marek7 Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Ahoj, asi jsem v pěkném průšvihu. Půjčil jsem Fábku kamarádce, včera dojela prý v pohodě. Dnes po nastartování jsem zjistil, že nejde zařadit žádná rychlost. Spojkový pedál je hodně nízko k podlaze, malý rozsah pro sešlápnutí. Nevím jak to lépe popsat, prostě po sešlápnutí pedálu jsem hned na podlaze. Rychlost tam prostě nedostanu. Asi spojka, teda podle mě, autům zas tak moc nerozumím. Takže mě čeká v pondělí asi odtah do servisu. Víte čím by to mohlo být? Na co se mám připravit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Treba najprv pozrieť či to nerobi spojkovy valec. Ja som mal take že odrazu len polka chodu pedalu zaberala a bola polamana pružina v spojkovom valci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek7 Vloženo 23. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Omlouvám se za pozdní reakci, byl to spojkový válec, po výměně vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Spojkový válce jsou mrchy - vůbec nedávají vědět, že se chystají na nějakou zmetkovinu. Se starou šáde jsem jednou tak tak dojel přes město do práce na noční jen na dvojku, protože hlavní spojkový válec si řekl dost a spojka mi zůstala viset - naštěstí sepnutá. V práci jsem za postrkávání auta dvojku vyřadil, abych nastartoval motor a ráno jsem se "slavně" vezl na laně do servisu. Tam vyměnili gumičku, že prý byla prasklá a já jel domů - a večer na další noční opět přískokem, protože spojka opět visela jak oběšenec. Ráno další cesta do servisu a teprve mistra na dílně napadlo vzít žárovku na drátech a podívat se dovnitř - spojkový váleček měl REJHU jak od kramle - tak samozřejmě novou gumičku okamžitě sežral jak malinu... Ale předtím žádné změny, žádná prokluzující nebo i při sešlápnutí pomalu zabírající spojka - NIC, žádné varování, a najednou RYC a bylo vymalováno... Na tohle bylo lano u Favorita a Feliny zlatý svatý. Nevím, proč se koncern vrátil zase ke kapalinovému převodu z pedálu na vypínací ložisko, ale přijde mi to v porovnání s mechanickým táhlem, pákou a excentrem jako méně spolehlivé řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.