Přejít na obsah

Úprava motoru 1.6MPI


SteglikCZ

Doporučené příspěvky

Zdravím.Začínám vkládat peníze do motorové části.Drobné i závažné opravy mám už za sebou,tak jdu investovat dále.Do úprav motorové části mého 75kw motoru.

1.Opět nové rozvody.Nebudu riskovat a fláknu je tam.Aby motor lépe ustál opravy.

2.Kit sání KN.Nebudu tam dávat jen vložku,protože to je bezvýznamné.Dám celý kit,ten dražší s delší přívodnicí pro studený vzduch.

3.Kompletní laděné svody,kompletní laděný výfuk.Asi nejdražší investice zatím.Nebudu machrvat tak jako další pouze s koncovkou za pár stovek.Svody sem již sehnal,sháním nejvhodnější celé potrubí.

4.Svíčky..iridium zlatá cesta..není co popisovat

5.Chiptuning...není co komentovat.Pouze úprava ŘJ.Pro zlepšení reakcí plynové pedálu a elektronického podavače.

Sumá sumárum zatím zřejmě vše.Máte nějaké další nápady nebo rady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že nechci to prodávat.To dělá každý,komu výkon přestane stačit.Chci něco extra.Něco čeho jezdí po silnici na miliony,ale jen ten můj bude výjimečný.Dal sem kopu peněz do dát do tip top stavu po koupi,tak by byla blbost to ted prodávat.Vím,že to něco stát bude.Alespon zas na srazu budu vyčnívat :).Takže máte nějaké další rady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Investice jsou taky faktor.Pro mě ale spíš rozhoduje výsledek.Mám hodně známých automechaniků a ty mají zase známí v dílech.Takže slevička tam,za pívo tohle.Už mám dojednaný ten základ co jsem psal výše.Zbytek se bude ladit až podle detailů.Nejsem si jistý,ale tou vačkou ani hlavou z 1.8 20V.Nedělalo by to bordel?

Je mi jasné,že to nikdy nebude na úrovni silnějšího bratra,protože přeci cbyhí jeden základní faktor.A to turbodmychadlo.

Editováno: , autor: SteglikCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- dějuji za tvé rzhodnutí takto upravovat, nemáš náhodou vlákno s popisem a fotkama auta?

- sám mám 75kW a jsem spokojen, trošku to jede a trošku to nežere, nic víc nic míň

taky jsem přemýšlel nad podobnýma úpravama jen bez výfuku, protože bych chtěl zachovat původní "tichost", tj. dát kit sání + svody, ale bylo mi líto peněz, svody jsem navíc nenašel.

Taky jsem chtěl sehnat 6-ti stupňvou převodovku z VW touran 75kW ale je to nedostatkové zboží strašně drahé a navíc nemám nikoho kdo by mi to namontoval.

- kit sání s náporem studeného vzduchu + svody + výfuk ti přidají řekl bych tak 5kw, chip kromě sportmotoru myslím nikdo udělat neumí a ten je laděn na sérii, tak nevím jestli ti nějak zásadně pomůže.

Cimbu ladí přechodové stavy ale ne výkon. Platit speciální laděný chip nevím nevím ani neznám kdo to umí.

Čili suma sumárum za 20tis kč přidáš 10kw výkonu svíčky vůbec netuším jestli něco přidají, spíš ne.

- Nechci nějak zrazovat určitě fandím a moc rád budu sledovat úpravy, jen realistický pohled.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.Začínám vkládat peníze do motorové části.Drobné i závažné opravy mám už za sebou,tak jdu investovat dále.Do úprav motorové části mého 75kw motoru.

1.Opět nové rozvody.Nebudu riskovat a fláknu je tam.Aby motor lépe ustál opravy.

2.Kit sání KN.Nebudu tam dávat jen vložku,protože to je bezvýznamné.Dám celý kit,ten dražší s delší přívodnicí pro studený vzduch.

3.Kompletní laděné svody,kompletní laděný výfuk.Asi nejdražší investice zatím.Nebudu machrvat tak jako další pouze s koncovkou za pár stovek.Svody sem již sehnal,sháním nejvhodnější celé potrubí.

4.Svíčky..iridium zlatá cesta..není co popisovat

5.Chiptuning...není co komentovat.Pouze úprava ŘJ.Pro zlepšení reakcí plynové pedálu a elektronického podavače.

Sumá sumárum zatím zřejmě vše.Máte nějaké další nápady nebo rady?

