Přejít na obsah

Fabia HTP II 51kw - hází chyby výfuku...


DarkManCZ

Doporučené příspěvky

Zdravím lidi,rodiče mají fábii, v prosinci skončila záruka najeto 16 tisíc a rožla se kontrolka výfukového systému, v servisu jí to vypnuli, ale po cca 14 dnech se rozsvítila opět.... Napíchl jsem to na diagnostiku a hodilo to stejnou chybu:

Controller: 03E 906 023 B

Component: SIMOS91 1.2l 4V 1291

Coding: 0000031

Shop #: WSC 137651

Fault Found:18529 - Post-Catalyst Oxygen Sensor Correction; Bank 1: Too Rich

P2097 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

....Koupil jsem ji lambda sondu za katalyzátor a kontrolku zhasnul, jenže po cca dalších 14 dnech se rozsvítila znovu....

Ještě chci dodat, že stará lambda byla mastná.... Olej nežere ale prasata z Horáckého autodružstva nalili olej přes půl centimetru nad horní rysku, nevím jak je na přelívání háklivá fábie,ale třeba můj fiátek už na horní rysce stříká olej do sání...

Nevíte,čím to může být? Najeto má jen 16 tisíc

Opravdu nikdo neví? Ty škodofky stojí poslední dobou za pejču, kontrolky blikají jako v Las Vegas, oslňují v noci a jeden by z nich dostal epileptický záchvat.... Najeto 16 tisíc... já mam najeto 165 tisíc a jezdím bez problémů :-(

Editováno: , autor: DarkManCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zatím vyřešeno.... Auto si vzali Horácké Autodružstvo (jako prodejce) na opravu, sice je po záruce,ale má jen 16 tis. najeto,tak ještě v rámci nějaké ochrané lhůty.

Servis přehrál řídicí jednotku,tak snad to bude tím :-)

Doufám,že pomůžu ostatním, s podobným problémem :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím . já měl možná stejný problém . ale bylo to vadný čidlo otáček vačky hřídele .. cena 1600 kč ...

taky ta kontrolka a občas zhasínala .. diagnostika nic neukázala půl roku . a zjistilo se to tim že jsem jel jednou svižněji do otáček . cca pres 5000 otáček a motor přestal točit a padal .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se mě nezdá, čidlo vačky tam je jen kvůli sfázování motoru,aby jednotka rychle věděla ve kterém ůhlu otočení je klikový hřídel, s odpojeným čidlem auto pojede,max bude dýl startovat,ale určitě kvůli tomu nebude dělat to co popisuješ. Ještě jsem se s vadným čidlem vačky nesetkal atuhle závadu by diagnostika vypsala na 100%. Spíš si myslím,že to byla jiná kravina a vyměnili to zbytečně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč nejsou? :-D U mně škodofky končí filckama :-D Felícii bych si ještě koupil, ale nahoru už ne :-)

Ujel jsem s fiátkem za dva roky co ho mam 60 tis. km a pohoda (celkem mam najeto 165 tis.), byl i v chorvatsku a jinde :-) Na jedna dvojku plnou lidí a kufr plný sodovek to jelo krásně :-D

Zato máti lituje té fábie a prý z ní má fóbie :-D Má najeto 16 tisíc a neustále jí něco blbne...prvně brzdy, pak houpl na doraze otáčkoměr, pak blbl vypínač u kufru.... teď lambda :-)

Koupila to, protože si myslela, že tři válce budou žrát méně...ale má spotřebu kolem 6,5l a já 5,5 a dostanu to i níž :-)

Tak si myslím, že fiat,když je známy svojí elektronikou,zase tak hrozný není :-)

Editováno: , autor: DarkManCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

No, tak problém je neustále na světě... dokonce se i stalo, že kontrolka na jeden den sama zhasla a pak se zase rozsvítila...

Pokud se nepletu, tak do výfuku jde nespálený benzín, což může způsobit, špatné mísení směsi, tekoucí vstřik, špatně pálící svíčky, vyhřívání lambda sondy nebo celá lambda sonda... + další čidla, která mohou určovat delky vstřiku, teplotu vody a podobně, pokud to má fábie jako můj fiátek...

