ondikTDI Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 ahoj chlapiska koupil sem kombika 1,9 TDi 74 kw. cekal sem,ze to nepojede co se tyce zrychleni,ale je to hrozne slaby v nizkych otackach chip bude nutnosti. mel sem bravo JTD a po chipu to jelo nadherne stacilo lechtat plyn a na 1500 otacek neklepalo ani s vozikem ,ale tohle klepe pri 1500 j na rovince. ma to asi dlouhe kvalty,ale stejne kdyz jedu 50 za 3 bere to 5 litru kdyz za 4 3,5 coz je velky rozdil. nastesti tady neni dvouhmota,takze podtacet budu. ted jen ,kde to nachipovat? sem ze Zlina rad byhc aj brzdu,ale tady jedna firma za to chce 2 litry to se mi zda fakt premrsteny brutalne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 Kvalitni chip vcetne mereni vykonu na brzde asi za moc levne nesezenes, Po precteni tvych vlaken bych si dal auto nejdriv trochu doporadku a potom resil chipovani, pokud je auto v takem stavu jak pises, tak motor na tom muze byt podobne a chip to nezachrani. Skus si sjet s podobnym autem, jestli neni ten nizky vykon jen problem tveho auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 Tak pokud já vim tak 1.9 TDI 74kw jedou slušně i bez chipu. Jak píše Petr L,motor můžeš mít ve špatné kondici. Radí ti dobře zkus si sjet ve stejné motorizaci jiným autem. Já jsem taky od Zlína, ale mám benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 panove verte tomu,ze sem zkousel asi 10 aut a zadny nejelo tak dobre jako tato fabie. golf a octavie to byla uplna tragedie a jediny auto co jelo lepe byla fabie rok 2010 samozrejme 77kw a tam je zrychleni presne o sekundu lepsi,takze se neni cemu divit. motor ve spatne kondici byl jedne golf co sem nevzal nejel vubec ani po vymene turba na ktere mi ukazal fakturu a zral na volnobeh 1,3 litru zatepla! todle zere polovinu, turbo nepiska,nehuli to. ted sem si pod to lehl a dival se na brzdy a co menil. takze auto je fakt po servise. jsou tma vymeneny zadni tlumice,zadni brzdy,predni desky, cepy rizeni,loziska,manzety kynetaku(jeden kynetak) stabilizacni tycky a ulozeni ramen. predni tlumice sem nejak nezjistil jestli jsou menene. zkusim porovnat s druhou fabii,kde je vyrazen znak skoda. nerikam,ze auto jede spatne rekl sem,ze nejede v nizkych otackach kdyz sem jezdil 3 roky s JTD ktery ma 200 Nm pri 1500 otackach a pak se to chipnulo na 290 je jasny,ze pocitove su uplne nekde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zerox Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 Ahoj, nevíte někdo jaký je bezpečný maximální tlak u sériového turba v 1.9TDI 74kW rv. 2005 ? Nikde to nemůžu najít. Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 pojem "bezpečný tlak" není tak jednoduchý, záleží v jakých otáčkách....třebas v 1.3 bar ve 2000ot nebude problém, zatímco 1.3 bar ve 4000ot problém bude..... jinak si myslím že max bezpečnej bude někde kolem 1.3 bar (s atmosferickým tlakem 2.3 bar) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 Já jezdil a vlastně ještě jezdim s vadnou váhou vzduchu, díky čemuž mi kolem 2200ot. vyskakuje plnící tlak na 2,3 bar. Najel jsem tak cca 50tkm a turbu to evidentně problém nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h2o Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Zdravýčko pánové, máte někdo zkušenost s touto firmou? http://www.diesel-technik.cz/chiptuning-skoda-fabia-19-tdi-74-kw Mám to pár kiláků od baráku a cena se mi zdá super. Díky Tak Diesel technik nebrat, pár úprav OK ale u novějších aut už byly jen potíže. Dělali jsme u nich cca 15 aut a podle slibů jelo dobře tak 8 kusů. Ostatní auta buď měli jen nárust krouťáku nebo jen pár koníků navíc.Dodnes nám majitel dluží za 2 vozy peníze, které jakoby načipoval ale načipované nejsou. Doporučuji jezdit jen tam kde mají brzdu a výkon změří. Ta částka za to stojí a aspoň máte info o tom jak to ve výsledku vypadá. Pokud můžu doporučit tak na Severní Moravě www.tdidrapek.cz, každé auto co dělal mělo hodnoty dle představ a domluvy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Loca Jimmy Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 (editace) mate nekdo zkusenost s http://www.profi-chiptuning.cz/? maji tam akcni ceny ale prijde mi to dost smesna cena v porovnani treba overene kvality http://dieselpower.cz Editováno: 15. Prosinec 2013, autor: Loca Jimmy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Na ně je tady několik recenzí, chce to jen hledat http://lmgtfy.com/?q=zku%C5%A1enosti+s+profi-chiptuning Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Loca Jimmy Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Nasel jsem jich hodne ale skoro valna vetsina z nich byla negativni , nemereni na brzde, jednomu se znicil motor apod tak me zajimalo jestli primo tady z fora od nich nema chip protoze cena v porovnani s nekym jinym tdi fun,dragpower,dieselpower apod je uplne jinde skoro o polovinu levnejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 (editace) No a to je právě ono osobně bych radši zaplatil víc a měl opravdu jistotu, než šetřit a pak třeba měnit turbo nebo dokonce celý motor Co jsem se ptal, tak u chipforum.cz je chip za 5500 kč na fabii 1,4 TDI Editováno: 16. Prosinec 2013, autor: mc2uba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Loca Jimmy Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 tak to je jasny no to by se asi nevyplatilo setrit 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Chip úprava, která nemá