Ahoj, Ja osbně bych touhle cestou nešel a spíše bych koupil RS. Ono jde taky o to, že auto je navržene a vyzkoušene jako celek. Když získáš točivý moment co na to řekne převodovka, to auto bude rychlejší. Kdo to ale bude brzdit? Slabé brzdy, slabá převodovka, co pérování? udží ti kola ve styku s vozovkou když to budeš nejvíc potřebovat, v nějaké kritické situaci. Já osobně bych do chipu penize nedal..... Ja jdu cestou koupit to co je navržené a vyzkoušené a funguje tak jak ma. (myslíš, že ti co konstruují auta by nedokazali upravit distribuční mapu paliva?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem.Díky za podporu :).Vlákno s autem nemám.Ani sem to nějak nezvažoval.Zatím to myslím nemá cenu.Je to práce ještě na dlouhou cestu.

Já chápu to,že sem chtěl taky RS.Ale sehnal sem tuhle Octu v plný náloži a fakt v slušivém stavu.Ano opravy stejně přišly,ale s tím se musí počítat.Sám sem přecházel z Feliny 1.3MPI 50KW a těch 75KW mi přidalo na radosti.Chcete předjet,hodíte za 3.vytočíte nad 5200 a dynamika se ozve i u tohohle zastaralého 8ventilu.Ano je to prd.A už po měsíci jsem si říkal,že chci auto silnější.

Testoval sem kamarádův Seat Leon Cupra,čili RS.Měl sem ho týden,páč byl na dovolené.To si nedokážete,představit jaký je pak zpětný přechod do Octy :D.Plyn na podlaze a prostě to nejede :D.

O to ale nejde.Sem zřejmě cílevědomí člověk a prostě nechci jen tak auto prodat a koupit si silnější.To umí každý blbec.Moc se mi líbí třeba zrovna na Mimoni,když přijede člověk s novým autem a vedle něj slabá stará rachotka,s kterou se ale všechny zimní večery sám potrápil a je to jeho individuální práce.V tom je podle mě síla jedince.Nikdo však neříká,že to nedám do kupy tak jak chci a stejně si za měsíc koupím RS,už bych chtěl ale dvojkové,když už.

Jak říkám,auto mám 3 měsíc a do ted sem ho dával do tip top stavu po stránce oprav.Přibyli folie na všecky skla.Dopředu bohužel jen slabé kvůli STK,rs pedály,rs podložka,barvení brzd,interiérní doplnky.

Fáze 2. je zatím ted taková.Že auto mám den co den v dílně,motor na řetězech a stále vymíšlím co kde jak postrkat,rozměřit a použít z jiného auta tak,aby to mělo určitou sílu originality.A do toho samozřejmě furt čtu fota aby to nebyl žádnej bastl a aby furt auto splnovalo vyhlášky a mohlo zůstat pojízdné po silnici.

Fáze 2 začně fungovat zřejmě v říjnu.Nasadím opět nové rozvody a dále svody,natáhnu kompletní výfuk,budu muset změnit zadní nárazník kvůli otvoru pro koncovku a sportovního výfuku.Kit sání a svíčky.Pojezdím a rozhodnu se o čipování.Dále na možnostech auta.Bud se tedy rozhodnu o další přestavbu motoru.Tj tedy jinou hlavu.Nevím zda toho půjdu ještě.Rozhodnu se po pocitu pojezdu.

Fáze 3 začne po motorové části.

Bude obsahovat exterier.Začnu křídlem.Nejsem rozhodlí mezi klasikou RS a WRC.Rozhodnu se po výběru nárazníků.Zadní lampy prostě nevím.Velký otazník...

Po ustálení výběru,který bude opravdu dlouhodobý,jak se znám a polovinu věcí vyměním a prodám chci sáhnout po 3 vrstvým laku.Už mám v HK dohodlou lakovnu.Vyberu motiv na přední kapotu a chci nějaký přeliv od předních dveří po zád.Samozřejmě furt mezitím luštit co a jak zapsat do TP.Fakt poděs!!!

Fáze 4 bude chvíli se stím ukazovat,shrábnou pochvaly a jako vždy zápory no a pak bych to tedy viděl tak za dva roky na novou práci a koupě RS dvojkové.

Tot shrnuty moje plány...

Chápu řeči typu brzd,tlumičů a podobně.Ano vzádu jsou děsně staré bubny,ano tlumiče mám nové ale seriovky.Je to fakt omr ale nejsem milionář :)

EDIT:

No a samozřejmě přiznávám,že sem ve fázi snění.Tohle je moje představa.Ale fakt netuším jestli mě to v půlce nenaštve a nechám to tak jak to je.No spíš víc si povíme na další srazu.Ale mezitím mě bombartujte nápadama spíše lépe osobníma vzkušenostma jak vy ste co řešili.Já sám nejsem žádný automechanik.Mám průmku elektro a tak spíše víc rozumím elektronice.Tohle je jen koníček a knížky,spíše fora.

Editováno: , autor: SteglikCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...