Přejít na obsah

Pazvuky


tomson1

Doporučené příspěvky

zdar vsem, trochu to tu ozivim... u me OIrs me trapi v interieru snad jen jeden jediny zvuk - drnceni cudliku na rucni brzde. Je proste uvolnenej a dokaze byt slyset na nerovne silnici i pres radio. Prosim pokud mate nekdo zkusenost treba jak to rozebrat a zabranit tomu pazvuku :) diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ahoj, nesetkal jste se někdo se zvukem z oblasti palubky před řidičem - zní to jako skrat při vysokém napětí. ozývá se to nepravidelně. není to závislé na nerovnostech, tzn. vzniká to asi vibracemi motoru. podle mě skrat při palubním napětí nemůže dělat takové zvuky, navíc by to třeba smrdělo nebo by se to projevilo nějakou závadou. ale to ne. jen to dělá ten zvuk. auto je octavia II 1,9 TDi, r.v. 2008. díky předem za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, potřeboval bych poradit. Máme Octavii II. Při jízdě v nízkých otáčkách se ozývá z palubovky u spolujezdce divné zvuky, podobné cvrčení crčka. Nevíte někdo co by to mohlo být Jako by to něco bylo volné a třepalo se to tam, ale když jsem se díval nic takového jsem nenašel. Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ja som mal problem so stredovymi fukarmi, mne sa to odtial sirilo. V ramci zaruky mi ich vymenili, odvtedy je to v poriadku. V servise mi hovorili, ze su tam nejake strunky co to drzia a tie sa po case zvyknu odtrhnut, menili to na asi 20 octaviach. Ja mam OII_FL, najazdenych 75 000km.

Editováno: , autor: asdfg1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad nebyla zatím škodovka kde bych s tímhle neměl problém. Než mi ukradly před měsícem skoro novou oktávku tak jsem s tím byl dvakrát v servisu. Drnčelo něco pod kapotou pod sklem u motoru a šlo to až do palubovky . Myslím že na to trpí hlavně nafty kvůli vybracím ale u fabie předtím to dělalo taky jen trochu jinde a znělo to jinak. Hold prostě škodovka no. Tohle je prostě nevychytaný. Teď jsem koupil novou oktávu 2012 a zatím žádný velký drnčení (´tuk ťuk) Ale praská taky v palubovce není to drnčení ale praskání a to je úplně nový auto najeto 1000 km a naši si koupily před měsícem novou fabii elegance a těm zase drnčí sklíčko palubovky najeto 400 km tak upřímně už jsem to se škodovkama vzdal tyhle problémy. Pokavaď to přímo nesere za jízdy tak to asi fakt neřešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také musím říct, co škodovka, to vrzání a praskání všude možně. Možná že stodváca to nedělala, nebylo tam tolik plastů :) On i jedničkovej supák byl rozvrzanej a poměrně značně, musel sem vyhodit i šuplík pod rádiem, pač v každé zatáčce zlověstně praskal. Také v sedačce to chruplo v každé levé zatáčce co si pamatuju a musel bych tenkrát měnit celou konstrukci sedáku.

Teď pro změnu u nového auta se nemohu zbavit praskání a loupání v zámku zadní pravé sedačky. Už mi měnili celej mechanismus a furt to dělá. Jakmile je sedačka zamknutá, praská to na nerovnostech. Když zmáčknu to tlačítko a nechám to zmáčknuté, čili sedačka není aretovaná, je klid. Nikdo si s tím neví rady. takže jezdím s nezamknutou zadní pravou sedačkou :(

Pak jsem si všiml praskání z palubky, ale dělalo to jen při vymrzlém autě....Za jízdy mi z palubky jen něco lehce ševelí na nerovnostech, ale to neřeším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Chlapi, nedrnčí vám někomu loketka, když jedete po nerovnostech a nemáte na ní zrovna ruku (ruka na volantu) ?

Jinak se mi podařilo odstranit většinu klepání a cvakání, zejména ta zadní sedačka (mechanismus zámku a tlačítko), po výměně tlačítka sklápění, následně celého zámku pomohla až výměna celého komplet opěradla. (drsný co) :)

Klepání ze zadních dveří na nerovnostech, nebyl to zámek, ale uvolněný svazek kabelů z držáku v rámu zadních dveří. Asi vypadnul při bouchnutí pátými dveřmi. Třeba to někomu pomůže....:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Clint: Mi jo..nevím, jestli přímo loketka, ale spíš bych řekl, že sem tam klepne něco ovnitř nebo pod ní..možná to vedení vzduchu k zad.stř.průduchům..vyřešit to asi půjde rozebráním, ale zatím není čas..jinak loketka klepe, i když mám na ní položenou ruku :-)

Ale zajímavé, že jak auto stojí celý den na slunci a introš je rozhycovaný, tak je klid..a to utichnou i ostatní pazvuky..jakmile to klima ochladí, je to zpět..

Editováno: , autor: Schavi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Já myslím, že časem začne vrzat každé auto, je to z těch mizernejch silnic, taky v autě samej plast a ty stárnou, vznikají větší vůle, pomohou tomu i změny teplot. Jde spíš o to, aby z toho nebyl totální žebřiňák, což je auto mé manželky (VW polo). :) - jenže jí to nevadí....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

@Clint - to jsi mě uklidnil :-)

Mám ale nový pazvuk, i když není z interiéru. Všiml jsem si při stažených oknech při pomalé jízdě podél domů, že něco nepatrně "drhne" někde od kola. Spíš ale podle zvuku nějaká nečistota, jako by nějaký sůchý list někde. Nebo čím by to mohlo být kromě nečistoty?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...