Přejít na obsah

18ti palcová (litá) kola


AlesioP

Doporučené příspěvky

tak takové ty keci, jako nestandartní úprava - atd

???keci? jaky?

jinak pises tajemne jak hrad v karpatech, jako bys vedel neco vic nez ja. co se tyce nastaveni serva a brzd, nemam potrebu neco menit. kamos ma doma Passata 2.0TDI a OII 2.0TDI s podvozkem jak říkáš ty(dynamic packetII) a co jsem se snim tak bavil, tak passat prej brzdi o poznani lip. takze nevim no...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne, ale logicky bych cekal, ze passat na normalnim podvozku(kdyz uz tady ferda zminuje, jak ma octa na sportovne ladenym podvozku uplne jinak naladeny brzdy) bude mit nastup horsi nez ta oktavka a ono je ot naopak. podle me ty brzdy jsou koncernovy a budou temer totozny.

jinak nevim, zda bych ostrejsi nastup brzd nejak rozumne vyuzil, oktavka podle me brzdi hodne dobre uz v serii a kdybych si chtel hrat z brzdama, komplet je vymenim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak by mě zajímalo jak se to bude chovat, protože u toho mého přímo "sportovně sériového" je jinak naladěno i servo a brzdy jsou mnohem ostřejší.....součást Dynamic II paketu....

ty myslíš, že jsou ostřejší brzdy ? Já mám dojem, ale nevím to jistě, že brzdy zrovna jsou stejný, jako v serii. Např. ale posilovač je výrazně tužší, to jo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No srovnávám firemní OII s mojí OII a proto to mohu tvrdit - to servo je razantně cítit - opravdu mám z něho lepší pocit a ty brzdy si otestuj: zašlápnout tak při 190 km/hod a uvidíš pokud máš DynamicII paket jak to auto jinak brzdí oproti klasice...je to znát. No až někdy poznáš co to je když letíš po D1 a pan Avia ti to tam loupne v 80.....to si pak přeješ mít keramický kotouče.... :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobry. a co ty keci?

jinak to co pises jsem si otestoval, z nejakych 200 na asi 80. jednou to bylo nutny a po druhy jsem si chtel vyzkouset, jestli funguje brzdovej asistent. vysledek? v 17tis km jsem menil predni kotouce... takze tyhle testy muzu doporucit.

jinak, je nekde zmereny, ze dynamic paket zastavi driv nez normal? pochybuju. podle myho dost zalezi na tom, jak jsou ty brzdy sedly, ne v nastaveni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevím, jestli se to dneska jmenuje dynamic paket, když jsem to před 2 roky kupoval, tak to nabízeli jako sportovní úpravu podvozku spolu s Pegasama. Taky si nemyslím, že by to mělo brzdit jinak (líp). Samozřejmě tu hrajou roli materiály, brzdnej tlak a pak pochopitelně velikost třecích ploch (potažmo destiček) a ty jsou tutově stejný. Pokud si chce někdo vyzkoušet co to je když pořádně ohřátý brzdy začnou klouzat, tak ať si tam dá při výměně nějakou podařenou druhovýrobu. Na rozbití držky můžu jen doporučit. To je ale už jiný téma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm měření to neee.... :D:D:D . Ja furt nevím jaký keci??? Jen jsem napsal, že zřejmě na tom mým podvozku bude určitě něco jinak když tuhle úpravu co ti provedou pro ten můj podvozek nedoporučují....jen mě to zajímá....právě po té úpravě tvůj pocit...pokud to bude fakt mnohem lepší - tj. příčný pruhy přez silnici atd. No a zkusit brzdy...můžu otestovat to je sranda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že to je přímo od Škodovky, tak takové ty keci, jako nestandartní úprava - atd...

tyhle keci, to proste nechapu. ja nic o nestandardnich upravach nepsal.

co se tyce tech rozdilu, tak by me to taky docela zajimalo, protoze me zarazilo, ze to nedoporucujou se sportovnim podvozkem. ja totiz zil v tom, ze jsou jenom dve verze, resp 4x4 je treti, normalni a sportovne naladena, kterou mas ty. ale tohle vypada, ze je jeste nejaka jina, nizsi varianta. jenom doufam, ze tam 18ky nebudou delat bordel.

jinak jak pises, ze otestovat je to sranda, tak me ta sranda stala predni kotouce, nastesti na zaruku, ted uz by to neslo. a vzhledem k tomu, ze material kotoucu je 100% stejnej, tak doporucuju jen tak z prdele to nezkoušet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a tos ty kotouče spálil nebo co se s nima stalo ?

Já si ani po 85 t. km nemůžu ztěžovat, protože se snažím prudkýmu dlouhýmu brždění vyhýbat. Kotouče mám najetý pěkně a brzdí to zatím hladce a plynule. U O I jsem po 70 t. km nemoh při brždění udržet volant, jak to vibrovalo.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasně....já nemyslel tebe, ale v případě problémů co slyším, když něco takového provedeš ze strany techniků ve značkových servisech....hmm to je když člověk něco píše a nedopíše...sorry moje chyba ;);)

kurva chlape, kdyz uz tohle pises, bud konkretni. co presne za problemy muze prijit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, ale to je ten co mam objednanej. ten original z originalniho prislusenstvi. originalnejsi uz bejt ani nemuze :) s tema čepama a silenblokama jsem tak nejak smiřenej

s tim co pises mam zkusenost taky. na GIII jsem dal KW podvozek, ale najel na tom jenom25tis, takze se nestihlo nic vysypat

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přestane být tolik houpavé a jen mě zajímavé co se ti dostane do volantu od kol...jak to bude přenášet nerovnosti, protože ten "sportovní sériový" co mám já to někdy je hnus jak to tluče do rukou....hrozně citlivý na špatné silnice...všichni se mi diví, že volant držím třema prstama jen tak opatrně ze strany.... :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...