Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Tak já už mám za sebou úspěšně II. reklamaci přibývání oleje. Tentokráte si auto odvezli až do Boleslavi na analýzu. Opět vyměnili vstřiky, odlučovač oleje a provedli zkušební jízdu na 350 km (v kuse, takže 1 studený start..).. Závada podle nich odstraněna. Tak teď provedu testovací jízdu v reálném provozu já a pokud zase přibude olej nad horní hranici, jdu jim vrátit auto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vrátím, sice počítám s tím, že si budu muset zaplatit právníka, ale pokud budu v právu tak se podaří...

 

ale nepředbíhejme, třeba už to opravili :) a to bych byl radši, než se s nima soudit

 

PS: Jelikož jsem od nich kupoval auto a ne motor, tak při třetí oprávněné reklamaci závady, která znemožňuje řádné užívání výrobku (a to by zde všechno bylo splněno do puntíku) mám nárok na vrácení kupní ceny za produkt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já už mám za sebou úspěšně II. reklamaci přibývání oleje. Tentokráte si auto odvezli až do Boleslavi na analýzu. Opět vyměnili vstřiky, odlučovač oleje a provedli zkušební jízdu na 350 km (v kuse, takže 1 studený start..).. Závada podle nich odstraněna. Tak teď provedu testovací jízdu v reálném provozu já a pokud zase přibude olej nad horní hranici, jdu jim vrátit auto :)

Zajímalo by mě, jestli nějak zapečetili víčko, měrku oleje a pod. Protože v dnešní době je spousta chytráků, kteří když by se chtěli auta zbavit, tak jsou schopni před odjezdem do servisu tam nalít 0,5-1 litr benzínu a pak si stěžovat, že někde prolíná benzín do oleje. Má to servis nějak zabezpečené?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek pánové  :kol-31:

Koukám, že tohle téma nebere konce. Tak jenom k těm motorům Tsi všeobecně.  1,2 63 a 77 Kw jsou de facto stejný motory, jedinej zatím největší průser jsou rozvody. Sám jsem jich vyměnil asi kolem 30. Problém ve výrobě byl, že někdo navrhl řetěz a materiál ze kterého to bude, ale někdo další to zkrouhl a řetěz se začal vyrábět z "měkčího" materiálu, takže začne docházet a to velmi rychle k vytahání řetězu a pak následnému rachocení, zejména při startu. Zažil jsem ale i pár aut, kde to už rachotilo permanentně.  Většinou to začíná tak na 20tis Km a nikdo tomu neuteče.Tahle závada čeká všechny motory dřív nebo později. Od nějakého data, resp. čísla motoru se začala používat inovovaná řetězová sada, ale ani té nedávám velkou šanci. Odhaduju to tak na 30 tis km max, když to dobře pujde. Ono to totiž dělá bordel už při vytahání řetězu o 5 mm co jsem tak měřil a to není zase tak zásadní, ale bohužel je tam na to malá tolernace a napínák se pak hodně vysune, navíc nemá zpětnou aretaci, ale pouze pružinu a tlak oleje. Nicméně fabrika to ví, takže pokud je auto v záruce, není problém s opravou. Auta po záruce za splnění určitých podmínek tj. dodržení servisních prohlídek a kontrol mají nárok na kulanční opravu, kde fabrika hradí 70% ceny materiál, 100% práci.

 

Co se týče provozu motoru, je tam jedna aktualizace SW kde se pak montuje distanční podložka na regulátor plnícího tlaku na turbu, to je celkem banalita.

 

Mění se: řetěz, napínák, šroub vačky a kliky, diamantová podložka řemenice,šrouby bočního víka, simerink kliky.  Kdo je cca 2-3 tis km před, nebo za prohlídkou, má smůlu, v opačném případě výrobce dává nový olej a filtr, ale servis se nemaže. Žádný motor 1.2 jsem neviděl "skočený" i přes extrémně vytahaný řetěz.,ale co není, může být.

 

Pak tady jsou 1.4  Tsi.. to je něco podobného, ale v menší míře. Těch motorů nejezdí moc, ale pár jsem jich taky dělal, tam to ale rádo skáče. Mění se obdobné díly.  Pak tady je 1.8 Tsi tak tam jsem to dělal jednou na autě které mělo najeto 30 tis km a kde to čistě jenom přeskočilo . Nejlepší na tom je, že to auto jezdilo na longlife a měnil se po 10 tis km a roce, prostě takovej miláček auto.

 

Takže auto s touhle paletou motorů jako nic moc. :kol-131:

V příloze nový a starý řetěz po ujetí pouhých 23 tis km.

 

Jinak kdo by chtěl odbornou výměnu rozvodů, můžeme se domluvit.

post-18590-0-33705700-1363192378_thumb.j

post-18590-0-57872500-1363192392_thumb.j

post-18590-0-68595900-1363192409_thumb.j

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Váhovou zkoušku dělali se zapečetěným motorem - tedy všechny otvory, kudma můžeš do motoru nějak dolít olej, i výpušťák!!! Po tomhle uznali, že opravdu benzín přibývá. Vyměnili vstřiky a vysokotlaké čerpadlo. Po 400 km opět olej nad ryskou - a to jsem opravdu nic nedolíval :) Auto jelo do mladé boleslavi, tam to zkoumali a zjistili, že benzín se do oleje opravdu dostává (II. uznaná reklamace). Výměna vstřiků a odlučovače. 

