Přejít na obsah

1.9 TDI 66kw 4x4 ---> STARTUJE NAPRÁZDNO


CEZAR

Doporučené příspěvky

Zdravím chlapi,

Octavie 2001 1.9 TDI 66kw 4x4 185 000km - mám problém, téma na tohle jsem nenašel a nevím si rady. Odpoledne jsem se jel projet a během jízdy se mi rozsvítila rezerva ( dojezd byl 70 km na pal.pc ), jel jsem dál, sjel na pole, párkrát udělal kolečko na zkoušku 4x4 a jel asi 10 km zpět....už jsem měl dojezd jen 50 km + - . Ráno jsem přišel do auta, chci nastartovat a nic...startér zatočil, motor jakoby chtěl už už naskočit ale jen sekundu a pak už jen točil startér naprázdno....dobil jsem baterku - nic. Připojeno na VAG - bez chyb. Dolili jsme 5 litrů nafty a pořád stejné. Při startování jde slyšet čerpadlo v nádrži jak chrochtá a v hadičce od filtru je 1/3 bublina - při nastartování se pomalu posouvala dál ale pak vyjela zpět na vrchol hadičky - po dolití nafty a startování zmizela. Zkoušeli jsme tak 30x nastartovat, baterii už znova nabíjím a nejede to, pořád stejné úplně bezezměny.

Napadlo nás: - málo nafty - dolili jsme 5l

- zavzdušněné ( málo paliva, úhel nádrže při startovaání mííírně zadek níž )

- jel jsem na rezervu, mohlo to nabrat nějký bordel a zaprasil se mi filtr - nebyl zatím měněný od koupi auta ( 3 týdny )

- volnobežka startéru - motor se ovšem protočí zezačátku, takže to asi ne

Další nápady nemáme, VAG nic nenapsal - ráno zkusím pojistky, relé 109 a klapku EGR podle toho co jsem se tady dočetl. Opravdu doufám, že je to ten ventil...mám už tak problém se zadním diferenciálem a haldexem - strašně hučí, nechci další problémy.

Pokud někdo ví co s tím může být, prosím o radu - díky moc

Editováno: , autor: CEZAR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při startování jde slyšet čerpadlo v nádrži jak chrochtá

1.9 TDI nemá čerpadlo v nádrži.

Jestli tam něco chrochtá, pak je sání ještě nad hladinou nebo těsně na hladině.

Dolij ještě víc nafty.

EDIT:

Aha, tak 4x4 má jakoby dvojitou nádrž a čerpadlo na přečerpávání.

Nicméně dolij ještě víc nafty.

post-57881-0-45056000-1316408087_thumb.j post-57881-0-15334800-1316408100_thumb.j

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednou to dojít muselo :) .

Třeba jak jsi jel tak se houpala nafta v nádrži a furt to nějak stačilo nasávat.

Když jsi stál, auto je trochu z kopce a sací hadička spolehlivě nad hladinou.

Sám píšeš:

Napadlo nás: - málo nafty - dolili jsme 5l

- zavzdušněné ( málo paliva, úhel nádrže při startovaání mííírně zadek níž )

Nevím, prostě přemýšlím "nahlas".

Dolej víc nafty, třeba dalších 10 litrů, a pak laboruj dál. Dřív to nemá smysl.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nakonec to byla ta klapka u toho EGR ventilu. Dolili jsme palivo a mrkli na klapku a byla zaseklá...okamžitě se mi ulevilo. Rozdělali jsme to a vyčistili to pomocí spreje a hadry a je to ok. Palivo je aspoň dolito...rovnou půl nádrže :-) Díky za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...