Přejít na obsah

Jemne vibracie


ivanpav

Doporučené příspěvky

Ahoj, dnes som si vsimol, ze na krizovatkach na volnobehu pri zahriatom motore sa sem-tam prenasaju do interieru (citit to hlavne na volante) take jemne vibracie (motor ide hladko,jemna vibracia, hladko, vibracia a podobne.). Je to normalne? Akokeby sem-tam motor zavibroval viac ako inokedy. Je to charakteristicke pre 1.2, alebo Vam motor ide uplne hladko? Motor je este v zabehu. Natankovana je OMV Carrera 100. Moze to byt nekvalitnym palivom? Dik.

Editováno: , autor: ivanpav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim. Taky jsem si toho všiml. Je to takové jemné jakoby kolísání otáček, ale otáčkoměr se stabilně drží na cca 750 ot/min. a nehýbe se. Myslel jsem že to jen můj subjektivní pocit, ale už jsme dva. K volnoběhu jsem si všiml taky jedné zvláštní věci - když se auto při vyřazené rychlosti pohybuje (např. při dojíždění ) tak jsou otáčky podle otáčkoměru na cca 800 a drží se, ale jak auto zastaví, po chvilce otáčkoměr klesne na cca 750. Jakoby reakce na nějaké čidlo pohybu nebo náporu vzduchu ????? Smysl mi uniká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To dobiehanie pri volnobehu som si zatial nevsimol, lebo mam dsg a neviem dat za jazdy neutral. Co je zaujimave, to jemne trhanie som nebadal pri studenom motore, ale pri zohriatom na prevadzkovu teplotu. Inac pri vyssich otackach, rozbiehani a vyssej zatazi ide motor ako hodinky. Na tom volnobehu sa to meni tak kazdych 5 sekund

Editováno: , autor: ivanpav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že mi tom dělá taky už od prvního kilometru. Vibrace jsou u mě nejcitlivější přes brzdový pedál (pouze u zahřátého motoru) a opakují se zhruba po dvou sekundách. Na otáčkoměru se to však neprojeví. Ve čtvrtek jdu do servisu měnit nabouraný nárazník, tak se snad na to podívají. Ono to trochu vypadá na vůli v silenbloku, ale po 4 tis. km se mi to nějak nezdá. Zvláštní je, že to dělá v nepravidelných intervalech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam 1000km a k tomu v nadrzi premiove palivo, takze ak by to bol silenblok, nebolo by to dobre. Ak by to robil naopak v studenom stave, tak si poviem ze este potrebuje zahriat. Daj prosim vediet, co Ti na to povedia v servise.

Napíšu tady ve čtvrtek, jak jsem dopadl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže nárazník vyměněn a při té příležitosti mi to napíchli na diagnostiku kvůli těm jemným vibracím. Žádnou chybu to však nehlásilo a bylo mi doporučeno, ať si koupím přípravek na vyčištění palivové soustavy, že jsem prý asi nabral někde špatný benzín. No nevím, po JZD pumpách nejezdím, ale možné to je. Teď mám plnou, až v nádrži ubude, tak tam naliju to svisnstvo a uvidíme. Budu informovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Víš co ti v servise řeknou? "Pane, my jsme to napíchli na diagnostiku, tam se ukáže úúúplně všechno, a žádná chyba tu není." Už mě s tím začínají pěkně sr*t, místo aby to pořádně projeli a stčili tam hnáty, tak umí jen běhat kolem auta s kabelem. Já mám s motorem taky problémy, ale na výpisu žádná chyba není. Už tam jezdím jak nějaký hypochondr.

A nejlepší jsou ty jejich výmluvy na špínu v benzínu apod. "Vám vynechává motor? Hm, asi špatný benzín." "Vám to zdechá a kolísá volnoběh? A nemáte špatný benzín?" Přitom tankuju tam, co celý ten jejich servis.

Editováno: , autor: bord83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi možná vím kde je problém. Buď je to softwarem anebo je to tím že je to prostě benzín a probíhají tam procesy mezi, které patří výbuchy neboli zapálení a tím to dělá. Máme doma fabiu 1,4 mpi 50kw a to samé nám to dělá. A taky buď je to ještě malým objemem nebo prostě to tak má dělat, velké tlaky. Jinak mě nic nenapadá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help::aggressive: No tak já se na to zeptám dnes, pokud bude techničák a SPZ ! Jinak zatím naprostá spokojenost lol Mi to dělá jen při zahrátem motoru (tj. teplota motoru kolem 90°C ) , pokud je studený tak to nedělá, drží si to vyšší otáčky asi ? Nevím , v autech jsem celkem amatér. Uvidíme , možná to tak má dělat . Máme octavii 1,8tsi (cca.2roky starou) a tam nic nepozoruji, otáčky volnoběhu jsou kolem 700-800 ot/min ...... Editováno: , autor: Michal B.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, jen když je zahřátý. Jak jsem psal buď je to malým objemem a třeba taky silentbloky, že nejsou potřeba tak silný a tudíž úplně všechny vibrace nepoberou jako u octavie a nebo je potřeba počkat až bude motor víc zajetý, jinak nevím. Studený motor vždycky má vyšší otáčky než se malinko zahřeje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...