Dneska se jí na to podívám,

Přiznám se, že jsem vzteky do fábie natankoval ethanol, jestli se to nějak pročistí a kontrolku zhasl....auto startuje, jede a kontrolka zatím nic, tak jsem zvědav... ale naději tomu nedávám :-)

Je tu někdo, kdo by mi pomohl s diagnostikou? VAG com moc neovládám a sejří mě že polovina funkcí mi napíše že vyžadují registraci :-D Zlatý Fiat Ecu scan :-D :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém a robí mi to od vtedy, ako som dal do auta namontovať LPG. Prvý krát, keď sa mi kontrolka rozsvietila, bol som z toho mimo a myslel som si, že to bude lambda sonda, ale auto ide ďalej a kontrolka svieti ďalej. Žiadne prepnutie do núdzového režimu sa nekonalo - auto ide proste ďalej, len mi svieti kontrolka. Ak viete niekto, čím to je, alebo či je to nejaká extra závada (veľa ľuďom, ktorí majlú LPG to robí), dajte vedieť. Na diagnostike som s tým zatiaľ nebol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kolega z práce měl přesně tohle na Roomsteru z AAA Auto...jezdil tam pořád mazat chybu a do pár dní se to rozsvítilo znova...tak nechal vyměnit lambdu, nevim kterou a tejden klid..no a potom znova...tak to odvez do Škodovky...tam hned mechanik poznal když si to přebíral na dílnu, že to má nějakej syčivější zvuk..no byla vypadlá nějaká hadice v motoru...tak bych zkontroloval i to..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale že by to robilo na dvoch rovnakých autách, na ktorých bol namontovaný plyn mesiac po sebe? To sa mi trošku nezdá, ale hadičku pozriem.

Kamarát má totižto presne ten istý motor (aj keď bez klímy) a robí mu presne to isté. Montované to bolo u tej istej firmy asi mesiac po sebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ZÁVADA BYLA ASI VYŘEŠENA!

Horácké Autodružstvo Velké Meziříčí = Prasata...

Na svíčky se jí nikdo nepodíval, auto chodilo na servisní prohlídky, výměny kapalin a podobně...

Svíčky v autě jsou Bosch (originál dle knížky patří NGK) mají k dnešnímu dni najeto 19500km A NIKDO SE NA TY SVÍČKY V SERVISE NEPODÍVAL!!!! svíčka úplně v pravo je černá jak komín, prostřední poločerná.... Dvě svíčky mají ohnuté elektrody - To dělají svíčky bosch i na mém fiátku,vodič k civce na svíčce je něčím zalepený.... slizký a lepkavý jak marmeláda...

Co si člověk neudělá sám, to nemá... Počkáme 14 dní, jestli kontrolka dá pokoj a vlítnu na ně, že chci vrátit peníze za ty jejich diagnostiky... Ale už se s autem najelo přes 400km a kontrolka nesvítí... Tak je mi jasné, že svíce špatně pálí palivo a to znamená že nespálené jde do výfuku...

Jinak co se týče ethanolu - ten jsem tam cvrnkl, protože rozpouští sajrajt,tak na průplach, to že bude hlásit špatné emise, s tím jsem počítal :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S autem jezdí moje máma, já s ním jedu 1x za měsíc, tak to nepoznám...

Řekla mi, že dle plováku jí to auto šíleně žere, že má motor divný zvuk a občas vibruje, nebo ten výkon kolísá...

Já když do toho auta sednu, tak to nepoznám :-) Dle mého to furt jede na tři válce :-D :-D :-D :-D

Dneska jsme jeli na nákup (30km) a kontrolka už nesvítí, já věřím tomu, že to bylo svícema...

