Září 4, 201411 r tady podle téhle fotky uprostřed článku zezadu jsou sport sedačky. http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_testy&c=A140904_074142_auto_testy_fdv&foto=FDV55abd0_SkodaFabiaVIPGroupone014.jpg Upraveno Září 4, 201411 r od Motaaa
Září 4, 201411 r Tu jsem viděl a myslel jsem si to, ale pak mě napadlo jestli to není zase nějakej čupr potah
Září 4, 201411 r tak určitě budou mít a asi mají podle fotky, sport verzi sedaček, protože bude určitě verze Monte Carlo.. Jinak zatím jediné co Fabii závidím je ten mirror link...
Září 4, 201411 r Fabia III sedan ? http://www.autoweb.cz/nova-skoda-rapid-sedan-anebo-snad-ctyrdverova-fabia-iii-zachycena-pri-testovani/?source=newsletter Dnes jsem tohoto asijského Rapida s čumákem z Fabie předjížděl v Mladé Boleslavi.
Září 4, 201411 r z čeho ? já jsem třeba s těma v rapidu spokojenej... Když to porovnám s první Fábií, tak hezký že to bylo potažené látkou, ale ta se špinila. Ve Fabii 2 byly extra hnusný. O3 nemá taky nic extra a blejskavá lišta je šílenost. Ale o co mi šlo, drtivá většina lidí co si koupí Fabii fakt tohle řešit nebudou..
Září 4, 201411 r jinak zatím F3 hodnotím tak, že interiér se asi hodně povedl ale exteriér nic převratnýho... Takový hranatější Polo s jinýma světlama...
Září 4, 201411 r Já design karoserie hodnotím kladně, je to však ovlivněno mojí náklonností k německému konzervatismu. Interiér je taky skok kupředu. ALE nejvíc mě bude zajímat, jaký auto zanechá dojem zhruba v prostřední výbavě.
Září 4, 201411 r jo určitě je to pěkný auto, ale čekal jsem asi něco víc ( i když mě známý ze Škodovky upozorňoval, že až kombi bude fakt pěkný ), ale na můj vkus je to moc podobný Polu... jinak určitě, důležitý bude, jak bude vypadat Ambition...
Září 4, 201411 r paci sa mi ten priestor nad hlavou vzadu ... nie ako v rapide a interier plus za dizajn odklanajuci sa dotetajsich skodovackych tvarov ... zamrzia tie celoplastove vyplne dveri ... na druhej strane ma to sedadla so stelovanim naklonu ruzicou a aj kolajnicky su kryte ... zatial hodnotim pozitivne
Září 5, 201411 r Taky chválím modifikovanou loketku, alespoň dle foto vypadá, že s loketkou dole konečně snad půjde zatáhnout i ručka ( i když s - příplatkovým - asistentem rozjezdu do kopce už nebude tolika třeba ). Všímám si taky zadeklovaných kolejnic předních sedaček a otočných růžic pro sklon opěradla. Z Rapidu už se taky poučili a na dveřích řidiče tuším ovládání VŠECH 4 oken. Takové Citigo s jedním ovladačem u řidiče si o tom furt může nachat jen zdát...
Září 5, 201411 r Tak když už Rapid má také ovládání 4 oken, tak není z čeho se poučit, protože poučení došlo už u Rapidu Jo Citigo je fail s jedním tlačítkem... Nezadeklovaný lyžnice mi nevadí a je to lepší hlavně na úklid, člověk se všude dostane s vysavačem Růžice asi určitě lepší, loketka se mi hlavně libí designem, ta současná mi vůbec nevadí co se týče ovládání. Její výhoda je trošku v tom, že člověk si opře opravdu celou ruku, což je asi pohodlnější. Akorát jestli dobře vidím, opěrka je hadrová, no když vidím jak vypadá po pár letech užívání, tak radši koženkovou... Luky, co se ti nezdá s prostorem na hlavu u Rapida ? já tam žádný problém nevidím... Neporovnávej to s Roomem
Září 5, 201411 r No já cílil na to že rapid od začátku ovlání 4 oken neměl. Ta holá kolejnice dle mě ani do auta této kategorie nepatří - naposledy to snad vídám v skoro 25 let staré dědově Fiatu Panda... S vysáváním nemám problém - rozhodně menší než koukat denodeně když otevřu dveře na upatlanou mastnou zašmířenou kolejnici... Jo a ta loketka - hodně jsem se na Malovance v Praze naskákal v kolonách tam v těch kopcích - tam jsem si pomáhal ručkou - furt stát na brzdě se mi nechtělo. Tam ta opěrka ode mě schytala hodně nadávek a pak zůstala odklopená dozadu až třeba až domů do Budějc ...
Září 5, 201411 r no nevím, já teda kdž jsem měl první Fabii, tak tam zakrytí lyžnic dostalo taky hodně nadávek, člověk musí mít opravdu úzký náhubek na vysavač, aby se do těch prostor dostal... Ale jo, chápu, že loketka je trošku problém, třeba přítelkyně je drobná a je hodně blízko u volantu a nemůže jí tam mít, protože by ani nezařadila...
Září 5, 201411 r No jen píši že mě trochu sžírala kolize loketky s ručkou - konkrétně jsem sedlal všemožné služební Rommstery, FII combi 1.4 TDI a 1.2 TSI. Ale člověk si holt zvykl no. Proto rád vidím nějaký posun. Dix1: vím, že FI mohla mít opravdu leccos - ale tehdy na to člověk musel mít. Mám doma na motání kolem Černý věže (rozuměj ježdění po Budějcích a okolí) starou Ambiente 1,4 MPI (zaplať pánbůh stará OHV Škodovka - na servisní náklady, ale to už sem nepatří), která snad akorát s nadstandard tažným a origo rádiem na kazety stála tehdy bratru 320 000Kč! Našlapané F I stály klidně k půl mega i víc. Současné škodovky chválím za daleko vyváženější poměr kvalita/cena. Samozřejmě, když jde cena dolů tak se to nějde osekat musí. Proto na F III chválím, že se vyvarovala těch opravdu osekaných řešení (kolejnice, ovládání oken, konečně modifikovaná loketka atd....). Jen se snažím uvést moje předchozí příspěvky na rovinu . Zkrátka vím že s F III budu dřív nebo později jezdit a že zatím na foto nevidím prostě nic zásadně špatně - samozřejmě vzhledem k osekaným výrobním nákladům oproti třebas F I.
Září 5, 201411 r tak nějak Tome, Fabka Sedan co jsem měl, z roku 2002, silnější 1.4MPI 50kW, mlhovkama, centrálem a constructem stála taky něco přes 320tis. Za cca 300 je Rapid, dá se říct o třídu větší auto a asi 10x lepší výbavou....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.