miklisek Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 No docela hezký světlo z nejvyšší výbavy s low xenonem a led DL. Uvidíme, jak bude vypadat obyčejné světlo. 1 Citovat
LUKY-007 Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 (editace) ale zas snad lepšie ako u Rapida (ani nehovoriac o FII FL) Editováno: 12. Srpen 2014, autor: LUKY-007 Citovat
miklisek Vloženo 12. Srpen 2014 Vloženo 12. Srpen 2014 Jen to bude opět chtít žárovku Diadem..... 1 Citovat
Joseamigo Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 proč proboha cpou blinkry na vnitřní stranu světla? Já nevim jak vy, ale já mám zkušenost, že u aut, který mají takhle umístěný blinkr v hlavním světle je za určitých světelných podmínek téměř nemožné poznat že blikaj, ledaže by při tom blikání zhasly ty ledky, to už je potom líp vidět... Citovat
Trautenberk Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 Souhlasím, občas je to dost na prd vidět Citovat
Diamant Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 Inak tie nové kľučky majú už aj inakšiu kinematiku, príjemnejšie sa otvárajú. Citovat
mc2uba Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 (editace) Jen tak k rozdílu Rapid Spaceback a Fabia Combi. Rapid SB není KOMBI. Je to jen drobek větší hatchback s kufrem tuším kolem 350 litrů. Fabia Combi už nynější má kufr 480 litrů a věřím, že F3 Combi bude ještě o drobek větší. Co se týče ceny, tak bude Fabia 3 začínat nejspíš klasicky na 200 000 kč v základní výbavě a hodně slušně vybavená Fabie bude kolem těch 300 000 kč. Ale vemte na vědomí, že je to nový model, který bude mít nejmodernější systémy, které v sobě Rapid nemá. Zas na druhou stranu, ty systémy budou asi tak 80% lidí, kteří si to koupí úplně jedno, když vidím, v jakých výbavach nejčasteji jezdi Rapid a Fabia 2 takže celkem chápu, že se lidi hodně budou rozhodovat v tom, co si koupit. Hlavním rozdílem je tedy potom velikost kufru a místa na zadních sedačkách. Co se týče šířky v interiéru, tak na tom bude Rapid s F3 celkem stejně. Editováno: 13. Srpen 2014, autor: mc2uba Citovat
MBDusan Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 Postupné odhalování Fabie III http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-se-postupne-odhaluje-tohle-je-jeji-svetlomet-82589 Citovat
Trautenberk Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 A další kde se lidi budou rozhodovat je výběr motoru, přece jen Fabie dostane 1.2TSi a nebo 1.4TDI, pokud chce člověk například 1.6TDI sáhne po Rapidu Takže i motor bude z části rozhodovat. To samé je Rapid vs OIII, chci třeba 1.8TSI? Musím vzít OIII nikoliv Rapida Citovat
tom01 Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 Na auto .cz v diskuzi je link na nějaké čínské stránky se zamaskovanou FIII - má trošku menší maskování než ty české. Je celkem dobře vidět grafika standardních světel a dá se tušit prostorové tvarování krytů zadních světel. http://www.carnewschina.com/2014/08/13/spy-shots-2015-skoda-fabia-is-almost-completely-naked-in-china/ Citovat
s.ammael Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 Ta podobnost tvaru světel FIII s Polem a probíranou mulou je vážně vtipná... Citovat
mc2uba Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 A tak jasně, technologie identická, jen design a tvar mají menší rozdíl Citovat
s.ammael Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 Opravdu menší... :-D Když to hodně přeženu, tak v umístění znaku.. Citovat
Václav Š. Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 Tak barva to je hezká, to se musí nechat. 1 Citovat
Trautenberk Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 Taky bych řekl, klasická modrá race. Nemyslím si že budou míchat něco nového. Citovat
s-talker Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 Netusil jsem, ze jsme se zase spojili...The 2015 Skoda Fabia will be manufactured in Czechoslovakia and in China by the Shanghai-Volkswagen joint venture that also makes the current Fabia. 3 Citovat
tom01 Vloženo 14. Srpen 2014 Vloženo 14. Srpen 2014 s-talkere, koukám že vycházíš z tich čínskejch stránek. Píše se tam taky: "In China the Fabia will be available with 1.2 TSI and 1.4 TSI four-cylinder petrol engines". Takže pro Čínu jen čtyřválce a oproti nám budou mít i 1.4 TSI ? Co je příčinou? Flotilové emise? Jinak si to neumím vysvětlit... Osobně kdyby byla fabia combi s 1,4 TSI 103kW za rozumný peníz (cca 400 000Kč), tak to bych musel mít Citovat
Rypicong Vloženo 14. Srpen 2014 Vloženo 14. Srpen 2014 i kdyby náhodou 1.4 byl, tak určitě né 103kW Citovat
tom01 Vloženo 14. Srpen 2014 Vloženo 14. Srpen 2014 No sžírá mě hlavně to, že v Číne 1.4 TSI bude a Evropě ne. Tuším v tom emisní diktát z Bruselu ... a zachvíli budem jezdit na koloběžkách. Ale tyhle nářky sem nepatří. Zpět k tématu - 1,2 TSI s 81 kW může být taky slušná. Osobně jsem zvědav na jízdní rozdíl mezi verzemi s 66 a 81 kW. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.