Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

ahoj,v patek mam podruhe vymeneny rozvodovy retez,nechal jsem to na servisni prohlídku při 45tis.km,pise se tady,ze se dava nejaky novy typ,tak jsem to v servise nahodil,ze občas zarachoti,coz byla pravda,ale nic vazneho,oproti první vymene,ale dokud je vymena zdarma tak je lepsi to nechat na skodovce nez to platit sam,tak ted budu poslouchat kdy to poprvé zavrčí,

dostal jsem sadu 03F 198 058A tak nejak ja to číslo uz asi vyhodil,ale vim ze to byla ta novejsi,co jsem si tady precetl,rozhodujici je to acko na konci

a když jsem se ptal co je na te sade novejsi,tak prijimaci technik moc nevedel,ale řekl mi ze jiny výrobce a pry delší napinak,ale to jen tak,myslim ze to jen tak nahodil, ale presne nevedel,to jsou dobri servisaci,kdyz se je clovek zepta,tak poradne nevi,ale to jen tak,hlavne když vydrzi,ale to ukaze cas,urcite napisi az poprvé zavrčí,zatim 5 startu a nic

vyroba 10 2010 63kw

Nejvíce mě na tom mrzí to že Škodovka vlastně nic nevyřešila. Nevymyslely řádnou nápravu aby ta nová opravná sada byla opravdu doživotní, nebo aspoň 60tis. To měly do manuálu rovnou napsat "doporučená výměna rozvorů každých 20tis", je to ubohé.

:kol-32:

Upraveno od Toom

tak to číslo je 03F198 158A,uvidime jestli novy výrobce není lepsi,nezbyva nez cekat a hlavne verit,davam skodovce tak 50 procent,jinak nemá cenu preci tam davat po tech zkusenostech co stim servisi mají a co to stoji,davat něco co nebude o dost lepsi nez ten puvodni,nebo budem zase testovat jinou sadu :D

Tak tato sada se už používá nějaký ten pátek. Moc tomu nevěřím.

Upraveno od Pawouk

Taky tomu nevěřím spíš čekám že nějací kutilové přijdou na řešení . Mám druhou výměnu řetězu za sebou a dokonce tu samou bez A na konci. Možná to očesaní výkonu programem zvětší nájezd na řetěz.

dnes jsem měl rozhovor s kamarádem co zajišťuje servis u společnosti Sitel a ze 70 vozů TSI co mají se u 60 měnilo turbo a několikrát rozvody várka motoru 2010 přesné datum nevím. Ale to v čem jezdí on tak má za sebou 3x rozvody a 1 turbo nechal někde na dálnici :lol::'> ,řekl že řachtání pokračuje dál i s nejnovější sadou a škodovka již nic měnit nebude říkal, že mu to dělá i za jízdy. A technik mu řekl, že nejlepší varianta je přeskočení motoru to pak dostane nový :D..... naštěstí májí prodlouženou záruku a najeto cca 60tis. ,,,,tomu se říká Simply Clever přístup jak .................... raději no coment

Upraveno od KoNG

tak ať vypustí olej dá plnej knedlík a počká až motor přestane točit :kol-29: naleje olej spátky a zavolá do servisu že to nejede. :kol-28:

Upraveno od voltys

to by poznaly máš čidlo tlaku oleje ;) i když nějak by se to udělat dalo vždy, ale on to neřeší auto je firemní ale mít to soukromě tak by to prý nějak dořešil :D

čidlo co by mě to zajímalo zřejmě zrovna selhalo :kol-32:

Už niekoľko mesiacov sledujem sekciu TSI na tomto fóre a je tu jedna zaujímavá vec. Keď si pozriete ostatné sekcie ako je napr. 1.2 HTP, alebo 1.4, tak tam sa rieši niekoľkonásobne viac problémov s motormi ako u nás. Je mi jasné, že asi sa Fabii s motorom 1.2 TSI predalo menej, a je na trhu kratší čas, ale aj tak je to zaujímavé. V tejto sekcii sa dookola prispieva iba do cca. troch vlákien, stále dookola to isté, vlastne nič nové pod obzorom. Riešime tu iba drnčanie pri štarte, reťaz, 24W6 a sem-tam nejaké to turbo ale okrem toho sú iné problémy s týmto motorom ojedinelé. Samozrejme sú to vážne závady, ale keď sa na tento motor pozriem s nadhľadom, a napr. o 5 rokov sa neobjavia ďalšie problémy, tak ten motor ani nebude tak zlý ako sa to teraz zdá.

Mě se to nějak nezdá nahoře píše že 60 aut ze 70 aut mají problémy. Nevím mě je to divné, když se bavím se skladníkem z autorizovaného servisu tak si pořád stěžuje jak je málo práce. Když tam za nim přijdu na servis tak je tam mrtvo o proti tomu co tam bylo 10 let zpět když jsem tam pracoval. Opravy v rámci záruky je snad taky práce a pokud by ty TSI byli tak poruchové tak by měli asi práce dost. 90% TSI když se vrátí v záruce do servisu tak to musí být sakra poznat.

