Jankulin Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Zdravím chlapy potřeboval bych od vás radu. Fabie 1.2 40 kw .Co stím když nechám auto na volnoběch běhat tak se mi po cca 1 minutě rosvítí žlutá kontrolka motoru jak za studena tak za tepla. Katalizátor je nový. Mám podezření na vstřikovač a nebo na lamba sondy. Mohlo by to tím být ?? Druhej problém je že při jízde na jaký koliv rych.stupeň a otáčkách mi po puštění plynového pedálu a znovu sešlápnutí mi z lehka cukne motor. Mohla by být zakarbonovaná škrtící klapka?? Poradte kam se vrhnout dřív bez zbytečných investic. Předem díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 (editace) Ahoj, co píše VAG? Editováno: 10. Listopad 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 takže najprv sa vrhni niekomu na diagnostiku,než začneš niečo meniť..a prečo si menil ten katoš??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Vyčisti tu klapku potom prezret pameť zavad a potom sa uvidi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Ahoj, co píše VAG? takže najprv sa vrhni niekomu na diagnostiku,než začneš niečo meniť..a prečo si menil ten katoš??? Můj typ, lambda za katem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jankulin Vloženo 10. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Katalizátor odešel týden potom co sem auto koupil tak proto je nový :-) Na vag se kouknu dneska tak dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 no, jen aby ten kat neodešel kvůli "kvetoucím" ventilům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jankulin Vloženo 10. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Tak jsem to napíchnul na VAG a napsalo mi to chybu 16685 je to chyba vynechání zažehnutí na první válci ?? Takže co tetka tedy ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Prehod cievky medzi sebou pobehaj potom VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jankulin Vloženo 10. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Tohle už jsem právě zkoušel a to taky nepomáhá koupil jsem i nové zapalovací cívky a svíčky ale děje se to pořád žádné zlepšení. Kolik by tak mohl stát vstřikovač pokud by to tim bylo ??měnil ho někdo zvás ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 než začneš zhánať vstrekovač,tak daj zmerať tlaky vo valcoch,aby to nebol prípad čo tu písal Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leon33 Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Tohle už jsem právě zkoušel a to taky nepomáhá koupil jsem i nové zapalovací cívky a svíčky ale děje se to pořád žádné zlepšení. Kolik by tak mohl stát vstřikovač pokud by to tim bylo ??měnil ho někdo zvás ??? zdar kámo to bude tutově špatnej vstřik měl jsem to samý ušetříš si spustu starostí když ho vyměníš a nebudeš zkoušet nějaký pokusy jako já s čarpadlem atd nebo ho zkus prohodit kruhovým způsobem na valcích tzn 4 na první 1 na 2 atd nikdy ně třeba 4 na 3 mám s tim bohatý zkušenosti věř mi :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 bohaté skúsenosti s čím??....že 1,2 40KW má 4 válce?? :smich: alebo mi niečo utieklo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jankulin Vloženo 11. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Hele zapalovacíma cívkama to neni ty jsou nový max 1000 km jetý a to samí i svíčky. Tlaky sem neměřil nějak na to neni v práci zatím čas :-) Jinak ještě to škubání toho motoru by teda mohla dělat ta škrtící klapka? nebo by tam ještě někde něco mohlo bejt v háji jinýho ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrakoplas Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 rovnaky problem, vag ukazuje misfiring(vynechavanie zazehu ) na 3 valci, vymenil som zapalovaciu sviecku aj cievku, stale rovnako... v servise chcu za opravu 1300 libier, vymena hlavy (zistili zle udaje na tlaku v 2 a 3 valci), ale tolko nema hodnotu snad ani to auto.. neviem co dalej... este mozno demotaz hlavy a dat na tlakovu skusku. alebo vymenit kruzky, tie tiez mozu sposobovat zly tlak... inak zacina trhat z autom, nema vykon, ale po znovunastartovani ide zase ok, pokial niesom dlho na krizovatke na volnobehu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 Kolko ma