Přejít na obsah

Zadřený motor 1,9 77 kW


Javmáč

Doporučené příspěvky

Pánové, prosím o vaše rady a komentáře k následující situaci:

Mám O2, 4x4, 1,9TDI, někde kolem 120tis mi vyměnili rozvody a udělali pravidelnej servis s kompletním kolotočem. Zhruba po 2-3tis km jsem se vracel z dovolené a bez jakýho koliv varování se zadřel motor. Po nějakých tahanicích se servisem, že platit 260tis za novej motor nehodlám platit, dokud nebudu vědět proč se to stalo a dopisu do škodovky, že chci, aby tomu věnovali pozornost, jsem servisu odsouhlasil rozebrání motoru za 5000,-. Přitom zjistili, že v oleji je více nafty než je zdrávo. Na můj dotaz proč? řekli, že neví, že se musí poslat čerpadlo na analýzu. Ta se vrátila s popisem, že čerpadlo neprošlo testem úniku nafty do oleje a po demontáži našli uvolněný těsnící kroužek. Viz foto.

Už jste se s tím někdy setkali? A je to něco, co mohl servis preventivní kontrolou zachránit? (např. při výměnách oleje, kontrola množství nafty v oleji apod.) Nebo je to jen můj smutný příběh a smůla? Jak se mohl těsnící kroužek uvolnit?

díky moc za reakce a rady co s tím..

Aleš

post-39574-1254935882_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ti teda nezavidim...

Sam ti moc neporadim, spis se zeptam,stalo se ot nekde v zahrinici, jo? Co odtah atd, zaridila ti skodovka v zaruce? Co udelas s motorem,vymenis za nejaky z vrakace?

Mňo... stalo se to naštěstí už v Průhonicích, ale odtah mi autorizovaný servis zařídil v rámci záruky mobility (a udělali by to i z Chorvatska) bezplatně. Varianty co s motorem právě řeším a dost záleží jestli budu moci uplatnit reklamaci na nekvalitní servis (čili zanedbali něco) anebo ne.. Cenově po dohadování se servisem to vypadá na výměnu půl motoru plus čerpadla ca za 80 tis nebo motor z vrakáče za ca 30tis. (prý najeto 40tis, ale kdo ví)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no asi tak.problémy s tandemovými čerpadly byly a bylo to známo,ale pokud při výměně oleje vypustili běžné množství tak asi nic nezanedbali.Nemůžou u každého auta kde mění olej zjiš´tovat,jestli tam náhodou není nafta,tak podle mě nic nezanedbali

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Priklanim se k tomu co zde pise Cosby. V servise nejspis nic nezanedbali, protoze jen tezko muzou na kazdem aute kontrolovat vsechny sroubky, zda se samy nepovoluji. A pokud delali jen rozvody, olej a nejakou tu prohlidku tak nejspis nic takoveho nepovolovali na cerpadle...

Takze asi spis jen smula.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Motor z vrakace? Tady se nekdo zblaznil!!

Hele vrakáč neni zrovna to že tam koupíš jen použitý,starý díly....naopak, dnes vrakárny zásobuje stejný kamion co zásobuje autorizované servisy(viděno na vlastní oči !!!) a díly tam maj právě z 80% jen origo,fungl nové a ještě za daleko nižší ceny...někdy i poloviční.

Hlavně takový motor 1.9TDI-PD v autorizáku by tě ofiko vyšel přes 200.000kč, což už je pomalu víc než hodnota auta, tak do toho by šel jen úplnej blázen...Stejnej, novej motor se dá na vrakáči pořídit do 30.000kč i z papírem...za 20.000kč tam maj motory z předváděček co maj najeto úplné minimum.

