kren Vloženo 24. Červen 2011 Sdílet Vloženo 24. Červen 2011 Ahoj, včera mi začala pípat palubka a blikat kontrolka, když jsem přijel domu, hodil jsem to na VAG a na motoru chyba 16518, myslel jsem že je lambda po smrti, hned jsem koupil v auto kelly novou , vyměnim ji a palubka křičí zase. Tentorkát chyba 16514. Zase ji vymažu, jedu se kousek projet palubka furt křičí a bliká. Napíchnu opět na VAG a zase chyba 16518. Měřil jsem konektor (lambda) co vede od jednotky a na první dvojici pinů je asi 0,45 V a na druhé 13,7 V. Fakt nevím co s tím. Motor AME 1.4 50kw. Jo a na VAG v bloku hodnot motoru, skupina 30 je 110 (má být 111) Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 24. Červen 2011 Sdílet Vloženo 24. Červen 2011 Mas ten sami motor ako aj ja dufam ze si kupoval origo co tam bola lebo univerzaly a nahrady za nic nestoja ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kren Vloženo 24. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2011 kupoval jsemtuto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kren Vloženo 24. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2011 A ještě něco, bral jsem plnou na ONU (levný benzin), může to být tím? Třeba že už lambda není schopna regulovat, tak to hází chybu ? Ale přitom v bloku hodnot správné hodnoty (jak kdy). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 tam lambda vyzera na obrazku dobre ale v skutocnosti musi byt na nej znak alebo nazov Bosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kren Vloženo 27. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 To nevím zda tam je, ale originál to asi není. Každopádně kdyby to s neorigo nefungovalo tak je neprodávají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Taky jsem napoprvé kupoval neorigo a chyba se vyskytovala neustále,takže jsem neorigo reklamoval a vzal jsem si originál a od té doby mám klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kren Vloženo 28. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 ale je zajímavé, že když chybu vymažu, vypnu zapalování, vytáhnu klíček, pak zase zapnu zapalování (ani nenastartuju) a chyba je tam zas. Jednou jsem zkoušel odpojit lambdu a jet bez ní a tuhle chybu to vůbec nevyhodilo a už vůbec mi to v autě nepípalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 najlepsie by si urobil keby si od niekoho kto ma ten isty motor pozical lambdu a vies na com si ale podla mna ta nova lambda ti robi problemi je to isto cina z autokely odtial by som nikdy nic nebral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kren Vloženo 6. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 tu možnost nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Já už 2x kupoval lambdu a na VAGu pořád to samý. Takže už jsem se na to vykašlal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Tak jestli kontrolka emisí blikala, znamená to přehřátý katalyzátor a to je většinou špatná cívka, nebo vstřikovač. Každopádně šetříš na nesprávným místě a ve finále zaplatíš ještě víc. Tyhle díly jako lambda sonda apod jedině origo bosch, takže začni tam. Nj co můžeš chtít taky z kelly že Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 ale je zajímavé, že když chybu vymažu, vypnu zapalování, vytáhnu klíček, pak zase zapnu zapalování (ani nenastartuju) a chyba je tam zas. Jednou jsem zkoušel odpojit lambdu a jet bez ní a tuhle chybu to vůbec nevyhodilo a už vůbec mi to v autě nepípalo. No a dle toho to je to jasný - bud lambda nebo kabeláž a to je hodně málo pravděpodobný. Kdo má na opici, musí mít i na banány.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kren Vloženo 8. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 žádná kontrolka už nebliká, ale po ujetí x kilometrů naskočí na motoru 3 chyby. Někdy při rozjezdu to nechce jet. trvá to třeba 2 sekundy a pak najednou začne jet normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavka Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 Chlapi nevíte někdo kam vede kontakt č3 z přípojky pro sondu před katem? Podle el.schématu je to kontakt propojení se sondou za katem pro vyhřívání. Hledám ten kontakt č115.který je v tom schématu v tom rámečku. Měřil sem kabeláž a pořád mi to ukazuje v ŘJ na třech místech!!! což není asi dobrý. Dík za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diselmilka Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 chlapi mam skrat na vedeni lambdy a nevim kde zacit,stourat v celym svazku je opruz.nemate nekdo zkusenosti kde se to prodira ci zkratuje nejcasteji? dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrisa Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Zdar,jestli máte někdo vysledováno, na konektoru k lambdě u motoru AME 1,4/ 50kW pin 1 a 2 je nahřívání. Měřil jste někdo, jaké tam má být napětí? Na 3 a4 má být cca 0,4V(z řídící jednotky) , ale na 1 a 2 nevím. Poraďte, prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 petrisa asi ti nevyhrieva lambdu,co?Mal som tiez ten problem...Teleso bolo v prdeli...skus najskor odmerat odpor vyhrievacieho telesa lambdy...A na pinoch 1 a 2 by malo byt podla mna napatie 12V,ale nie som si isty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrisa Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Vďaka cmoud. Odpor jsem měřil, při cca 15°C byl 8ohmů, tak jsem si říkal, že přerušené to nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 skus to vyhrievacie teleso napojit priamo na 12V,ci naozaj bude vyhrievat...Ak bude,tak musis pozriet kabelaz/poistku ku tej lambde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 (editace) medzi 3 4 ma byt 0,4V az 0,5V a medzi 1 2 1 az 5 ohm pri 20 stupnoch este poistka c 9 ci je v poriadku to je v DP Editováno: 15. Říjen 2012, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.