mikaldac Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 Já foukám už roky na 2,3 a na dovolenou ( plně zatížena octa ) max dle tabulky z víčka nádrže a pneumatiky jsou ideálně sjeté-rovnoměrně. Velký tlak je nebezpečný - vozidlo má horší směrovou stabilitu a delší brzdní dráhu ! Je fakt, že na předek se mi 2,0 zdá málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Je možné, že tlak v pneu závisí i na vzorku pneu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alchemix Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 18" 225/40 Octavia I 1.9 TDI 81kw, foukám už několik let při prázném autě předek na 2,5 - 2,6 a zadek na 2,3 - 2,5 podle toho jestli zrovna mám v kufru sbw nebo ne :-D Jak je to míň strašně rychle se mi sjížděj hrany. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 Zdravim vas no stele neviem nakolko ma nafuat letne pneu R16 na O1 teraz maju 2,5 vsetky 4? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 2,5 je tak akorát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 Kámoš měl 5 atmosfér a zkoušeli na polňačce, kdy to buchne...pár minut to vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Angel@Devil Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Zdravím, když už je tu téma tlak pneu, tak se též optám: pneu 225/45 ZR17 (Michelin pilot sport) - na autě jsem nafoukal všechny na 2.2 a předek byl jasně měkký, tak jsme dal 2.5 na předek a stále nic moc. Tak jsem to nakonec fouknul na 2.9 předek a asi 2.5 zadek. Ale zdá se mi, že to dost duní při přejezdu nerovností, zas při 2.2 mi auto jakoby plavalo. Takže co říkáte na 2.5 - 2.6 předek a 2,3 zadek? Jinak mám kamaráda, co tvrdí že co je na gumě - to foukat - dle mého blbost, jak tu někdo psal, je to maximální tlak v pneu a nemělo by to mít co do činění s provozním tlakem. Díky za reakce 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 A este jeden dotaz na aky moment mam dotiahit alu disky 16 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Musíš přesně 110 Nm. Jinak je všecko v řiti....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Preco prene 110 ja teraz mam 112 ? je to uz moc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 jj 111 by eště šlo, ale 112 je přetažený. To je jak s pivem ze 7 schodu...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Ok dik dame to na 110 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 (editace) Utahovaci moment na OCTAVIU je 120 Nm. Editováno: 23. Březen 2012, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Takze 112 je teda malo? Tak teraz neviem ci 110 alebo 120 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 LUBOS740: Vies citat??? UTAHOVACI MOMENT NA KOLESA JE 120 Nm, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 plecháč alebo hliník vždy 120Nm,ako napísal PROCHY... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 vsak viem citat v pohode ale ked Voive pise 110 ? ze inak je vsetko v riti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 nerieš to už,daj to 120Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Tak PK Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Tak já jsem to vyčetl z jakéhosi elaborátu nějaké fakulty.......a mimichodem 110 nebo 120 je stejně jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Ještě mi kolo neulítlo...a to utahuju momentem...ALA ruka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Ondrero,to samé jsem chtěl napsat,neznám nikoho,kdo by to utahoval momenťákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 (editace) PAWOUK: Kazdy kvalitny pneuservis ti dotiahne kolesa na moment. LINK: http://www.centrumko...momentovy-kluc/ Tabulka momentov na kolesa: LINK: http://www.alu-kola-rondell.cz/utahovaci-momenty.html Editováno: 24. Březen 2012, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Ještě mi kolo neulítlo...a to utahuju momentem...ALA ruka ONDRERO+PAWOUK: Precitajte si preco treba koleso dotahovat na predpisany moment-Nm. LINK: http://www.tribotechnika.sk/tribotechnika-12011/preco-sa-uvolnuju-kolesa-automobilov.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Nic proti,ale nikdy...říkám nikdy jsem mezi známejma neslyšel o tom,že by se někomu povolilo kolo...A už vůbec ne všech 4-5 šroubů... Jako teorii já beru a nezpochybňuju,ale praxe je praxe... Pneuservis dotáhne kola jak hovado a jak pak já mám někde na cestě kolo při píchnutí povolit?Když nebudu mít metrovou tyč? Tetka když přijela z pneuservisu,tak jsme všechny šrouby pracně povolili a pak je utáhly růčo...a vždy v pohodě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.