60 ze 70 POPISOVANEJCH aut má problémy - a dalších klidně 700 s tím samým agregátem vesele a bez hlasitě vytrubovanýho problému brázdí silnice...??? Aspoň takhle ty % prezentujou nejrůznější lidi spojení s koncernem. I kdyby to tak bylo, 10% chybovejch agregátů je fasa bázmeg docela dost. Navíc těch 10% nejsou žádný prkotiny, ale pro dobrou funkci dost podstatný konstrukční celky - rozvod nebo turbo... Kontrast mezi velkohubě proklamovanou kupou kladnejch vlastností agregátů a realitou i těch pouhých 10% je opravdu ostudou pro celej koncern - protože se to nedotýká výhradně boleslavský fabriky.

A značková servisní síť si má lautr hovno co stěžovat na nedostatek práce - kdyby nedřeli zákoše z košile přemrštěnýma cenama za jakejkoliv prd, lidi by nevyhledávali neznačkovou alternativu, ale vážili by si značkový péče. Můžou bejt rádi aspoň za garančky a záruční opravy, který jim zacáluje fabrika - kdyby měli čekat na normálního platícího zákoše, se svým chováním by veeelice brzo přišli na buben - a právem...!

Možná problem bude že po záruce lidi moc do autorizovaneho servisu nejezdi :kol-27: . Motor je dobrej ,řetěz to cele kazí nepočitam že budu na další výměny řetězu a garanční prohlídky jezdit do servisu po záruce

asi tak.to je ta anonymita internetu...proto davam prednost realne zkusenosti.

Ale většina asi záruku ještě má a do autorizovaného musí. Já osobně bych do neautorizované servisu nejel ani po záruce. Něco jiného je kdyby to auto mělo snad už 6-8let. Neautorizovaný levnější ani moc není, pokud mají použít originální díly.

Otec jel s HTP r.v. 2008 na výměnu oleje do neautorizovaného a stálo ho to víc než v origo. a ani mu nevynulovali servisní interval, olej ani nevím jaký mu tam nalili

Upraveno od Escrito

záleží jak, já zas mám zkušenost s výměnou oleje v autorizovaném a neautorizovaném servise na HTP, a v autorizovaném si řekli za výměnu oleje (Castrol 5W40) a filtru cca 1600, v neautorizovaném, taktéž Castrol 5W40 a filtr, cca 1000, což si myslím, že je rozdíl :)

Já zase takovou že v autorizovaném ( Magnum car) 1700Kč a v obyč. platil 2200kč. Výměnu oleje bych ještě auto snad svěřil ale opravu asi ne

ten neautorizovaný byl Bestdrive, mají celkem dobré ceny :) nebo ono stačí už sehnat si materiál sám a nechat si to udělat v autorizovaném servise

Presne ako píše Escrito. Pri 6-8 ročnom aute to chápem, ale čudujem sa ľudom ktorí deň po skončení záruky idú hneď do neznačkového servisu. V prípade že sa im niečo poserie krátko po záruke nemôžu o oprave so spoluúčasťou ŠA ani snívať.

Čo sa týka výmeny oleja, nevidím kde je cenový rozdiel oproti neznačkovému servisu. Ak si do oboch si donesiem materiál sám, aký bude konečný cenový rozdiel. Z značkovom zaplatím 7 € za prácu v neznačkovom 5? Mne osobne (a pravdepodobne aj osobe ktorá to auto po mne bude kupovať) tie 2 eurá za pečiatku v servisnej knižke a vedenie histórie vozidla v systém ŠA budú stáť za to.

Jasně pokud si doneseš vlastní material a servis ti dodá jen praci tak je to jiná . Otázka mám svůj material a něco se pos..... tak škodovka muže řict no jooo vy mate vlastní olej atd a jinak obavam se že cena opravy i se spoluúčasti bude u škodovky větší než jinde bez ní.

Ale nosit si vlastní materiál mě připadne trochu ujeté. To jako kdybych např. si ke kadeřnici donesl vlastní šampon nebo barvu. Přece musím dát servisu vydělat a ne si někde koupit olej a v servisu si ho nechat vyměnit.

To mě připomíná historku jednoho známého ten šel do jednoho servisu s vlastním výfukem na Feldu a oni ho ,,vyhodili,, že nejsou žádný Svazarm

Ivan Horváth na to přišel - skutečně se zde nejvíc komunikují (když pominu překousané kabely od kun) rozvody a 24W6. Ostatních závad (např. přibývání benzínu do oleje atd.) je mizivé množství. Otázka je,jestli to vydrží do doby,až začnou ve větší míře přibývat motory,co mají najeto alespoň 100 000 km.

Escrito - dokud si značkové servisy za olej a jiné věci budou brát nehorázné částky,tak s tím lidi nepřestanou. A to pomíjím jejich neschopnost něco diagnostikovat,nebo opravit. Sám s tím mám celkem bohaté a neblahé zkušenosti. K tomu jen podotýkám,že jinam nejezdím a olej si nenosím vlastní.

Vybudování a provoz značkového servisu je mnohem nákladnější než nějaký pepa který provozuje servis někde ve stodole tak ten nemusí mít na oleji tolik zisku

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.