Přejít na obsah

Poškození karoserie 5. dveří při uchycení SPZ


zdenek.kucera

Doporučené příspěvky

V rámci první pravidelné servisní prohlídky vozidla O2 (rok staré auto) došlo ze strany jednoho nejmenovaného autorizovaného servisu společnosti ŠKODA AUTO a.s., k nedovolenému a neoprávněnému zásahu do karoserie mého vozidla, když do víka zavazadlového prostoru (5. dveří) byla připevněna podložka pro registrační značku dvěma vruty, a to mimo určené místo, čímž došlo k poškození oboustranně pozinkovaného plechu karoserie (viz fotky). Na základě mého bezprostředního požadavku o zjednání nápravy autorizovaný servis na porušená místa zavedl nýtovací matice (viz fotky);

odmítli mi udělat záznam v servisní knize, pořád tvrdí, že to tak dělají běžně a že to nikdy nerezivělo.

Z principu jsem si řekl, že to tak nenechám a začal jsem to řešit přes ŠKODA AUTO a.s.; cit. z odpovědi "dle předběžného vyjádření vedení firmy (...), nebyly Vámi uváděné otvory v opravně (...) provedeny. Jak je patrné i z Vaši fotodokumentace, nebyly otvory k přichycení SPZ ani využity. (...) bude nutné objektivně posoudit, kdo uvedené otvory pro SPZ skutečně prováděl." Servis to normálně zapřel, takže to jen tak na okraj :). Nicméně výsledek je ten, že mi byla nabídnuta výměna celých 5. dveří.

1) setkali jste se s tím někdo? dělá se to tak?

2) jaká je pravděpodobnost, že to bude rezivět, pokud se to nechá tak?

3) je lepší to nechat tak nebo nechat vyměnit ty 5. dveře? ať si tím nenadělám víc škody než užitku...

Už jsem fakt znechucený. Člověk koupí nový auto, pak to dá do autorizovaného servisu (vybraného btw. na základě referencí) a udělají mu tohle.

Díky za pomoc a názory.

post-21799-0-73059500-1294728098_thumb.j

post-21799-0-35575000-1294728210_thumb.j

post-21799-0-81205000-1294728966_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.Nie je to standart vrtat diery do zadnej kapoty na uchytenie ramceka spz. Su tam uz original otvory z vyroby na uchytenie spz-plastove klipy.

2.Ak tie otvory po vyvrtany boli osetrene pred nahodenim nitovacich matic tak to nebude hrzaviet.

3. Tu zadnu kapotu nevymienaj.!!! Nechaj si povodnu. Pytaj odskodnenie od servisu a uz tam nejazdi na opravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ja nevim, neni to skoda menit na skoro novem aute skoro nove zadni dvere?

Az je vymeni, uz to nebudou ty prave dvere, lakovane, perfektne slicovane to uz taky nebude jako z fabriky, vse bude udelane zase rychlou jehlou aby to moc nestalo.

Ja bych pozadoval nejakou penezni nahradu a nechal si to z obou stran osetrit voskem aby se tam nedostala vlhkost, nic vic me nenapada

Skoda no, ale povim vam ze ja tam mam taky diry a to i kdyz tam mam pod SPZ plastovej drzak.

Nekomu se tam zalomil sroub v plastove matici/objimce a tak proste vyvrtal diru do plechu a tak upevnil vrutem drzak. PRASARNA a uz to taky rezati, ale Octavii je 13 let tak to neresim :)

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych to neměnil a to z jedinýho důvodu. Tu montáž nových dveří zprasí taky. Prostě se jim někde něco nepovede (udělají někde škrábanec, půjdou obtížněji zavírat nebo budou rozdílné spáry) a ty si toho všimneš až doma a bude tě to dlouho (možná pořád) štvát.

Na mém autě servis zprasí vždycky všechno. Rýhy v kůži na volantu, kterých jsem si všimnul až doma, nepravidelné spáry kolem vyměněných řidičových dveří, kterých jsem si všimnul až doma, špatně se naklápějící opěradlo řidiče (jde extrémně ztuha). Prostě na všem udělají nějakou chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za názory; tu výměnu zadních jsem chvíli vážně zvažoval, ale nakonec po konzultaci s jiným autorizovaným servisem (když mi řekli přesně jak to probíhá) odmítl - v obecné rovině věřím z hlediska kvality mnohem více výrobci, než servisům. Dveře prý přijdou v "surovém" stavu, musely by se prý nějak zbrousit, ošetřit proti korozi, nalakovat, odstrojit původní, osadit nové, vyměnit, atd. - což si myslím, že na novém autě je fakt škoda, a předpokládám, že by to asi nedopadlo dobře... Takže jsem si nakonec "vydupal", že mi do servisní knížky výslovně napsali, že nýty dali oni, pak mi dali jako satisfakci 3.000,-Kč, což bude příp. sloužit na nové dveře, pokud by to někdy začalo rezivět. Takže příště zkusím jiný servis a snad budu mít větší štěstí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prochy, napis jedinej duvod proc si nenechat vymenit zadni kapotu za novou, kdyz to sprasili?? nechapu, hned bych je hnal k tomu aby mi okamzite dali novou a tuto at si strici do spic.

:palec2:

1.V servise ti tak nenastriekaju zadnu kapotu jak vo vyrobnom zavode a nemusia trafit ani odtien. 2 . Nedokazu poriadne nastavit tu zadnu kapotu.;)

Ta kapota nezacne az tak skoro hrdzaviet.:)

Editováno: , autor: PROCHY603
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...