FABIA420HB Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 (editace) Zena ma problem vzdy rano teraz ako sa ochladilo rano nastartuje chvilu to ide dobre a par sekund padnu otacky nizsie a auto ide ako keby na dva valce auto poskakuje ako blazen a za 15 sec vsetko ok a auto drzi otacky ako urezane potom ..Vycistil som klapku urobil zakladne nastavenie vybral sviecky vycistil ich vsetky boli pekne vypalene a maju 10 000km a robi to stale..Napadlo ma aj teplotne cidlo koli syticu ale to rano ukazovalo teplotu vody OK.Tak ja neviem a na Vagu som mal chybu odvtedy tam neni ziadny chyba..Moze byt vadna cievka na sviecke 3 valca?Ozaj a ked uz je otom debat treti valec je ktory ked cumim na motor na pravo pri baterke alebo uplne na lavo kde je expanzka na vodu do chladiaceho systemu?Skusim este vymenit cievku mam dve nahradne .Nemali ste nikto takyto problem..Viem ze tieto motory mavaju problem s pridretymi ventilmi ale ako vravim robi to iba za studena nie za zohriateho motora!! chyba VAG: Sunday,20,November,2011,09:09:56:26365 VCDS Version: Release 805.0 Data version: 20080730 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Control Module Part Number: 03E 906 033 A Component and/or Version: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5329 Software Coding: 00031 Work Shop Code: WSC 13765 1 Fault Found: 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Editováno: 23. Listopad 2011, autor: FABIA420HB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 (editace) Co to máš za Vag? Proč není česky? 16687: válec 3 zjištěno vynecháváni zážehu Doporučený postup: Kontrola kompresního tlaku, kont. plnění válce, kont. vstřikovacích ventilu zapalovacích svíček a kabelu. Bych to hodil přes měřené hodnoty a z kouknul to v dílenské příručce. Pokud nemáš dílenskou příručku, tak napiš a já ti ji na haťu paťu pošlu. Editováno: 23. Listopad 2011, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 Ozaj a ked uz je otom debat treti valec je ktory ked cumim na motor na pravo pri baterke alebo uplne na lavo kde je expanzka na vodu do chladiaceho systemu? U štvorválcov sa 1-válec počíta od rozvodov.ˇMalo by to platiť i u 3-válca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FABIA420HB Vloženo 23. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 A vo VIS som si to pozeral aj ja..Len ci nahodou niekto nema skusenost aby so nemusel tapat co to je ale asi najskor vymenim cievku na 3 valci a uvidim.A mozes mi poslat dielensku prirucku niekde ju mam ale neviem kde kua Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Aj mne začalo robiť také niečo ako písal FABIA420HP.Presne popíšem situáciu.Štartujem,teplota vonku okolo nuly,motor bezproblémovo naskočí,otáčky niečo cez 1000ot/min no odrazu začalo autom triasť,fakt ako keby šiel iba na dva válce,no otáčky boli stále rovnaké neklesli,toto trvalo cca 5s,potom zase normál.Po dlhšej dobe sa mi začal rozsvecovať Check,no to je spôsobené LPG.Pozrel som to či nemám náhodou chybu ako mal FBIA420HP,no iba klasika: 1 Nalezeny chyby 16555=rada1:system odmerovany paliva System priliš chudy P0171-35-10- --Sporadicky nič iné.Chybu som zmazal.Nerobí to pravidelne pri studenom motore,zatiaľ mi to urobilo druhý krát a nie po sebe.1.2,47kW r.v.3/2004 134 800km,sviečky brisk 20300km,cievky,čidlo teploty asi pôvodné(pri kúpe auta 106000km a tieto veci som nemenil). VAG BoBo,môžeš aj mne poslať dielenskú príručku,ďík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 (editace) Tady najdete vše: http://www.skodaforum.sk Download zóna Editováno: 24. Listopad 2011, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rozsta Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Krimmi, měl jsem podobnej problém. Auto jsem nastartoval, kuckalo, nejelo, svítil check, přeplo se na LPG a pohoda, auto jelo v pohodě, VAG hlásil stejnou chybu (nebo pokaždý na jiným válci). Vyměnili jsme svíčky a do nádrže nalili čistič vstřiků (a ujeto v kuse asi 150km na BA). Od té doby klid. Vyzkoušej, třeba pomůže. Jestli to čte Karel.LPG, tak dodatečně díky za ochotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Ale mne všetko funguje,ako som napísal trvalo to cca 5s a potom sa to zrovnalo samé,žiadne iné anomálie.jazda na benzín alebo plyn ok.Momentálne od posledného príspevku mi to nespravilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rozsta Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 (editace) Omlouvám se, já se přehlidl - přečetl jsem příspěvek v rychlosti. Zaměnil jsem si chyby: tvé "chudé směsi" a "vynechání zážehu" (viz příspěvek od FABIA40HB). Editováno: 29. Listopad 2011, autor: Rozsta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 8. Únor 2012 Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 Občas mi to zas spraví,ale ako som písal iba po studenom štarte,tak max do 5s a potom sa to zrovná samo.Aj dnes ráno cca -11C keď som šiel z roboty,hneď som doma napichol VAg a nič žiadny zápis iba klasických 16555,nič iné.V podstate neviem ani zistiť ktorý valec štrajkuje,keď nič nepíše. 