem únosné,Při akceleraci se nedostává v čase dostatek benzínu.
-
Superb II Kombi 125 kW - černý dým při akceleraci
Už tu Albion nic nepiš,ztráta času ostatních............
-
SII combi výška podvozku
Ahoj, vlez si pod prahy a uber 30mm,koukni se kolik ti zbyde a nenajedeš ani do podzemní garáží na parking nebo přes zpomalovací prahy,Každý je strůjcem svého štěstí
-
závada řízení motoru - vadné přídavné čerpadlo V178
Přečti si odpo. od Pawouk........
-
nesklapeji se zrcatka sup2
Ahoj,mně to dělaly nedojeté okna.Když se zrcátka nesklopí,nedošlo , hlášení že okna jsou dovřena.Už to ani neřeším obyčejně někdo zmáčkné posuv okna ,ale to nedojede na pozici třeba vypnutím klíčku.Systém neví kde je okno a nedá souhlas zrcátku.Nástartuj a udělej kalibrační jízdu na oknech dolů a nahoru Pak vysedni a zkus zrcátka.
-
Kolisani otacek na tempomate
Ahoj,všimni si jak ti přestane signalizovat zařazený kvalt,myslím si že automat něco vymýšlí,vždy vyřadí6-ku a vrátí ji tam.Myslím že to dělá prokluz spojky.Automat si není jistý zařazením tak to zkouší pořád dokola..když necháš 5kvalt dělá to?Při jízdě do kopce by ti to mělo dělat i na nižší stupeň.Otáčky ti poletí nahoru musíš to více zatížit.
Martin.sat
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva