Přejít na obsah

něco s motorem :(


Jakubos

Doporučené příspěvky

Zdravím a prosím o radu. Během jízdy, hlavně při stání např. na křižovatce začne blikat kontrolka motoru a ten začne nějak podivně škubat. Včera se mi stalo že během jízdy se najdou motor začal "dusit" a neměl vůbec tah. Když sem se dostal do 2000ot. tak i při plynu na podlaze se nic nedělo, při jakémkoli rychlostním stupni . Můžete mi někdo poradit co by to mohlo být ? :help: motor 1.2 HTP 40kw díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stalo se mi něco podobného asi tak před rokem taky 1.2 htp , chvili po nastartovani s emi rozsvitil motorek,auto sebou škubalo, nechtelo točit o zryhleni ani nemluvě , a to jsem byl cca 600 km od domova,naštěsti znamy v dane oblasti se zabyva diagnostikou ,hodil to na počitač a ouha takovy zmatek delalo čidlo klikoveho hřidele,v životě by mě to nenapadlo, oprava cca 1200,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky díky za zkušenost, vidím že to může být hodně věcí takže to hodím na diagnostiku a budu se modlit aby to byla podobná záležitost ...

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám fabii I. Vyrobena začátkem roku 2003 motor 1,2 HTP s výkonem 47kW najeto 99000km. Mám docela velké problémy s výkonem motoru, v servisu mi diagnostikovaly kompresi na prvním válci cca 40% na druhém cca 80% a na třetím cca 90%.

Duvodem jsou podpálené ventily. Předběžnou cenu opravy stanovily na 34000 Kč což je částka, která se mi do toho ne moc kvalitního motoru nechce dávat.

Do tohoto auta jde v podstatě bez větších problémů vložit motor 1,2 nebo 1,4 TSI z nějaké fabie II. Který je o poznání vydařenější a v poměru spotřeba/výkon i atraktivnější.

Chtěl bych se zeptat jestli je nějaká možnost, jak to vyřešil papírově a přitom by to bylo vše legální a nebyl problém s STK? Popřípadě bych chtěl se chtěl zaptat jak se takové zmněny řeší, kde se o změnu žádá, jak dlouho trvá vyřízení a jaká je šance na úspěch.

Předem díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výrobce povoluje výměnu pouze za totožný typ - takže nic jiného tam legálně nedáš. Kontrolovaným parametrem je kód motoru - trojpísmenná kombinace uvedená ve velkém techničáku. Můžeš vyměnit všecky díly, i samotný motor za jiný kus včetně změny nebo výmazu výrobního čísla motoru v dokladech k autu, POKUD ZACHOVÁŠ PŮVODNÍ VÝCHOZÍ TYP. Všecko ostatní je označováno jako nepovolená přestavba vozidla. Veškerá další diskuse o tom, který z motorů vyráběných dnes pro FII je lepší proto ztrácí smysl.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

zdárek hoši,taky jsem měl ten problém s cukaním auta,kolísaní motoru při volnoběhu,auto nechtělo jet,bylo líne

na vagu špatné tlaky na prvním válci

po měření byly hodnoty nízke

oprava vyšla zhruba na 8000,- výměna všech ventilů sacích,výfukových,vodítek ventilu,zbroušení hlavy atd

ted auto líta jako nový :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci tě strašit, ale už se tady potvrdilo, že tahle oprava je jen dočasná, časem se ti to zase posere bohužel. Škodovka mění rovnou celou hlavu i s katalyzátorem za nějakých 12tis. je ta sada...

A to si myslíš, že s tou hlavou, která se jim vrátí jako vadná, udělají něco jinýho, než píše Ferry777:

zdárek hoši,taky jsem měl ten problém s cukaním auta,kolísaní motoru při volnoběhu,auto nechtělo jet,bylo líne

...

oprava vyšla zhruba na 8000,- výměna všech ventilů sacích,výfukových,vodítek ventilu,zbroušení hlavy atd

...

a že ji následně nepošlou někomu dalšímu jako "opravnou sadu" ??? :prc::prc::prc::prc: !!!!! Tam je jediným přínosem ten náhradní kat, který bys jinak musel draze koupit ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono tam jde v prvé řadě o tu záruku na 2 roky, během kterých to můžeš reklamovat. Pak jak říkáš je přínosem ten nový katalyzátor, který by měl být jednou z příčin téhle závady...

ještě edit: nevím jak ostatní, ale mě v servise nechali mojí starou vadnou hlavu v kufru. Neposílala se zpátky do škodovky...

Editováno: , autor: Haniss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hannis na zaruku bacha!!!!....pokud je oprava provedena v zaruční době auta(tudíž zadarmo) tak jakykoliv takovy opravy končej se zarukou na auto!.....

mě takhle po první opravě vadných tlaku (ktera se tenkrat řešila pouze výměnou hlavy,těsně před koncem zaruky na auto) ,poslali do řitě.naklusal jsem tam podruhy že mám vadny tlaky a voni na mě že nemam co reklamovat protože první opravu jsem neplatil.takže jsem musel zacvakat ze svyho tu jejích new opravnou sadu + praci.mam v planu po dvou letech když to vydrží preventivně mrknout na tlaky a připadně na ně vyrukovat že tohle jsem už platil tak at se staraj :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...