Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

vidím to podobně jako ty,

Roomster 1,2 tsi 63 kW - 63.000 km - řetěz původní, bez problémů

Roomster 1,2 tsi 63 kW - 14.000 km - bez problémů

Fábia II 1,2 tsi 63 kW - 18.000 km, opět v pohodě,

Golf 1,4 tsi 33.000 km - v pohodě ......, že by tolik štěstí na kusy nebo náhoda? asi nee :kol-34: , jen výměny olejů pod vlastní kontrolou a vlastní olej, LL byl vylitej u každého auta po 5.000 km, dále výměna olejů po 10.000 km a následně už perioda 15.000 km, olej neLL

Podle mě, 1,2 tsi je na Yetiho i Octávku málo a motor dostává naprdel, především u jedinců. kteří si dokazují, že ty TDI musí dát ...., ovšem jeden náš subdodavatel má právě 1,2 tsi Yetiho a nic neřeší, najeto okolo 50.000 km, ale je to klidný jezdec s klidnou jízdou, olej nechává LL a výměny po 30.000 km

Tohle je alespoň positivní :kol-47:

Editováno: , autor: Escrito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vidím to podobně jako ty,

Roomster 1,2 tsi 63 kW - 63.000 km - řetěz původní, bez problémů

Roomster 1,2 tsi 63 kW - 14.000 km - bez problémů

Fábia II 1,2 tsi 63 kW - 18.000 km, opět v pohodě,

Golf 1,4 tsi 33.000 km - v pohodě ......, že by tolik štěstí na kusy nebo náhoda? asi nee :kol-34: , jen výměny olejů pod vlastní kontrolou a vlastní olej, LL byl vylitej u každého auta po 5.000 km, dále výměna olejů po 10.000 km a následně už perioda 15.000 km, olej neLL

Podle mě, 1,2 tsi je na Yetiho i Octávku málo a motor dostává naprdel, především u jedinců. kteří si dokazují, že ty TDI musí dát ...., ovšem jeden náš subdodavatel má právě 1,2 tsi Yetiho a nic neřeší, najeto okolo 50.000 km, ale je to klidný jezdec s klidnou jízdou, olej nechává LL a výměny po 30.000 km

Myslím jeden zmála co jsou naprosto nad věcí a nemelou samí hovadiny. Úplně nejlepší je, že tu řeší problemetiku rozvodů a ti co TSI vůbec nemají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotazoval jsem se pro zajimavost do škodovky v MB, že si chci koupit TSI a jak to teď s motory TSI vypadá a dostal jsem tuto odpověď.

Vážený pane ,

k Vašemu dotazu sdělujeme: Škoda Auto, ve spolupráci s dalšími koncernovými značkami, v průběhu vývojové fáze všechny motory

velmi pečlivě testuje a po uvedení na trh (v případě tohoto konkrétního motoru v roce 2009) jejich kvalitu a spokojenost

zákazníků nadále detailně sleduje. Stejně jako celá motorová paleta společnosti Škoda Auto, i tento typ motoru splňuje všechny

přísné kvalitativní standardy aplikované v automobilovém průmyslu. Při vývoji motoru vycházíme ze sofistikovaných konstrukčních

principů a nejnovějších poznatků osvědčených v rámci koncernu VW.

V případě, že se na vozech s kteroukoli motorizací vyskytnou závažné potíže, vždy informujeme naše zákazníky o potřebě provést

opatření určená k zabránění vzniku následných komplikací (např. formou svolávací akce). V průběhu životního cyklu moderních

motorů poté dochází na základě analýz k inovacím zvyšujícím spolehlivost a podtrhujícím vynikající technické parametry. V

případě výskytu technických potíží, jsme vždy připraveni prostřednictvím vedení značkového servisu Škoda situaci komplexně

posoudit a spravedlivě řešit ke spokojenosti našich zákazníků.

Podáváme Vám tuto informaci, s pozdravem, .....

Kokso to je odpoved hodna majstra sveta .... namiesto spozoringu MS v hokeji by mohli sponzorovat majitelov TSI ...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To visení na kvaltu nenáviděly(nenávídí) všechny motory a celý blok motoru s převodovkou vč. uložení a poloos. Na škole se to přirovnávalo jakoby to auto stejný čas normálně jelo. S rozdílem toho že to je "nasucho" bez tlaku a filmu oleje na ložiscích a "zarvané" na kroužcích a PRÁVĚ rozvodech.Stačí dát auto z mírného kpce, zatáhnout ručku, dát rychlost a pak tu ručku povolit. Ten zhup auta drží vše od gumy na zemi až po pístní kroužky, resp komprese motoru.Dívali jsme se jak se motor opře do silentbloků a např u favorita ty závěsy moc sympaticky nevypadaly.

Na tom něco bude. Už cca 2 měsíce parkuji na ručku a občasné jemné "řehtání" po startu se téměř neozývá = většinou startuje jako když bylo nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tom něco bude. Už cca 2 měsíce parkuji na ručku a občasné jemné "řehtání" po startu se téměř neozývá = většinou startuje jako když bylo nové.

