john26 Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Mám taky Fabii RS hatchback,je to výborný auto,mám RSku 8 měsíců mám najeto přes 15 000 km,zatím max. spokojenost. Je pravda,že spotřeba záleží na stylu jízdy,beru 95 stačí to,jednou za pětkrát vezmu Careru 100 na vyčištění a protáhnutí motoru a to je mazec,je v tom rozdíl,auto jede výborně! Auto jsem koupil uplně nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 Jakpak Vám topí v tento čas Vaše auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jira11 Vloženo 29. Únor 2012 Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 Mám jenom 1,2 TSI a v zimě nabíhá teplo uvnitř pomalu.Je to daň za to,že se dopřává vznikající teplo samotnému motoru - nízké emise,rychlé zahřátí oleje kvůli co nejmenšímu opotřebovávání materiálů atd.Teprve až vlastně chladící kapalina ve vlastním okruhu motoru dosáhne určité teploty,sepne se čerpadlo chladící kapaliny a to teprve dopraví ohřátou kapalinu do výměníků tepla.Prý se to řeší nějak úpravou dat v řídící jednotce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 Jira11 - napsal jsi to správně,ale píšeš o motoru 1.2 TSI a toto vlákno je o 1.4 TFSI... Navíc 1.4 TFSI,pokud vím,nemá odpojovatelné hlavní vodní čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Dílenská učební pomůcka motoru 1.4 TSI 132 kW http://www.uloz.to/xk6hFwA/83-1-4tsi-132kw-pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
forcedracing Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 Wow, perfektní! Hezké počtení a pro mě i velice poučné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 niečo na oživenie vlákna.. http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/291166-skoda-fabia-rs-konci-mozno-definitivne/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 Bodaj by sa predávala, keď sa za jej cenu ptredávajú o triedu vyššie autá....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 Ved toto, za tych 20 000 € mam octavku v slusnej vybave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 Fabia RS je velmi povedené auto, ale bohužel má opravdu hodně vysokou cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patriot84 Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 Motor a převodovka je skvělá. Podvozek je dost trvrdej, ale to má každý hothatch. Prdění do vejfuku při přeřazení je parádička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itali Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Čaute, tak se pochlubím i tu. Snažil jsem se to tu přečíst vše. Koupil jsem si Fabii II RS jako novátora. Mám najeto 53 000 a už je tam třetí motor. Vše na zaruku. Ale říkám si co až záruka skončí? ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Hm, nepříjemné, ale co tak napsat, proč byl motor měněn? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 To by ti snad měli vrátit peníze, to je totální nedůvěra k výrobku ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biest Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 (editace) Motor a převodovka je skvělá. Podvozek je dost trvrdej, ale to má každý hothatch. Prdění do vejfuku při přeřazení je parádička. akoze mam fabiu RS ale bud som hluchy alebo neviem ... ste som nepostrehol, ze by fabia RS pri preradzovani prdela do vyfuku ... aspon nie z interieru. a v neposlednom rade, skoda fabia RS nie je hot hatch ... je to rychla, sportovo ladena fabka. ak chces hot hatch, sadni si do fiesty ST alebo clia RS Editováno: 3. Prosinec 2013, autor: Biest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biest Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 motor 1,4 TSI je paskvil ... uz nikdy viac. mam najazdenych 16 000 a uz som bol 5x v servise. zacinam rozmyslat, ze im auto vratim v zmysle zakona ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 ono to tak jednoduché zasa nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Keď to auto kupoval ako fyzická osoba a bol s ním už 5x na záručnej oprave (o čom má aj doklad), potom to až tak ťažké nebude. Asi bude musieť zvýšiť hlas, resp. podať žiadosť o vrátanie peňazí aj písomne aby pochopili, že to myslí vážne, ale ak bude postupovať podľa toho ako to je v zákone napísané, musia mu vrátiť celú kúpnu cenu. Samozrejme budú sa z toho krútiť ako sa len dá, ale treba stále trvať na svojom a pôjde to. Nebude to ani prvý, ani posledný prípad vrátenia auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 e1, a potom ho zavesia na skodaplus ako overené auto Síce to nieje smiešne, skôr krutá realita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 nepovedal presne na akých 5-tich záručných opravách..ak bola každá o inej oprave,tak ťažko sa dožiada peňazí...ale to je téma do iného vlákna..sorry za OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biest Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 (editace) nepovedal presne na akých 5-tich záručných opravách..ak bola každá o inej oprave,tak ťažko sa dožiada peňazí...ale to je téma do iného vlákna..sorry za OT 2x kompletna vymena brzd a platniciek ... 2x nadmerna spotreba oleja + prskanie nejakych ciernych flakov z vyfuku (su po celom kufri) - skodovkou uznane - pretesnenie motora - no vyzera to tak, ze nepomohlo 2x reklamacia DSG 2x reklamacia - trhanie auta pocas jazdy ... 2x vibrovanie od praveho A stlpika v interieri ... to bolo opravene ale odvtedy uplne vrzga odkladacia schranka ... to tiez nedokazali odstranit ani na 2x takze v znameni dvojek ... keby, ze sa servis snazil, tak uz ma mozno chyby opravene. ale ked auto date do servisu, oni s tym nic nespravia a auto vam vratia, ze je opravene ... hold smola. idem to postupit pravnikovi. uvidim co mi na to povie. najnovsie mi zacalo klepat v zadnej pravej naprave ... uz nikdy viac fabia Editováno: 4. Prosinec 2013, autor: Biest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 Aký si mal problém s DSG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 no keď sa to tu už celé zaprasilo mimo témy,tak sa spýtam aj ja..čo bolo zasa s brzdami?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biest Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 Aký si mal problém s DSG? DSG nepodradzovala vtedy kedy mala .. to znamena, ze pri prilis nizkej rychlosti necha zaradeny vysoky prevodovy stupen. celym autom zacne triast a strati vykon. podradit musim az ja alebo dost dlho cakat kym sa spamata ... ako keby ste sli na 5 prev. stupni na manuali, pribrzdili a zabudli podradit. a trhanie ze vraj tiez suviselo (suvisi) s DSG ... DSG sa znormalizovala no trha motorom stale. v zime pocas jazdy (kym je auto studene) a ked je nad 15 °C zas naopak trasie celym autom hned po nastartovani asi 1 min. logicky sudim, ze to ma suvis s motorom a nie s DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biest Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 no keď sa to tu už celé zaprasilo mimo témy,tak sa spýtam aj ja..čo bolo zasa s brzdami?? nadmerna korozia kotucov - vada materialu a brzdove platnicky robili do kotucov ryhy (po bokoch cele kotuce odierali) - prejavovalo sa nadmernou hlucnostou pri brzdeni a zoslabenim brzdneho ucinku. nepomohlo ani ked sa zahriali. menili sa 1.x len kotuce, 2.x aj kotuce a platnicky ... mozno som sa vyjadril prvykrat nepresne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.