nabehane ten motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 TO mrakoplas: aký máš kód motora??..pýtam sa preto,lebo na určité kódy motorov s obsahom 1,2 Škodovka dodáva opravnú sadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delta508 Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 Taky zdravím, já měl přesně stejné problémy (fabia combi 1,2htp 40kw rv. 2005 140tis), které se stupňovaly. Hlavně při volnoběžných otáčkách se rozsvítila žlutá kontrolka závady motoru a auto často přešlo na nějaký nouzový režim, či co, tzn. výkon klesl asi tak na 10% stylem přískokem vpřed, což bylo hlavně na křižovatkách velice zábavné. Musel jsem provést jakýsi reset pomocí "chcípnutí" a opětovného nastartování. Nakonec jsem stál na červené s nohou na plynu, aby otáčky neklesly pod 1500 a kopce sjížděl na zařazený rychlostní stupeň. Včera jsem odvezl auto do servisu na výměnu ventilů. Byly totálně na ... Prý je to pro tyhle motory příznačná závada a ten můj vydržel až zázračně dlouho. Co se týče výkonu, nemůžu si stěžovat, bo nésu žádnej závodník, ale životnost bude horší. Když jsem si chtěl nechat auto ocenit ve značkovém škodováckém bazaru, místní znalec zalomil rukama se slovy "tyhle motory jsme tam vůbec neměli dávat!" Přiznání je jistě polehčující okolnost, ale co já teď s tím? Cálovat, co jinýho. Oprava originální sadou ventilů prý přijde ve škodováckém servisu na 20tis. Nerad maluju čerta na zeď, ale tohle je moje realita a nezlobte se na mě, nemůžu pánům z Mladé Boleslavy tak nějak přijít na jméno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 A pri 140tis. ked ti neprekružkuju spodok tak sa modli aby ti nezačalo hrozne žrať olej. Potom napiš ako to cele dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delta508 Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 Dík za radu, ještě jim to v servise řeknu, bo olej už to, k mému údivu, žere. U svého předchozího auta (Citroen Saxo 1,5D) jsem od výměny do výměny vůbec nemusel dolévat. To bylo zlatý autíčko. Spotřeba po městě 4,2l nafty, mimo město cca 3,7. Výkon mělo sice jen o trochu větší než šlapací autíčko, takže předjíždět se dal max. starý Zetor, ale motor bez problémů i po deseti letech, kdy jsem ho prodal. A to jsem ho jednou omylem učil na benzín. Stačilo před zimou vyměnit žhavičky a jezdilo se dál. Musím říct, že škodovka mě dost zklamala. I pohodlí a jízdní vlastnosti byly u o osm let staršího Saxa na vyšší úrovni než u Fabie. Ta má jediné plus - velký kufr s prapodivným systémem otvírání. Možná, kdybych si koupil jedničkovou Oktávku v dieselu, mluvil bych jinak, ale chtěl jsem co nejjednodušší stroj, právě kvůli servisu a věřil renomovanému výrobci, že ví,co dělá. Tak to jsem asi šlápl vedle. Sorry škodovkáři, ale su momentálně naštvanej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 Tak bez vahania to daj aj prekružkovať lebo po repas či vymene hlavy to začne hrozne brať olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 Oprava originální sadou ventilů prý přijde ve škodováckém servisu na 20tis. opravnou sadou som nemyslel len ventily,ale hlava s ventilmi,katalyzátor,sada tesnení+tesniace tmely....a určite to nebude 20t českých (myslím matroš) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrakoplas Vloženo 17. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 TO mrakoplas: aký máš kód motora??..pýtam sa preto,lebo na určité kódy motorov s obsahom 1,2 Škodovka dodáva opravnú sadu TMBPW49Y0542266444 Kolko ma nabehane ten motor. asi 40000km iba Prave je hlava dole a opravar volal, ze budu potrebne ventily, ze nie su dobre, takze dufam, ze to bude len to, este zohnat ventily, lacno a hlavne rychlo a hadam do vianoc bude OK... inak v originalnom skoda servise chcu za komplet ventily 160 libier (material), na ebay vyjdu okolo 70, este skusa lokalnych predajcov, ale pochybujem, ze dnes sa bude dat nieco zohnat... Urcite dam vediet ako to dopadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 17. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 (editace) A voditka nech daju nove aspoň vyfukove. Editováno: 17. Prosinec 2011, autor: hubo44 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.