To jsem taky slyšel o teorii "zamrzání" brzd a jeden náš zaměstnanec nechával auta na rychlosti právě že rezaví brzdy. Příčina však byla v tom že lanovody a systém ruční brzdy ZAREZL a pak se brzdy nepovolily. Zamrzaly tak v době 1000Mbče když je někdo nenamazal(nevytěsnil možnost vniknutí vody). V dnešní době a při pravidelném používání se to nemůže stát a raději špalek nebo šutr a sich rychlost.

A k tomu zaměstnanci , pěkně se mu to vymstilo. Blbě zacvakl rychlost na Transitu a po najetí s paletou mu "ujel".Od té doby brzdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po výměně rozvodů vyměňte motorový olej + olejový filtr v rámci záruky.

takže pokud někomu nevymění olej při výměně rozvodů jsou to pěkný hovada jelikož jim to přikazuje dokument k tomu určený

:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Escrito- ony jsou dva typy. 1 mm a 2 mm. Tak kdyby jsi dostal 4 mm tak by jsi lítal jak tornádo :kol-28: . I tak by snad ti experti viděli že tam je.

Já ji mám,zatím tu menší, chrastí v tom ještě víc než před tím a akcelerace taková tupá,je to i asi i tím,že jsme si možná na akceleraci zvykli, ale pocitově to jede jak plně obsazené i spotřebou :kol-26: . Co to s tím provedli?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak proti 1,4 63 a při stejném stylu jízdy jsem o poznání níž se spotřebou(byl do teď a pojedu se zeptat) a zvuková kulisa neporovnatelná.Ostatní už nekomentuju. Abych si nemusel koupit stan a do servisu to neměl daleko.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm , sem zvědav jestli na mě nezapomenou, vemu si na to papir a pak jeste dvakrat a vymenim auto :D nebo nevim, jeste ze mam zaruku na 4r/120 tis m pak to pujde stejne do sveta, zamirim si pro kiu Rio nebo ceed, skoda me docela mrzi , chjo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to si mě nepotěšil . zatim sem s motorem spokojen a vůbec se mě nechce jit na akci uškrtíme motor a zvedneme spotřebu . pokud by šla spotřeba dolu tak proč ne . Ma někdo z úpravou dobrou zkušenost ?

Ja tiež neidem na tu akciu "podložka", dosť skoro na to prišli. Dva roky mi ide auto super a nenecham si teraz do neho rypat. Mam vymenene iba rozvody a vtedy sa ešte o podložke nevedelo, softver mam povodny. Ešte pred dvoma tyždnami mi po zadani VIN vybehla akcia, no teraz nič.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš bych to tipoval na omezení záruky na motor z důvodu neabsolvování výrobcem předepsaného "servisního zásahu"...

Víme jak se umějí vyhýbat § § § Občanského Zákoníku v případě reklamací, kdy auto "padlé do nouzáku" nebo dokonce neschopné nastartovat kvůli "skočenému rozvodu" nepovažují za neschopné jízdy, aby při několikanásobném opakovaném projevení se té samé závady nemuseli uznávat nárok kupce svého produktu na buď výměnu vadného zboží za bezvadný kus nebo na odstoupení od koupě a vrácení plné kupní ceny, tak co by si neudělali podobné "opatření" proti odbojným majitelům, neochotným podstoupit úmyslné "zkrouhnutí" parametrů svého auta... Jairo to s těma Borgama ze StarTreku trefil - ODPOR JE MARNÝ, BUĎ SE PODDÁTE, NEBO BUDETE MÍT SMOLÍČKA S PŘÍPADNÝM UPLATŇOVÁNÍM ZÁRUKY....

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak sú to hajzli, mne odmietli naliať môj vlastný neotvorený olej Titan GT1 5W-40 so špecifikáciou VW 502 00 / 505 00 / 505 01, nakoľko by to údajne malo vplyv na uznanie zátuky, údajne musí byť olej na faktúre spolu s výmenou oleja, tak som ich aspoň donútil pod mojim dohľadom naliať ich predražený a predo mnou otvorený Castrol Magnatec 5W-40 VW 502 00 / 505 00 namiesto tej "sudovej" brečky 5W 30 čo dávajú štadnart. Ako je to s tými normami? VW špecifikácie neschvaľuje priamo samotný VW? Ak áno, nie je to v tom prípade konanie poškodzujúce hospodársku súťaž? A ešte aj poškodzovanie zákazníka a obmedzovanie jeho vlastníckych práv, pokiaľ tam zákazník chce mať Titan GT1 5W-40 a servis mu tam proti jeho vôli naleje kastról? Taktiež som sa znažil vyhovoriť tú podložku, nešlo to.

No a z tej podložky som bol v šoku, TSI už jenoducho "iba zrýchľuje", žiadny pocit "ostrého" záťahu, koniec demoverzie. 2x som kontroloval turbo či niečo odborníci nezk..vili, nevedel totiž prečítať typ turba, tak skladal z neho prívod vzduchu, turbo v vyzerá poriadku, a zrejme ani v nestráženej chvíli nevymenili motor, stále je to TSI, ale naväčší podiel má zrejme ten sprostý SW čo tam nahrali, už neviem rozchodiť ani zobrazenie nastavenej rýchlosti tempomatu, čo pred ich deštrukčnom zásahu šlo, neviete či je už dáky chip na podložku? Ideálne aj so zobrazením hodnoty tempomatu.

14700 km, jediné vážnešie problémy sú podložna a nenávidený Castrol, neviem čo viac brzdí ten motor.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...