Publikováno Prosinec 22, 201014 r Ahoj kluci, potřeboval bych od vás poradit....jsem vlastníkem Seatu Leon 1.4 16V 55KW (BCA) a bohužel se mi potkal motor Chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou nevíte o někom kdo prodává tento motor s tímto kodem, nebo kde bych jej mohl sehnat...vrakoviště jsem snad obvolal všechny a bohužel nikde s mým kodem není Nebo jestli vás napadá nějaká jiná možnost co s tím dělat ? Taky jsem se chtěl zeptat jestli víte, jaký je rozdíl mezi 55KW a 74KW verzí :-) Děkuju moc, Ondra
Prosinec 22, 201014 r Autor Vím, že je tu škoda forum, za to se omlouvám, ale už jsem z toho zoufalej, tak hledám odpověd kdekoliv.....
Prosinec 22, 201014 r Nic jednoduššího není než to rozebrat a zjistit následky a hodně záleží natom jak se to stalo jestli to bylo v nízkej otáčkách nebo to jelo v danou chvíli rychle.Od toho se bude odvíjet cena na opravu nebo schánění jinýho motoru.
Prosinec 22, 201014 r Autor Nestalo se to při jízdě ale při startování.....jeden den odpoledne jsem dorazil domu a další den ráno už jsem nenastratoval....motor je potkaný a jsou ohlý ventily... Bylo mi řečeno, že levněji vyjde, když seženu jinej motor, bohužel nemůžu sehnat se svým kodem...dá se ten kod nějak obejít ? Např. kdybych sehnal 1.4 16V (74KW) ??
Prosinec 22, 201014 r Ale prd, výměna ventilů + vodítek nemůže stát majlant. Nejdřív bych se poptal po mechanikovi, který mi jasně řekne cenu a nebude mne bez rozebrání rozvodu posílat rovnou pro nový motor. To by se to muselo potkat ve 3000rpm, aby to bylo na totálku motoru - díry v pístech a pod...
Prosinec 22, 201014 r Tak to nebude tak tragický.Sundej hlavu,podívej se jak to vypadá pokud budou jen ohnutý ventyly tak kup nový vyměň je.Budeš muset skontrolovat vačky jestli náhodou nepraskly ale to by měly vydržet zas tak velká rána to bejt nemohla.Kup nový těsnění pod hlavu a rozvody s vodní pumpou.Pokud máš olej před výměnou,dej novej to samí s chladící kapalinou.Bude to zas šlapat jako předtím.
Prosinec 22, 201014 r Autor Dobře dobře, zkusím to prokonzultovat :-) Jen jsem se chtěl ješě zeptat, jestli nevíte tedy, jaký je rozdíl mezi 55KW verzí a 74KW verzí, že když už to bude venku, tak aspon něco poladit
Prosinec 22, 201014 r Největší rozdíly budou v hlavě - vačka, průměr ventilů a kanálů. Další rozdíl je určitě v softu v ŘJ. Je pravděpodobný, že u 74kW verze budou i vstřikovače s větším průměrem trysek a větším objemem. Každopádně pokud to chceš měnit, doporučuju přečíst si TOTO VLÁKNO .
Prosinec 22, 201014 r Autor To už jsem přečetl :-) Ale to asi musí bejt už za strašnou raketu To to raději nechám tak jak to je, za tolik peněz to zase nestojí :-) Tak děkuju za rady, zítra se na to vše zeptám nechanika, co doslova přesně s tím je
Prosinec 22, 201014 r Presne ako radi Ekkar treba to otvoriť. Pri štarte ked sa to stalo tak tam neboli velke ot. tak ani problem predpokladam nebude velky. To na pistoch zvyklo iba karbon odstrčiť ked to fak nemalo vysoke otačky pri defekte. Možna par vent. a voditka bude iba treba. Teraz som kupoval voditka mosadzne 3€ kus ventil vyfukok bol 7€.
Prosinec 22, 201014 r Hubo44 taky asi neumíš číst viď? Ale nic proti. Neboj se,pokud máš dobrýho mechanika řekne ti to samí.Rozebrat a zjistit následky.Tady v tom budeš ještě pořád za dobrý peníze.Za jinej motor bys dal dost peněz a pokud bude v jiným autě než v seatu tak bude mít jinej kód motoru a na stk bude problém. Upraveno Prosinec 22, 201014 r od acek
Prosinec 22, 201014 r Možná by stačilo (pokud to bude vážnější) jen vyměnit hlavu - a na té kód motoru není, takže by měla pasovat z libovolné varianty 1,4/55kW...
Prosinec 22, 201014 r V tomhle případě bude levnější koupit jen ventily než celou hlavu.Samotná hlava je taky za pěknej ranec a pokud nemůže sehnat celej motor tak i ta hlava bude asi problém. Ale uvidíme až to rozeberou a řeknou nám víc. Upraveno Prosinec 22, 201014 r od acek
Prosinec 22, 201014 r Autor Jasně kluci, děkuju moc za rady...zítra zaúkoluju mechanika a uvidíme co s tím...ještě jednou díky
Prosinec 22, 201014 r 2 acek - myslel jsem to pro případ, kdyby bylo vylomené nějaké vodítko a podobně - a přitom zbytek (blok + klika, ojnice a písty) původního motoru byl OK. Samozřejmě že za jinou palici by to byl ranec, ale určo ne tak velký jako za celý motor - u kterého by se stejně nevyhnul aspoň kontrole a preventivní výměně rozvodů + pumpy, aby si tam nedal nějakou zrychtovanou šitku...
Leden 12, 201114 r Nestalo se to při jízdě ale při startování.....jeden den odpoledne jsem dorazil domu a další den ráno už jsem nenastratoval....motor je potkaný a jsou ohlý ventily... Bylo mi řečeno, že levněji vyjde, když seženu jinej motor, bohužel nemůžu sehnat se svým kodem...dá se ten kod nějak obejít ? Např. kdybych sehnal 1.4 16V (74KW) ?? toto se stalo mě a oprava mě vyšla na necelých 10 tkč
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.