na brzdě s grafem je buď a nebo, většinou to nebo. Ano ostatní jsou dražší, ale taky se podívej co úprava všechno zahrnuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Zas ale málokde ti načipují jak traktor tak Bentley. Na mě to zas působí jak seznam všeho, co má kola (dokonce už i motorky), ať to vypadá, že jsou to profíci a tohle všechno umí chipovat... Ale pobavil mě tenhle kousek: Audi A6 je osobní automobil vyšší střední třídy, který se vyrábí již od roku 1994. I přesto je to stále krásný vůz, kterého si majitelé váží a proto chtějí snížení spotřeby a zvýšení výkonu. - představil jsem si tedy jak čipují tu A6 z roku 1994 a tam skoro nový Allroad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Přesně tak. Ony ty ceny, i když jsou vyšší za to stojí, ať je to záruka na práci, tak brzda před i po, takže víš na čem jsi, je to prostě full servis, a tyhle rádoby firmy, moc bych jim opravdu nevěřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosumberak Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 Ahoj všem, rád bych příští měsíc udělal chip své 1.4 tdi 55kw a stále mám dilema kam za chipem jet. Roli hraje samozřejmě cena, ale raději něco připlatím, než abych to auto zničil. Nemáte někdo nějaké dobré reference na chipování v okolí Liberce? Skoro všechny vámi vychvalované jsou z ruky. Našel jsem toto: http://www.autochip.eu/cz/kontakt/provozovny/liberec/ Vím že jsem o nich četl také špatné věci, ale byly to staré články.. tak jen jestli se něco nezměnilo - mají ten certifikát ISO, ale brzdu bohužel až v Praze.. v Lbc ne.. Druhý dotaz: Než pojedu na čip, chtěl bych mít auto samozřejmě v pořádku. Rozvody a váhu vzduchu mám vyměněné..co mě ale trošku trápí, že PP mi ukazuje cca o 30% jinou spotřebu než realita. Dle excelu mám dlouhodobou spotřebu 4.7L... a dle PP přes 6. To už je něco divného ne, když kalibrace jde pouze o +- 15%. Technik mi říkal, že lambda hlásí sporadickou chybu, ale že není tak velká, aby se rozsvítila kontrolka..nebo tak něco... může to dělat lamda? Má cenu ji před chipem měnit? Díky za info :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 Za prvé jsi neuvedl zda se jedná o 1,4 EDC15,16, či 17. Je to napsané na jednotce a je to podstatné, neb se již může jednat o verzi s DPF. Jinak pokud máš vychytanou dlouhodobou , není problém dokalibrovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zerox Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 (editace) motorpower: Není už z popisku jasné, že se jedná o EDC15 bez DPF. kosumberak: Diesel lambdu nemá. Editováno: 22. Říjen 2014, autor: zerox Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 (editace) Máš pravdu, popisek jsem přehlédl. kosumberak: Diesel lambdu nemá. S dpf ano, to mě právě zmátlo. 1,4 l - TDI mit Pumpe-Düse-Einheit/59 kW, Motorkennbuchstaben BMS A s kw se každý upíše a ani já neznám vše zpaměti. Z Liberce do Prahy to je kousek, nejlépe dojet. Editováno: 22. Říjen 2014, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zerox Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 Ale v jedničkových fabiích přece BMS motor nebyl a třeba pan technik ani nevěděl že má napíchnutý diesel. To se občas stává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 Bůhví co napích... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosumberak Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 Díky za informace tak to netuším, proč mi technik o té lambdě říkal... a ja na to spolehal, protoze nevim proc mam tak rozhozeny ukazatel.. sice jezdim za 4.7, ale někteří tu jezdí i za 3 a něco..tak jsem myslel, že by to mohlo být tou lambdou...asi to bude mojí nohou no :-) jinak máte pravdu, nebudu to dávat nějakým garážníkům... našetřím peníze a skočím k motorpowerovi, je fakt že z lbc do prahy je to docela kousek.. Uděláš nějaké testy před chipem? kdyby s motorem bylo něco v nepořádku, tak to asi poznáš, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 Dělám to vždy. Zavolej, nejrychlejší domluva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perf.Turbo Fabia Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 V 5. 12. 2013 at 13:17, h2o napsal: Tak Diesel technik nebrat, pár úprav OK ale u novějších aut už byly jen potíže. Dělali jsme u nich cca 15 aut a podle slibů jelo dobře tak 8 kusů. Ostatní auta buď měli jen nárust krouťáku nebo jen pár koníků navíc.Dodnes nám majitel dluží za 2 vozy peníze, které jakoby načipoval ale načipované nejsou. Doporučuji jezdit jen tam kde mají brzdu a výkon změří. Ta částka za to stojí a aspoň máte info o tom jak to ve výsledku vypadá. Pokud můžu doporučit tak na Severní Moravě www.tdidrapek.cz, každé auto co dělal mělo hodnoty dle představ a domluvy. viem ze je to trasi prispevok ale ked ja som bol raz v jednej nemenovanej firme kde upravaju vykon {chip} tak som sa pytal ci maju aj stolicu {dyno} a sef mi nato povedal ze to si meraju vykon na stolici len hlupaci aby vedeli aky maju vykon aby sa mohli ukazovat a frajerovat pred ostatnymi ...oni iba nainstaluju pripraveny chip do auta tak ze auto ma bud eco normal alebo sport podla vyberu ....lenze v poriadku ale ked uz mi to budu robit tak by ma zaujimalo kolko malo pred chipom koni a kolko po chipnuti myslim ze to kazdeho zaujima ...ak by mi zvyhli vykon len o par koni tak im poviem ze to nema ani zmysel...preto ja mam v specialnej firme kde bol aj na dyno teste ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.