Publikováno Duben 28, 201114 r Zdravím... chci se zeptat co může být příčinou, když ve větších rychlostech (cca od 80 km/h a výš ) při šlápnutí na brzdu volant dost vibruje. Musím ale říct, že jsem teď prošel cca 2500 km od doby co jsem měnil komplet přední a zadní kotouče a samozřejmě komplet brzdové obložení. Je pak možné aby to bylo zapříčiněno vůli v řízení, nebo to můžou například zapříčiňovat kulové čepy ? Děkuji
Duben 29, 201114 r Mě vibroval volant díky zkroucenýmu přednímu kotouči a po výměně kotoučů vibrace přestaly a je to ted v pohodě ono také záleží jaké si dal nové kotouče jaké značky a kvality pokud jsou horší kvality tak ty se můžou při razantnějším brždění opět zkroutit a nebo jestli si je moc nehamoval hned po výměně než si sedly to by pak mohli po pár tisících km dělat problémy. Pokud by byl problém někde jinde od nápravy cítil by si vybrace i bez brždění.
Květen 2, 201114 r Na 99% přední kotouče,zadní kotouče pulzují do pedálu. Jel bych je reklamovat, na válcích se to určitě objeví.
Květen 2, 201114 r Jsou to nekvalitní kotouče, které se špatně sjeli, nebo dostaly někde velikou ránu.
Květen 2, 201114 r Na 99% přední kotouče,zadní kotouče pulzují do pedálu. Jel bych je reklamovat, na válcích se to určitě objeví. Říkáš zadní pulsují jo?! To by mohl být můj problém. Předky nový - právě kvůli třesu a pořád to dělá. Se na to vrhnu až bude možnost.
Květen 3, 201114 r Říkáš zadní pulsují jo?! To by mohl být můj problém. Předky nový - právě kvůli třesu a pořád to dělá. Se na to vrhnu až bude možnost. Pulzoval mi pedal na O1 vyměnil jsem zadní kotouče a vše O.K. Potvrdila se mi praxe z Tater 613,předek kmitá s volantem a zadek vždycky pulzoval do pedálu.
Květen 4, 201114 r Mě při brždění vibroval volant i pulsoval pedál, zatím jsem vyměnil přední kotouče a potíže ustali.
Květen 18, 201114 r Autor Na 99% přední kotouče,zadní kotouče pulzují do pedálu. Jel bych je reklamovat, na válcích se to určitě objeví. Díky moc...zítra jedu do servisu to reklamovat tak jsem zvedav co mi na to reknou....jinak kdyz nebrzdim tak jde vsechno v poradku, auto rovne nic nevibruje ale prave mi bylo divne, že po cca 2500 km by byli opet krive kotouce.
Květen 18, 201114 r Autor Říkáš zadní pulsují jo?! To by mohl být můj problém. Předky nový - právě kvůli třesu a pořád to dělá. Se na to vrhnu až bude možnost. Čau, ne ne přední koutouče teda myslim si, kdyz je vibrace pri przdeni prenasena do volantu...zitra kdyz konecnem budu mit cas jedu do servisu na reklamaci tak jsem zvedav...
Červenec 28, 201114 r Čau, ne ne přední koutouče teda myslim si, kdyz je vibrace pri przdeni prenasena do volantu...zitra kdyz konecnem budu mit cas jedu do servisu na reklamaci tak jsem zvedav... tak jak si dopadl? Myslim, ze by to lidi zajimalo ;-)
Duben 27, 201411 r Nazdar borci. Po nasazení letních gum se mi při rychlostech kolem 105- 130 km/hod jemně rozvibruje volant, ale jen na rovince nebo z kopce. Zajel jsem kola nechat znova převážit a situace je stejná. Kde může být problém? Jo jedná se o octu II 1,6 TDI Dík ahoj, Upraveno Duben 27, 201411 r od sr5
Duben 27, 201411 r Člověče, pozoruji něco podobného, nový, vyvážený gumy, a ve stejný rychlosti to rozvibruje volant, ale mírně , a když uchopím pevně volant, tak se to ztratí, poslední so zbývá vyměnit jsou ložiska přčdních kol. Kotouče maj s deskama najteop přes 60tis. Upraveno Duben 27, 201411 r od Casy
Duben 27, 201411 r Sewas. Mam ten isty problem. Nove elektrony, nove gumy a nove kotuce + dosticky. Neviem odcoho to moze byt
Duben 27, 201411 r Pánové měl jsem ten samý problém.a ne jednou. Lehká pomoc. Najedte na těch nových pneu tak 500km a nechte je znovu převážit. Budete se divit. A nejlépe převážit někde jinde,ne u toho co přezouvá doma kola v garáži a jeho vyvažovačka je stará sto let a nikdy nebyla kalibrovaná. Upraveno Duben 27, 201411 r od Mirek 835
Duben 28, 201411 r Mám rok staré pneu michelin nové desky i kotouče. Nově vyváženo a stále stejný problém jemné vibrace od volantu. Když přidám na plynu tak se to ztratí a když pustím plyn tak je to zpět. Takže nevím a jsem na mrtvici !!!!!!
Duben 29, 201411 r sr5.... Tak v tomhle případě jak píšeš bych už závadu hledal jinde. Vůle řízení-napravy.
Květen 5, 201411 r pneu jsem přehodil, ale zpět na zimní , problém ustal, když už je mám nově vyvážený , tak nevím, nemůže být problém v dezénu pneu? mám tam nový Goodyear efficient , když jsme je tam dávali, tak byl dezén bez vizuální chybičky a nyní vidím na obou pneu po celém obvodu výstupek v dezénu , může mít i 1-2mm. viz. foto , mají to obě pneu na stejným místě. jestli nějakej forichtung od výrobce? Tlumiče jsou zánovní. Zvláštní je , že to je jakoby závislý na počasí, při nižších teplotách je to znatelnější. Upraveno Květen 5, 201411 r od Casy
Květen 5, 201411 r Když si dal zpět zimní, tak problém ustal. To jsou špatně vyvážený letní pneu. Nech si je převážit někde jinde. Nebo si nech vyvážit i ty zimní, jestli se začne klepat taky. Raději asi ne, co? P.S. Proto raději nevyvažuju, když není vysloveně potřeba. To co funguje - neopravuju. Upraveno Květen 5, 201411 r od McMatej
Květen 6, 201411 r Ahoj, měl bych dotaz. Měnil jsem na své Octavii II rs TDI podvozek a dával jsem tam B-12 Pro Kit pevný podvozek, který je snížen o 3 cm od normální Octavie. Když auto řídím, tak cítím vibrace ve volantu. Myslel jsem si, že to bude tím snížením a že ten podvozek bude hodně citliví na řízení a vlastně ve volantu pocítím vše co přejedu. Nevíte tedy někdo, jestli to je tím podvozkem a nebo silentbloky? Děkuji za odpověď! =)
Květen 8, 201411 r Letní kola jsou nově renovovaná. Dával jsem je práškově stříkat a i nově vyvažovat. Čepy jsou ještě původní + i silentbloky na spodní nápravě. Najeto 176 000 km. Přemýšlím, že pokud bych měnil silentbloky, tak bych tam dal silentbloky od firm powerflex. Měnil jsem totiž podvozek (pružiny + tlumiče) Bilstein pro kit B-12 a nejsem si jistý, jestli originál silentbloky od výroby to vydrží. Jsem moc rád, za každou radu!
Květen 8, 201411 r Firemní okta 1.6TDI mi dělala to samé, i plošky na zimních gumách, nad 100km/h se občas divně vlnila, po přezutí v servisu jsem ji dal zkontrolovat, hned na přijímací papír napsal technik " akce 48j8", když jsem auto vyzvedával tak říkal že byla přetažená nápravnice a došlo k nějaké deformaci. V pondělí jedu do Vídně na letíště, v pátek zpátky, tak uvidím.Je to výroba 02.2012, 76tkm, domácí 2.0 TDI mi to začala plavat až při 160 tkm - tlumiče a kosti(měl jsem ji od nova jako služebák).
Květen 20, 201411 r Tak je to o něco lepší, ještě to asi bude chtít sbíhavost, momentálně jsem v Chorvatsku(Industrijska zona Zabok), v kufru tahám asi 150kg krámů, až budu dávat znovu auto do servisu tak to nechám udělat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.