Robo-15 Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 Dobry den. Chcel by som poprosit o radu. Chystam sa menit tesnenie pod hlavou a tiez aj novu rozvodovu retaz. Co vsetko by ste mi odporucili vymenit okrem spominanych veci? Uz ked bude motor skoro cely rozobraty? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 Už se to tady řešilo několikrát. Stačí hledat. Namátkou. Vodní pumpu, olej + filtr, chladící kapalinu, ale hlavně pokud měníš těsnění pod hlavou, tak propláchnout mazací okruh od chladící kapaliny a chladící okruh od oleje. Ať se ti nový náplně hned nezaserou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 Ja bych rekl ze vodni pumpu menit nemusi pokud netece .. ja jsem menil rozvody taky na 1.4 MPI v servise me dali hned i tesneni boku motoru a gufero ze to se musi u toho ..Jinak me to delal mechanik za 3000 a v servisu stoji 5000 hruza .. Menil jsem to i s olejem .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 Chystam sa menit tesnenie pod hlavou a tiez aj novu rozvodovu retaz. Co vsetko by ste mi odporucili vymenit okrem spominanych veci? Pokud budeš měnit těsnění pod hlavou, což není běžné a vždy znamená nějaký problém, měl bys zjména zkontrolovat a ev. upravit přesahy vložek. U Felicie to nebylo problematické, ale u Fabie často bývají prostřední 2 vložky utopené. Těsnění použij TEMAC, lepší není. Pokud byl motor přehřátý, měl bys ještě zkontrolovat rovinnost hlavy a ev.ji srovnat. No a když už budeš mít hlavu dole, bylo by vhodné ev.vyměnit i hydrozdvihátka. Nevím kolik máš najeto, a jestli už je po nich, ale u Fabie nejdou vyměnit bez sundání hlavy. Na bloku už totiž není to víčko, které měly naposled Felicie a které se dalo při výměně zdvihátek použít. Takže nechat je tam a třeba po dalších 10 000 km je muset měnit - a tedy zase sundavat hlavu - by bylo zbytečně pracné a drahé. S řetězem vyměň i kola - kdybys je nechal tak jak jsou - vytaženým řetězem ojeté - velmi rychle by ti nový řetěz přivedly do stejného stavu v jakém je teď. Při montáži si zkontroluj zda jsou kola v zákrytu - pokud by nebyly, zkřížený řetěz taky moc nevydrží. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.