voodoo123 Vloženo 18. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2012 (editace) škoda, až na to, že já mám 63kW.... kdyby sis to přečetl pořádně, tak ten maník používal LONG LIFE olej... já měním olej po 15t kilometrech a to ve škodovce a záruku mám na 4 roky- 60t km... nevim, co jsi chtěl svým článkem říci.. chcel som aby si si nemyslel, že 1,4 má 100 percent spolahlivosť. Ale podla teba kedže máš 63kW so znakom škodovky na kapote, meníš olej po 15tkm a záruku máš 4roky, tak máš motor so 100 percentnou spolahlivosťou, takže nie je šanca aby sa niekedy niečo posralo. Tá tvoja logika je úžasná. Editováno: 18. Červenec 2012, autor: voodoo123 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 18. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2012 (editace) oggy, mel sis koupit 1.4 a měl bys klid, stejně jako drtivá většina majitelů tohoto motoru, který žádnou konstrukční vadou netrpí... sice nám to tak suprově netáhne, žere to o pul litra na 100km víc, ale je na to 100% spolehnutí... zatím najeto 18200 km, spotřeba dle PP 6.0 litrů, spotřeba dle dotankování 6.2 litrů, max. rychlost 180km, víc nezkoušeno... :-) S tou 1.4 bych se nebyl tak jistej mě při najetí 17.000km měnili celý motor a ne jen rozvody Editováno: 18. Červenec 2012, autor: Escrito Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2012 No však jo,když už,tak rovnou celý motor,přece se nebudeš patlat s nějakým řetízkem. Escrito a co tomu bylo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 18. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2012 (editace) To mě nikdo neřekl. Rano jsem nenastartoval, točilo to jako by to ani netočilo motorem, jako kdyby točil jen startér. Myslel jsem napřed že nevysunuje pastorek u startéru a skusil jsem to přes rychlost a to jsem zjistil že motorem to točí. První verze v servisu že to nemá tlaky, víc už mě neřekli. Oprava by stála 110 tisíc, kdyby to nebylo v záruce (ještě 6 měsíců) Editováno: 18. Červenec 2012, autor: Escrito Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2012 Kuš,to bych nerad zažil,zvláště po skončení záruky. Škodovka = tajemný hrad v Karpatech (nebo spíš v Bolce)... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 18. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2012 Nevím jestli už by to bylo asi na hranici jestli se to vyplatí vůbec opravovat. Od tý doby jsem k tomuto polskému motoru neměl důvěru. Ale co jsem se v té době v servisech ptal tak naznačovali že nejsem jedinný, tak co se týče spolehlivosti si člověk asi nevybere Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2012 Tak já si z 1.4 16V ale 74 kW taky něco užil v jedničkové Fabii. Já zase kvůli "povedené" služební FII 1.2 TSI raději vzal Octu s 1.4 TSI,což se ukazuje jako z bláta do louže. Dnes už asi ve škodovce skutečně nějaký benzínový držák není a nebude. Neustálé šetření se musí někde projevit. Holt se snížila cena auta a toto je výsledek. Ta moje FI Combi stála v roce 2004 kolem 500 000 Kč!!! Za to je dnes Octa 1.4 TSI s lepší výbavou... 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 Je-li 1,4 63 "polská" tak ani nepřemýšlej z čeho je sbastlené to TSIčko. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 byl jsem na všem co škodovka dělala, svolávačka, výměna rozvodů a ted najeto cca 34000km a chrastíme opět....jen teda někdy, hlavně po ránu, ale prostě chrastíme...já už ten motor fakt nechci ani vidět!!! 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Tak jít na výměnu rozvodů a prodat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 (editace) Tak v bazarech je TSI ve Fabiích docela hodně, takže prodej nebude moc výhodný. Ale to chrastění je jen pár vteřin, ne? To snad tak moc nevadí... Editováno: 20. Červenec 2012, autor: Pandora Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 No jo,ale to chrastění se bude jen zhoršovat,a co pak? Čekat,že to jednou přeskočí? Kdyby to jen chrastilo,tak to by se dalo ještě se zatnutými zuby překousnout,ale kdo zaručí,že to neskočí? Já to mám necelých 5000 km od výměny a dnes to zarachtalo 3x,ale u polostudeného/poloteplého motoru. Vždy tak maximálně 1-2 vteřiny. Přesně tak to začalo s původním řetězem. Mně osobně je to u 1.2 TSI fuk,auto je služební,ale mám soukromou Octu 1.4 TSI a u tohoto motoru jsou také nějaké problémy,nemluvě o některých 1.8 TSI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Kterých aut nejsou plné bazary? Nebo kterého zboží nejsou plné obchody? Všeho je.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zimmeler Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 Ma tu vlastne najazdene viac ako 10000 km na nových rozvodoch?ako to tu tak sledujem tak vymena rozvodov žiadna vyhra!! Mám cca 18.000 km po výměně rozvodů. Protože mi při startech (jedno jakých) rětěz občas stejně chrastí, opět jsem věc reklamoval v servisu. Ten provedl přezkoušení odchylky polohy vačkové hřídele vůči natočení klikové hřídele s negativním výsledkem (nedošlo k prodloužení řetězu). V tom případě již zřejmě občasné zařehtání řešit nebudu a vcelku beru vysvětlení servisu, čím je (a zřejmě vždy bude) zvuk způsoben. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zimmeler Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 tak to si mě nepotěšil . zatim sem s motorem spokojen a vůbec se mě nechce jit na akci uškrtíme motor a zvedneme spotřebu . pokud by šla spotřeba dolu tak proč ne . Ma někdo z úpravou dobrou zkušenost ? Akci jsem absolvoval cca v dubnu 2012. Nepozoruji žádný rozdíl ve spotřebě ano do + ani do -. S chutí si občas dám ekojízdu a dosavadní rekord byl 4.1 l/100 km. Pochopitelně ne v Praze, ale v sobotu pozdě v noci z Jindřichova Hradce do Prahy za nulového provozu, bezvětří, ve dvou bez nákladu, s poloprázdnou nádrží Vervy 100, pneu na horní hranici doporučeného tlaku a rychlosti do 80 km/hod. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wifizn Vloženo 24. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2012 Mám cca 18.000 km po výměně rozvodů. Protože mi při startech (jedno jakých) rětěz občas stejně chrastí, opět jsem věc reklamoval v servisu. Ten provedl přezkoušení odchylky polohy vačkové hřídele vůči natočení klikové hřídele s negativním výsledkem (nedošlo k prodloužení řetězu). V tom případě již zřejmě občasné zařehtání řešit nebudu a vcelku beru vysvětlení servisu, čím je (a zřejmě vždy bude) zvuk způsoben. Tak zrejme napinak je na ceste do večných lovisť Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 Niečo nové k téme: http://www.auto.cz/pohony-rozvodu-remen-nebo-retez-soumrak-retezu-70246 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 Např. to zmíněné olejové čerpadlo (03C 115 105 AG) je podle Etky od 1.6.2010 stejné,jak pro motory 1.4TSI 90 kW,tak pro motory s výkonem 132 kW. Před tímto datem pro 90 kW bylo s koncovým indexem Q. Navíc se tam ten napínák přidírá (zasekává),tak nevím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 přelouskáno a souhlas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 kluci, ten napinak uz bol nejak modifikovany? mozno tam je slaba pruzina. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 (editace) Napinak uz bol modifikovany, ale bez pozitivneho vysledku. Momentalne je aktualny napinak 03F 109 507B pre motory do novembra 2011 a 03F109 507D pre novsie motory. Sila pruziny je cca 11kg na zaciatku az cca 6kg na konci. K nej sa pridava tlak oleja tlaciaci na piest, ked ratame tlak oleja 2-5 barov tak to pri priemere piestu 15mm vychada dalsich 3.5-9kg k tlaku pruziny. Ani sucet tychto tlakov by nestacil na stabilne dopnutie retaze, lebo pruziny na ventiloch cez vacku vytvaraju premenlivu zataz pre retaz - razy, (v urcitych momentoch klukovka brzdi vackovu hriadel) a napinak by kmital podla tychto razov. Aby k tomu nedochadzalo napinak je plneny tlakom oleja cez gulickovy ventil, ktory brani opatovnemu prudkemu stlaceniu, cize funguje aj ako tlmic. Olej moze pomaly unikat malym pretlakovym/odvzdusnovacim otvorom asi 0.6mm v pieste a medzerou medzi piestom a valcom. Piest ma 15.0mm a valec 15.1mm. Problem je, ze riedky olej casto zriedeny aj benzinom pri odstaveni auta z toho napinaku vytecie a pri starte to chvilu trva kym sa naplni. Editováno: 4. Říjen 2012, autor: voodoo123 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 (editace) Největší problém je absence západky nebo rohatky, která by i při vytečení oleje nedovolila "splasknutí" napínáku pod nějakou mez. Pružina na to zcela zjevně nestačí, což soudruzi konstruktéři přehlížejí jak širý rodný lány. Právě v momentě startu jsou do řetězu vnášený rázy největší (vačka ještě není roztočená = nedá se mluvit o nějakém setrvačném momentu, který by překonával odpory vznikající při stlačování ventilových pružin), takže veškeré síly z ventilového rozvodu mlátí do řetězu jak hluchej do vrat. V součtu s nedostatečně dopnutým řetězem (než olejová pumpa dotlačí váleček napínáku do pracovní polohy a dopne tak řetěz) SLYŠÍME, k čemu to vede - ŠKRRROOOUUUST!!!!! Editováno: 4. Říjen 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 Pche,co bys nechtěl Ekkare,když koncern neumí pořádně udělat ani napínák s tebou uvedenou západkou (1.8 TSI),kde se vylamují zoubky...a v současnosti je již asi čtvrtá,nebo kolikátá verze toho napínáku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 Obávám sse, že koncern tyhle díly ani nekonstruuje, ani nevyrábí - NECHÁVÁ SI JE ZKONSTRUOVAT A VYRÁBĚT u subdodavatele a subdodavatelů subdodavatele. Jednoduše pak může "věrohodněji" popřít jakoukoliv vinu na zmrveným dílu, kterej následně doslova kurví celý auto... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 ... V součtu s nedostatečně dopnutým řetězem (než olejová pumpa dotlačí váleček napínáku do pracovní polohy a dopne tak řetěz) .... Namontujte si tam elektrické promazávací čerpadlo. Velké motory to tak mají. Před startem se celý motor 50 vteřin promazává, až potom se startuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky