Přejít na obsah

Kontrolka elektroniky motora


net_man123

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

mě svítí už 3 roky..hlásila vadnou sondu, ale ta byla 2x měněná a nejspíš zbytečně..svítí to pořád..čidlo teploty funguje a spotřebu mám v pohodě tak to nejspíš řešit nebudu..

ta kontrolka je dost rozsireny problem fabii. najma asi 1,2 (47kw) v lete zvykne nesvietit inak zvacsa svieti. tiez som mal s tym problem, bol na vagu, urobil celkovu kontrolu, vynuloval to, vsetko bolo ok a za chvilu zase ta kontrolka svietila. osobne poznam par majitelov tychto skodoviek a svieti im to. vyhodil im vag chybnu lambdu, vymenili ju, nepomohlo. mne prestala svietit ked som zacal pravidelne jazdit dlhsie trasy (75 km tam + 75 km spat) a ventilator som mal cely rok max. na prvom stupni. mal som taku haluz v hlave ze to suvisi nejako s ventilatorom a odkedy som ho pouzival na prvy stupen odvtedy mi to nesvietilo. mozno nahoda, mozno hovadina, mozno v kombinacii s dlhsimi trasami; neviem.

tiez mi ta kontrolka zhasla (3 x overene na mojej ex-fabii) ze som 4 x nastartoval a zhasol motor po sebe. vzdy mi to so stvrtym nastartovanim ta kontrolka zhasla. haluz. ale kamaratke to nefungovalo. ja som to skusal 3 x a vzdy mi zhasla na nejaky cas.

moja rada ako by som to riesil ja? ventilator len na prvom stupni a jazdit dlhsie trasy. isto by som isiel do servisu a ked nepomoze, nevsimal by som si tu kontrolku. viem je to psycho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Jak to tady tak čtu, tak je to docela schýza s tou kontrolkou EPC a kontrolkou motoru. Já teda zatím bez problému, auto (Fabia combi 1,4 55kW, motor BBY) má cca 96.500 Km, pravidelnej servis a původní majitel, kterej s nim najezdil většinu Km říkal že žádnej problém nebyl. Já s nim zatím najezdil něco přes 1000 Km a dobrý. Kontrolka EPC a motoru se rozsvítí při zapnutí zapalování a po nastartování hned zhasne. Dneska jsem byl zapojovat jednotku dálkového ovládání centrálu a tak jsme to i napíchly na VAG a jediný co tam bylo v paměti závad byla nějaká závada na prvním válci co se týše chudosti směsy (sporadická závada). Mám to na LPG a chlap říkal že v tomto případě při provozu na alternativní palivo je to normální a jenom to smazal. Jediný co mám, ale není to nějak zásadní tak je mírný kolísání na volnoběh když to jede na LPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Moja Fabia 1.4 16 V (74kW) signalizovala chybu v elektronike motora (oranžová kontrolka v tvare motora, budík vpravo). Auto som zobral do servisu na diagnostiku. Tá vypísala zanesené sanie vzduchu, zanesená škrtiaca klapka. V servise vyčistili celé sanie, škrtiacu klapku tiež vyčistili. Kontrolka už nesvieti, všetko je OK. Motor aj lepšie ťahá. Oprava stála 24 € (Škoda servis).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...