 

Teď mám najeto 120 km od převzetí auta, začal jsem na půlce měrky a po 300 km uvidím. Pokud bude přibývat, půjdu do servisu, že si zaplatím váhovou zkoušku opět se zapečetěným motorem a dokážu jim, že je i třetí reklamace oprávněná. Případně se obrátím na soudního znalce a nechám si to ověřit u něj. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže pokud to co píše Jakub udělá jeden výrobce a projde mu to, bleskově ho napodobí i ostatní a nakonec nezbyde nic jinýho, než si i tak nějaký takový auto koupit, nebo dál chodit výhradně pěšourem...

Mám pocit, že občanský zákoník bude pro ně za nějaký čas tak lehce obejitelný až bulvy budeme valit.

A funguje-li to jak je potajnu známo, že např "na turbo dáme takový limit" a výroba je třeba v Rumunsku tak po tom půjdou aby ho mohli obejít. Pak se nedivme, a zase je to důsledek prahnutí klientely po co nejlevnějších autech a zároveň pseudoekologie.

Honí se za Éčky a hlavně třeba  že letadla před přistáním vypouští nadbytečné(myšleno přes únosnost pneumatik) palivo už nikoho netrápí.

Kolik vyprodukuje svinčíku Čína, od které tak rádi nakupujeme zázračně levné zboží a žasneme nad jejich růstem. No aby ne. Tam nemají ekology, odbory, placené dovolené, placené marodění atd atd atd....

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se mě třikrát posere mobil a třikrát mě ho opraví a po čtvrté když se posere tak nemusím nic dokazovat v záručním listu mám již tři záznamy a to musí stačit. To stejné musí platit i v případě auta tři stejné nebo čtyři rozdílné, nedůvěra k výrobku. § 622 odt. 2 občanského zákoníku č. 40/1964 Sb., stanoví, že „Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.“. Ve Vašem případě došlo právě k opětovnému výskytu vady. Zákon nikde přesně neuvádí, kolikrát se musí vada opakovat, ale soudní judikatura dospěla k závěru, že jde o tutéž vadu věci, která se zopakuje třikrát. Jestliže tedy byla věc již 2x reklamována pro stejnou vadu a reklamovat ze stejného důvodu ji budete i nyní, pak záleží jen na Vás, který z nároků si vyberete. Jestli výměnu věci nebo odstoupení od smlouvy, s čímž je samozřejmě spojené vrácení kupní ceny. Takže odstoupit od smlouvy můžete. Pokud dojde na straně prodávajícího k potížím při vyřízení reklamace, což je velmi pravděpodobné, protože peníze nebude chtít vrátit, pak máte možnost domáhat se ochrany práv u soudu žalobou o zaplacení. Mimo to bude možné podat také podnět na Českou obchodní inspekci.

 

ještě neco http://www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna/detail/reklamace-noveho-auta/427

Editováno: , autor: Escrito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, jak říkám, právo na to bezpochyby je :) ovšem ať nikdo nepočítá s tím, že to půjde tak snadno - soudní spor, výlohy za právní služby, promarněný čas, atd. atd.

auto není mobil nebo brýle, pohybuje se to v jiných částkách, automobilka se prostě nedá, řešil to tu Kong tuším, co jsem tak četl, tak se poptat jeho třeba nebo jestli k tomu nemá něco ve vlákně

Editováno: , autor: HjM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Story má,jak se dalo čekat,pokračování Dnes se objevila opět mě už známá rovnice: EPC+Check=pád do nouzáku. Nedařilo se "zlikvidovat" pomocí restartů,tak jsem se doplížil v práci na základnu.

Po nějaké době už jen svítící Check a motor běžící normálně. Takže auto odvezeno do servisu. Prvotní diagnóza od oka = turbo ve smrti. Ale to se ještě musí potvrdit. Může to být také cokoliv jiného.

 

Fabia je po opravě. Ta spočívala ve výměně distanční podložky o tloušťce 1mm pod ovladačem (servem) plnícího tlaku turba za jinou podložku o tloušťce 2mm a následné sw úpravě (nový sw?) ve škodováckém servisu. :kol-27:

Ve výpisu paměti závad se to projevilo takto:

P334B00  Ovladač plnícího tlaku,mechanická závada.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na toho chudinku motora bych to neházel - on jen dělá to, na co ho konstrukčně předprogramovali debilové s inženýrským diplomem v rámečku na zdi - což je asi to jediný, co si odnesli ze školy, protože vědomosti to nejsou. Oni se svým výtvorem dlouhodobě jezdit nikdy nebudou, myslím tím běžný domácí ježdění, kdy prostě žádná jiná volba není a auto musí mít určitou míru spolehlivosti za každých okolností i když je třeba 5 let starý a má "na hrbu" 80-100kkm.

 

U nich když se vysere jeden služebák, tak jim nic nebrání vzít si na cestu jinej - a na soukromý používání mají to, co se následně prodává jako "roční vůz" - to znamená každýho půl roku novou káru, která se v jejich "péči" nestačí ani zajet, natož aby se projevily důsledky ojebaný konstrukce - a s jakýmkoliv zachrastěním jde auto ihned do fabrickýho servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...