Já si před půl rokem do svého fiata koupil taky bosche (náš obchod NGK neměl) a asi měsíc nic, pak z níčeho nic přejdíždím čtyři zasebou jedoucí tiráky na dálnici a uprostřed té kolony mi fiat začal zrtrácet výkon...ze 130km/h to padlo na 70km/h a auto nejelo ani při podřazování.... Samozřejmě zamnou padesát blikajících a troubících aut a já se musel rvát natěsno mezi tiráky... Prošel jsem filtry, klapku všechno... pak kouknu na svíčky a svíčky byly modré, opálené a ohnuté elektrody.... Teď mam dvoukontakty co jsou nově předepsané a pohoda :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal originál BOSCH a nemal som s nimi problémy. Pri výmene mi veľa ľudí odporučilo to, čo tam má byť originálne a tak som skočil do Škodovky a dali mi zase BOSCH. Predpísaný interval je síce 60 000 km, ale akosi tomu neverím (a ešte jazdím aj na LPG), tak som ich radšej vymenil po 45 000 km a teraz, keď mám natočených 48 000 km, je všetko v pohode, takže neviem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ke svíčkám bosch právě ztratil důvěru...ve fiatu jsem je měl taky, když jsem ho koupil, najel jsem na ty svíčky 40 tisíc kilometrů a v pořádku, z prevence a že jsem nechtěl laborovat, jsem koupil stejné nové a začalo peklo... Pak jsem koupil dle aktuálního katalogu NGK a jezdím na ně bez problémů :-)

No máti jsem ty svíce jen očistil, srovnal a namontoval a auto jede i na ty bosche,ale z vlastní zkušenosti vím, že se začnou ohýbat po pár stovkách KM znovu... už budou nové, kontrolka nesvítí, tak zajdu na reklamaci..

Editováno: , autor: DarkManCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám podobný problém a robí mi to od vtedy, ako som dal do auta namontovať LPG. Prvý krát, keď sa mi kontrolka rozsvietila, bol som z toho mimo a myslel som si, že to bude lambda sonda, ale auto ide ďalej a kontrolka svieti ďalej. Žiadne prepnutie do núdzového režimu sa nekonalo - auto ide proste ďalej, len mi svieti kontrolka. Ak viete niekto, čím to je, alebo či je to nejaká extra závada (veľa ľuďom, ktorí majlú LPG to robí), dajte vedieť. Na diagnostike som s tým zatiaľ nebol.

budeš tam mít zapsanou chybu chudá nebo bohatá směs. Je to otázka správného naladění plynu. Pokud je to dobrý servisák, měl by ti během jízdy umět naladit LPG mapu na jednotlivé otáčky, jízdní režim, aby se ti check nerozsvěcoval, jednadvojka je na dobré naladění na plyn obzvlášť citlivá

ten predpísaný interval 60t km je správny (alebo 4 roky)...pri používaní LPG sa výmena skracuje na polovicu ;)

mám LPG a interval nezkracuji, teda pokud tam mám NGK. Po první garančce mi tam dali místo NGK, Bosch a nevydržely víc jak 30t km. Takže jsem tam dal zpět NGK a ty těch šedesát na plyn vydrží bez problému. Nemusím se ani dívat na km a bezpečně poznám, kdy už mají dost, na LPG začne být volnoběh houpavý a nepravidelný a vím že už je 60t km za dveřmi ;)

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

chyba výfukového systému: - na bosh diagnostice výměna čidla vačk. hřídele. a je klid. Před tím nešlo auto nad 5tis otáček. Prostě při 5ti tis se to chovalo jako s omezovačem. Po výměně to jde jako předtím.

Jinak ještě před tím vším. Nešlo nastartovat. Diagnostika nic. Pak šlo nastartovat ale jelo to hroozně pomalu a chcípalo. Verdikt. propálené ventily :(

Nyní už jsem po generálce a šlape jako hodinky

jinak Fabia 07 HTP 1.2 44KW najeto cca 65 000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Tahle závada ,,motoru" mi otravovala 5dní, doma pouze VAG s KKL kabelem, takže jsem se dostal akorád na palubní desku :(

V motoru zánovní svíčky cca 2t km, pomohlo auto pořádně protáhnout a svíčky i KAT pořádně tím vypálit. Po dalším startu byla chyba už fuč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...