Kamarád žil taky v tom, že na vrakárně se jen dá pořídit díly např.z bouraček,čorek apod. a pořád jak idiot a primitiv opakoval všem, že nechápe lidi co nakupujou po vrakáčích....no, pak se mu na jeho OII podařilo prorazit převodovku a následně jí zadřít, tak mi volal zkroušenej že mu v autorizáku řekl technik že oprava vyjde na 60.000kč....druhý den jsem ho vzal do Vršovic na vrakoviště a tam mu nabídl funglovou převodovku za tušim 15 nebo 18.000kč a nakonec si vzal zánovní (najeto 6.000kč) za 10.000kč....Když jsem s nim odtamtud odjížděl, tak se mi v autě asi 10x omluvil, že nikdy řekl něco křivého na vrakárny a že by si ted nejradši nafackoval za to že jezdil nakupovat jen do autorizáku za ty jejich nechutné ceny, když to samé mohl koupit i o 50% levněji včetně papíru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlos3 a můžeš prosim Tě nějako objasnit jak to celý funguje? Není mi to moc jasný... Třeba ta převodovka co popisuješ... Tu nevyrábí někde nějaký subdodavatel - tam bych ještě pochopil že se díly dostanou i mimo síť škoda, ale převodovku vyrábí přímo škodovka ve fabrice (popř nějaká koncernová fabrika někde) Ty převodovky jdou do prvovýroby na pás a když značkový servis potřebuje tak si ve fabrice převodovku objedná... Protože značkový servis je sro. a nemá se škodovkou kromě dealerství nic společnýho, tak mu škodovka převodovku prodá - samozřejmě s prostorem pro zisk toho servisu. Kde ale vezme šroťák novou převodovku??? Kdo mu jí dodá? Škodovka mu ji dodá s vědomím, že je nějaký šroťák bude prodávat za cca 20tis a podtrhne tak svoje vlastní dealerství které ji prodávají za 60? To by byla přece sama proti sobě.... Ani dealerství to neudělají, taky by byli sami proti sobě...

Tak kde se ty věci berou? Opravdu mne nenapadá nic jiného než rozebrané nové a zánovní auta...

Převodovka z předváděček? Kolik se rozstřelí předváděček aby zrovna byla převodovka k dispozici... Tipuju to tak na 1 za rok?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele to je i pro mě celé tabu, ale jak řikám...min.3x jsem tam míjel kamion Škoda-Auto MB a na vrakárně tam akorát vše nosily dovnitř.Takto už to tam funguje min.12let a maj takových zákazníků že když jsem tam byl posledně pro čel.sklo na OII (za 1800kč), tak jsem tam čekal 30min.než na mě přišla řada.

Když se podíváš např.na tyto nebo na tyto stránky, tak obě tyto firmy jsou klasické vrakoviště a mají tam povětšinou jen orig.fungl.nové díly za v některých případech i poloviční ceny....Jo, maji tam i starší díly z bouraček, to neřikám, ale co já tam vidim, tak je to většinou jen nové orig.zabalené díly.

Podle mě to je o kontaktech toho majitele vrakoviště....co vím, tak většinou to jsou býval.zaměstnaci škodovky.Já osobně nakupuju už přes 10let jen u těchto dvou prodejců a naprosto bez problémů s max.spokojeností.....Já jsem člověk co by nějaký starý nebo neorigo díl do svých aut nikdy v životě nedal...u mě jen orig.nový zabalený díl..nic jiného !!!...2x jsem tam dokonce i potkal přijím.technika z AutoJarov a kupoval si tam něco u nich na svoji OI...

Mají tam i nové orig.díly na VW a Audi a nejen na škodovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě určitě jo....Zrovna ty majitele ve Vršovicích znám už léta, ty mi už prodávaj díly od Passatů co jsem měl v roce 1998 a ty maj jen prostě mega kontakty u výrobce a dodavatelů......

Kolega tam před časem shánel DPF filtr na svého SI..zrovna když tam byl, tak tam už žádný neměl, ale ihned předňim vzal mobil, zavolal do MB a pak mu jen řekl že max.za 2.dny ho tam bude mít připravenej....Přijel za 2.dny a filtr tam už opravdu byl.

Hele já po těch letech co je tam znám a nakupuju tam, tohle vůbec neřešim, já když prostě něco potřebuju, tak jedu přímo tam....Do autorizáku by mě jet ani nenapadlo....za prvé to tam maj v některých případech drsně předražený a za druhý kvůli těm katastrofickým servisům.....

A ono ani v těch servisech vše nechodí tak jak by mělo.....např.vím ze spolehlivého zdroje, co vyváděj z filtama....Kolikrát jim třeba výrobce nahlásí že je nějaký filtr nebo destičky ve skluzu, že je nemaj ani tam, tak se skladník z takového autorizáku sebere, nakoupí někde UFI filry,Lukas destičky a ty pak máš ve faktuře naúčtován orig.filtr nebo orig.destičky za daleko vyšší cenu a pokud si to do mrtě nezkontrluješ, tak víš úplný hovno.....toto vím od kluků co v autoriz.servisech dělaj dlouhá léta a věř mi že znám i daleko horší podrobnosti a maníry autorizáků, proto mě tam uviděj tak max.kolem projíždět, ale peníze jim tam určitě nenechám...to je radši nechám takovému panu Lenerovi..majiteli Vršovic, který je velmi korektní pán.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeden známý, co servisuje auta mi říkal, že ve Vršovicích mají díly sice nové, ale jen ty, co v MB neprojdou kontrolou, takže prý 2 až 3 jakost. Co je na tom pravdy nevím, osobní zkušenost s nima nemám. Jen jsem mu je doporučoval kvůli klima kompresoru, a toto mi sdělil.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou žvásty.....to jen kecá mezi sebou konkurence....Tam máš i díly origo zabalený v nikdy neotevřených krabicích apod. , navíc u nich pravidelně nakupuju 12let a to co jsem tam vždy koupil vydrželo stejně jako byl původní díl....Hlavně nevim co by tak špatnýho mohlo být na např.destičkách apod.dílech.....

