Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Navíc ten systém neodsuzuji ale mám najeto cca 2 mil.km a nějak mi ten systém nechybí.

Typicka zcestna odpoved, na kilometru 2 mil. + 1 ti muze chybet.

Takže nepatřím mezi řidiče ,kteří vybírají auta podle toho jestli má ESP ,stačí mi ABS,ASR a jsem spokojen.

Z toho duvodu bych doporucil zvolit do Fabie/Roomstra ESP, protoze ASR bez ESP nedostanes. A co ASR, to potrebujes? :feve:

Takže jen ESP ti nestačí ale ať tam máš elektroniky co chceš musíš umět jezdit.

Tady bohuzel taky nesouhlasim, nemusis umet jezdit, ale musis mit v hlave mozek a vedet, co si muzes dovolit vzhledem ke svym schopnostem... Levaku na silnicich je hromada, nebezpecni jsou ale jen ti, kteri si mysli jak jsou skveli ridici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak se zda, nejsi v nabidce a elektronickych systemech prislis zbehly, o to je ta cela debata smutnejsi. ESP samozrejme ASR obsahuje. Standardem je dnes pouze ABS, ktere vyzaduje legislativa EU.

1) Prostuduj si nabidku SkodaAuto - ASR dneska bez ESP nedostanes, resp. to plati od faceliftu Fabie/Roomsteru v minulem roce. Bud jen ABS, nebo ESP (vcetne vsech podrizenych systemu), nebo ESP Plus (tj. ESP+TPM).

2) svuj nazor nikomu nevnucuju, jen koriguju ten co tu postujes ty. Otacis se porad na tom, kolik mas najeto a jak jsi zkusenej ridic, ja tvrdim, ze to nic neznamena a na prinosu ESP v aute nic nemeni.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to že máš 2mil km, mluvíš celkem nerozumně, když říkáš že se bez ESP obejdeš. Není to o tvých schopnostech, je to okolnostech provozu, který je na současných silnicích. Uvedu příklad: Jedeš lesem klikatou cestou, ze zatáčky se vyřítí dodávka v protisměru, uděláš úhybný manévr, ale dostaneš smyk (na krajnici je písek) a pak narazíš do stromu..."možná" kdybys měl ESP, zůstaneš na silnici...ty prostě nedokáže břibrzdit každé kolo zvlášť jako ESP v několika milisekundách.

Citace http://rb-kwin.bosch.com/cz/cs/safety_comfort/drivingsafety/electronicstabilityprogramesp/esp.html

Studie ukazují: ESP® zachraňuje životy

Na základě německých studií je přibližně čtvrtina všech nehod s těžkým zraněním osob způsobena smykem. 60 % všech smrtelných nehod je způsobeno bočními nárazy způsobenými smykem vozidla. (Zdroj: GDV, Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft, 1998)

Sice tomu číslu vůbec nevěřím, ale i kdyby to bylo 1 %, tak bych si přál, aby to byl někdo z mých příbuzných a měl ESP, které by takové nehodě zabránilo. Sám vím jaké to je, když jsem se v práci loučil s kolegyní a cestou z práce měla smrtelnou nehodu.

Auto bez ESP bych si již nikdy nekoupil a to ani z bazaru, takže tvoje fabie bude pro mě za 5 let v bazaru nezajímavá.

Dále nechápu, proč nemůžeš zveřejnit nabídnutou cenu, když jsi sám žádal o pomoc, myslíš že ti to někdo vykoupí? Už se těším, až tady budou tvoje fotky auta s retušovanými registračními značkami....ach ten vnitřní strach.

Tak a teď jsem se vypovídal, přitom vím, že jsi už rozhodnutý a stejně názor měnit nebudeš, vyhraje Climatronic před ESP, máš 2mil km a nic se ti nestane.

Jen to shrnu za mě: Roomster Style+Magic+Plus s 1.2TSI + nějaké drobnosti doobjednat, Fabie je v současnosti nepříliš povedená škodovka

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

At je pán kdo chce, jsou to blaboly.

Motory EU6 za pul roku rozhodne nebudou, to si bud jist. Soucasna Fabie dojede az do konce sve vyroby (cca r.2014) s verzemi EU5.

1.2 TSi mely dva problemy: 1)turbo - vyreseno, 2)rozvody - vyreseno.

A zajimalo by me, jak podle tebe dopadly motory FSi - dopadly dobre, nebyl s nima zadnej zasadni problem, jen je pomerne brzy technologicky preskocily TFSi/TSi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu ESP ? VW ho má na palubce a můžeš ho v pohodě vypnout.Na budíku se ti pak rozsvítí kontrolka.

To je videt jak jsi uplne mimo a nic o tom nevis.

ESP se u bezne produkce koncernu VW (vc. Skoda) VYPNOUT NEDÁ uz od cca poloviny modeloveho roku 2010!