1) 16555 rada 1: systém odměřování paliva Systém příliš chudý P0171-35-00- - Sporadická alebo znamená rada 1.prvý valec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 nie, rada1 je tam napisana vzdy. moze to byt hociktory valec, pretoze lambda je v spolocnom vyfukovom potrubi. bohatost zmesi sa nemeria pre kazdy valec zvlast. mne to pride ako kaby ti strajkoval vstrekovac. podla DP sa da odmerat davkovanie vstrekovacov. blbe na tom ale je, ze to robi len studeny, cim sa moze skreslit vysledok merania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 "slant" a nevieš ako to odmerať,na VAgu,no najhoršie natom je že to nerobí pravidelne,od môjho posledného článku to neurobilo,je to sporadické. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 (editace) na VAG, to veru neviem. dost pochybujem ci sa to vobec da, to by musela mat riadiaca jednotka spatnu vazbu-info o tom, kolko benzinu vstrekovac skutocne vstrekne. mozno sa da vycitat na niektorom kanali info o milisekundach( ale to neviem, az tak moc sa s tym VAGom nekamaratim), ale to momentalne asi ani nepotrebujes, tebe by skor malo ist o realnu davku benzinu. chce to trochu zaimprovizovat a najst vhodnu nadobku. v kazdom pripade nie je od veci zmerat odpor vstrekovaca, podla inej stranky v DP ma byt 12 az 17 ohmov. Editováno: 10. Únor 2012, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falcon9 Vloženo 26. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2012 Skuste vymenit palivovy filter za 4bar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 21. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2013 (editace) Neviete náhodou, aký by mal byť odpor vstrekovačov pri Fabii II 51kW? Nameral som na každom 129Ω, ale keď tu hore uvádzate, že pre 47kW motor je to ani nie 20Ω, tak som trošku v pomykove, či ich mám dať čistiť, alebo rovno vymeniť. Alebo mi neviete poradiť, kde by som zohnal DP od motora BZG? Hľadám všade, ale akosi neúspešný Ďakujem Editováno: 21. Červenec 2013, autor: miggy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
konti Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 Mam rovnaky problem ako zakladatel tohto prispevku, napise mi niekto ako to vlastne dopadlo...kde bol problem? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Vašíček Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Já mám taky 1,2 12V a dělalo mi to taky..studený start, auto skákalo,kuckalo a ustálilo se snad za 20vteřin..vyřešilo to nové teplotní čidlo a přestalo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 bolo zapísané aj v pamäti závad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Vašíček Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Mě to hazelo prvni poruchu vyfukovych plynu, pak to zas hazelo chybu na 1valci, pak to oreskocilo na 3valec,tak jsme furt menili civky a pak jsme zkusili teplotni cidlo a je klid. Tento problem jsme opravovali asi pul roku, protoze raz to delalo,raz ne a pokazde jsme museli cekat vic jak den aby auto bylo chvili nepojizdne aby jsme to testovali plne za studena. A to me kolega ve skodovce jeste strasil,ze mozna novou ridici jednotku za 20litru a to bych asi nedal..nastesti prkotina za 600kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Vašíček Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Raz jsem jel,vyskocila porucha vyfukovych plynu auto zaskakalo a nechtelo jet. Pridal jsem na plny plyn a auto jelo tak 20km/h a skakalo a pak uplne exlo a neslo nastartovat uz vubec. Zavolal jsem o vikendu z daleka drahou odtahovku at mi to hodi do skodovky. Nalozeni a odtah 2500kc a v pondeli prisel rano technik,vklidu si nastartoval a auto jezdilo v pohode,bez nejakeho zasahu. To auto me tak pul roku stvalo s timhle a bylo v tom blbe čidlo :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Ktore čidlo to horne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Vašíček Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 To nevím kde to tam je. Na učtence jsem mel napsane teplotni čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia jojo Vloženo 14. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2019 V 23. 11. 2011 na 13:57, VAG BoBo napsal: Zdravim potrebujem dílenskou příručku, tak napiš a já ti ji na haťu paťu pošlu .poprosil by som ak sa dá Fabia 1.2 12V 47kw 2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.