Jen jednou byla vadná serie nap.kladek rozvodů a ta se dostala i k nim....ale to mám potvrzené z AutoJarov i Klokočky že to byl problém všude, že ty kladky byli vadný a po cca 10-20.000km to začalo řvát...jinak za těch 12let naprosto bez problému...naopak, víc než max.spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automobilky dělají jen namátkové kontroly... a žádný výrobce dílů si nikdy nedovolí jim předložit něco co neprojde... být dodavatelem VW je takový byznys a stojí se taková fronta na to, že si nikdo nedovolí riskovat ztrátu tohoto postu... dvě blbé dodávky a jdou od válu...

karlos3 - nj sice nevíme jak to funguje (asi fakt na nějakých megakonexích..) ale hlavně že jsou a můžeme tam jezdit... :worthy A ještě to mám co by kamenem dohodil a zbytek došel... :kol-47:

Editováno: , autor: 1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Většina dílů pro koncern je od TRW....Můj kolega z branže má i nákladní dopravu a ten spolupracuje právě z firmou TRW...řikal že takových exter.dopravců jako je on má TRW desítky a z větší části vše míří do VW-SK.....řikal že to jsou fakt obrovský hangáry dílů jen pro VW.

Jednou řikal že měli v kamionu paletu kde byli ve sloupcích vyskládaný destičky a to vše bylo přebaleno do průhledné folie...při vykládce ve VW se ta blbá folie natrhla a VW vrátilo celou paletu....Docela síla..roztžená jen krycí folie celé palety a oni vrátěj vše zpět...přitom samotnému balení destiček vůbec nic nebylo.

Řikal že hodně jezděj taky do Rumunska..odtamtud se toho prý taky dost navozí do VW-SK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V těch Vršovicích mu to akorát trochu kazej ty klučinové co mu to tam obsluhujou....dříve tam měl kluky co opravdu byli znalý, ale to co tam má teď občas potřebuje dost pevný nervy....Pokud tam je přímo p.Lener, tak jednám jen s ním, ale on tam taky není pořád, tak občas se mi stane že dotyčnému klučinovi 10min.vysvětluju co chci a nakonec mi přinese něco jiného a zas dalších 10min.čekám s čim dalšim přijde.....jinak ve všem ostatním max.spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj chtěl jsem se jen zeptat jestli má někdo zkušenosti se zadřeným motorem. Zatím to vypadá jen na hořejšek motoru ale straší mě že to odnesl i spodek. Má někdo zkušenosti? Jestli rovnou měnit celej motor to se mi vážně nechce. Hlavně se ani neví proč se to stalo. Auto servisované. Výměna rozvodů před 30 tisíci. Olej každý rok nebo po 15 tis. Vážnw jsem z toho hrozně špatný a moc mě to mrzí.

Jedná se o motor 1,9 77kW najeto 200 tisic. Jsem pouze uživatel tak se ptám na vaše rady názory atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mohol by si to podrobnejšie popísať ako sa to stalo..napr.či mal motor klepotavý zvuk,či nezasvietila červená kontrolka oleja atď.

určite máš rozbité zdvihátka a poškodenú vačku..že?

pozri sem...najdi si tam môj príspevok

http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=28&t=4946&start=150

určite zhodiť olejovú vaňu a skontrolovať hlavné+ojničné ložiská..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jak máš vyfoceno u toho golfa?

No mě se to stalo tak že jedu po dálnici a najednou tkaovej zvuk jako když praskne pneumatika. Proste takove seveleni. Ale jak jsem lehce sešlapl plyn tak to dělalo pořad a motor ztrácel výkon. Takže jsem zajel ke krajnici vypnul klíček a chtěl zkusit to nastartovat a nic. Nešlo to ani nastartovat. Nic se nerozsvítilo, žádná rána. Pouze takove ševelení jak když je prasklá pneu. Rozvody jsou nedotčeny.. Ano vačka a zdvihátka jsou ...... poškozeny. Prostě nechápu jak se tohle můůže stát. Hlava mi to nebere.

A znova říkám jsem pouze uživatel a auto mam na ježdění ale tohle mě vážně mrzí o auto se starám. Nechápu jak se tohle prostě stane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...