Tyhle vozy se poznaji nejlepe podle toho, ze nemaji tlacitko ESP OFF, ale tlacitko s ikonkou auticka ve smyku a napisem OFF. Tim se pak deaktivuje pouze ASR, ESP stale funguje!

Lepsi foto bohuzel nemam, jsou to fota z mych aut.

post-9-0-66587900-1313864140_thumb.jpg

post-9-0-79749400-1313864389_thumb.jpg

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady už ohledně radám Boby77 není co řešit.

Ten pán si objedná Fabii Elegance s 1.2HTP bez ESP a bude s tím jezdit 60tis/rok. Pokud mu to vyhovuje, jeho volba, ale odhadnu si že 95 procent lidí by tuto kombinaci nyní nevybralo. Nicméně chápu, že pro škodovku je takový zákazník zlatý :palec2:, v podstatě jako každý, který koupí HTP.

To: sandál: Ohledně současné Fabie jsem řekl jen svůj názor, a myslím že je totožný s většinou, především ohledně designu a až do faceliftu přímo tragickými motory. A prodejní čísla mi dávají za pravdu. S příchodem TSI se to sice zlepšilo a díky cenám nižším o statisíce se stala konkurenceschopná, ale i tak si myslím že Škoda od ní čekala více. Srovnej třeba s novým Polem, máme ho v rodině a Fabia vypadá uvnitř neuvěřitelně laciněji a fórověji...Ale šílené šetření na všem jde napříč koncernem, jen co si pamatuju minulý rok přišla Octavia o různé plasty a pevný kryt pod motorem. A např. crash test byl jedna velká ostuda jak u Roomster tak u Fabie.

BTW: Koukám po autě pro manželku a dítě a Fabia po FC je ve výběru také, bohužel ojeté stojí stejně jako nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě by teda zajímalo co vede člověka, který najede ročně 60 000 km k tomu, že si koupí škodovku.malý, tvrdý, nepohodlný.

a co se týče 1.2 tsi tam můžou škodováci ladit a měnit co chtějí, ale fakt, že ten "motor" je primárně konstrukčně špatný prostě nezastřou.tam nevyřeší vůbec nic.

  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by jenom zajímalo jakou cenu mohla škoda nabídnout na tu FII TSI tomu Boby77 ? Když to bylo tak moc výhodné , že to nakonec nevezne......Ale tu cenu se tu nakonec stejně nedozvíme, škoda no.

Editováno: , autor: Voice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boby77: Ty jsi clovece fakt ukazkovej pripad - od Fabie k Transporteru, ale budiz.

Rad bych teda videl to deaktivacni tlacitko - nechci se opakovat, ale pokud mas tlacitko s napisem ESP OFF, mas jeste deaktivaci, kterou uz dneska nedostanes, pokud mas auticko ve smysku s napisem OFF, ESP nemuzes deaktivovat.

To je ale uz obehrana pisnicka. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bych doplnil k tomu co už psal Maverick (1.2 TSi mely dva problemy: 1)turbo - vyreseno, 2)rozvody - vyreseno.) moje vlastní srovnání:

Výhody TSI oproti HTP:

  • Hladký tichý (někdy neslyšitelný) běh motoru s přijatelným zvukem (žádný vysavač...), 4 válce
  • Vyšší výkon, zrychlení
  • Kultivovanost při jízdě, auto jde za plynem
  • Nižší spotřeba, především při rychlostech nad 90km/hod (můj odhad je v průměru 1l/100km)

Nevýhody:

  • Vyšší cena (vzhledem k nižší spotřebě nevýznamně)
  • Zatím neověřená spolehlivost (dle mého bude spolehlivost současných verzí na stejné úrovni jako každý jiný motor s turbem, ne-li lepší)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je mně smutno z nafoukanců, kteří mají v autě čtyři brzdové pedály a v krizové situaci je za milisekundu umí sešlápnout. Nikdy neudělají chybu, řídí opatrně a tím pádem jim ani nemůže vjet nikdo do cesty. Oni jsou totiž páni řidiči, mají najety dva miliony a zkušenosti ještě s tisícovkou MB v závějích na letních pneumatikách a ..... hovno.

Prvně machýrci vypínali ABS, aby jim nekecalo do řízení. Dneska ho najednou běžně používají a vypínají ESP. Jsou totiž neomylní, rádi spoléhají jen na svoje dokonalé schopnosti.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nezapomeň vyjednat slevu, minulý rok jsem bežně dostal kolem 7 procent, nejvíce 10.

Teď to bude podstatně těžší. Ale pro majitele desetiletých Škodovek bude od pondělí spuštěna akce na FII/R -40 000Kč mimo jakékoli akční provedení, u Fabie tím pádem hodně klesne cena Elegance nebo Scoutu. U Roomsteru se zase výbava Attractive dostane docela blízko stávajícímu Magicu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...