prochi7 Vloženo 2. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2011 Zdravím, Nevíte kolik by stálo nechat vyčistit EGR ventil, popř. nějaký návod na vyčištění? Na emisích mi doporučili ho nechat vyčistit. Díky Octavia II 2004 1.9 TDi 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 2. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2011 http://forum.skodahome.cz/topic/109303-egr-ventil-po-180-000-km-nebo-po-10-letech/ http://forum.skodahome.cz/topic/79972-zaslepeni-egr-na-fi-19tdi-koncern/page__p__1311773__hl__egr__fromsearch__1#entry1311773 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 nazdis mne to tiez blbne ale najradsej by som si to vycistil sam...myslim ze to nebude nic tazke je tu dost toho popisaneho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 cauko, nemohol by sem prosim niekto zavesit postup (kludne aj s fotkami) ako demontovat a vycistit egr na octavii 2,0 tdi PD 103Kw, motor BKD? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 Také mě to zajímá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 nikto nic? kua chlapi podelte sa o skusenosti naco je potom to forum? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 Nikdo nedokáže po zaslepení EGR, odstranit chybnou hlášku?Plzeň Jih,Jižní Čechy, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 zkus napsat Doli(mu) je z ČB a umí diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 zkus napsat Doli(mu) je z ČB a umí diagnostiku Nejde mu odeslat žádná nová zpráva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 caute, dnes som vybral egr a vycistil. Na moje pocudovanie, auto ma 260tis km, nebolo az take zasrate. Na tom egr je taka malicka dierka z ktorej mi pravdepodobne vyteka olej, neviete naco ta dierka sluzi? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 Aby jsi měl trocha špinavý motor....Pomsta vývojářů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 aha takze nie je to nejaka vada ked mi cez tu dierku trosku vyteka hej? nie je tam daco prasknute alebo ze by daco netesnilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 31. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2011 Když se nad tím zamyslíš, kudyma se tam dostává olej, tak zase tak moc normální to není. Olej tam vniká přes turbodmychadlo.Putuje celým sacím potrubím a hledá si skulinku, kudy ven. Něco se spálí, něco zůstává na stěnách vedení. Přeplnování to vytláčí dírkou ven. Takže, to znamená, že turbodmychadlo moc dobře netěsní, pokud je toho oleje hodně.Malé množství je povoleno, přirozený jev.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 1. leden 2012 Sdílet Vloženo 1. leden 2012 mam tam zrepasovane turob od maja, nema najazdenych ani 10tisic...to egr muselo byt podla mna spinave este pred vymenou turba ale vtedy som to nejako neriesil...ja len jak som to egr cistil tak ked som ho mal demontovane som si vsimol ze z tej dierky mi stale vytieklo trosku oleja...budem to musiet odsledovat ci sa to spini vela alebo iba trosku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 este by som sa rad spytal ci by mi mala zlta kontrolka na budikoch po vycisteni zhasnut automaticky alebo je potrebne vymazat chybu cez pocitac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 Vymazat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 diagnostik diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
b.a.n.a.n Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 Tak treba ja ho mel uplne nehybny, zkousel jsem to zpodu trubickou s presnym prumerem rozhybat a povedlo se, jen trubicka mi na nem zustala tusim, ze by ty saze ve smeru od hlavy motoru mohli povolit prostrikem cisticem klapky a nasledne rozhybat.. ale egrka nejsou vsechny stejny, takze u 1.6MPi 2006 BGU si to muzete vyzkouset.. ale at nedopadnete jako ja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miskoos Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 (editace) Existuje na to pekny sprej Wynns EGR cleaner. Pouzivam ho a som spokojny staci to prestriekat a povoli to. Ak ho budes mat von a nemas Wynns tak pomoze aj zmes technickeho benzinu a toluenu a egr bude ako novy. Editováno: 10. leden 2012, autor: miskoos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 no tak mne sa po vymazani chyby opat rozsvietila kontrolka motora, takze v mojom pripade cistenie nepomohlo a asi budem musiet kupit novy egr ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka.king Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 Ahoj, mám oct. 1.9 tdi, 2005 motor BJB, přes víkend jsem si zkusil vyčistit EGR ventil. Sundal jsem tu hadici k němu, uvolnil táhlo klapy a začal povolovat imbusy. Nejdříve co jsou vodorovně ale ten poslední vodorovnej vzadu dole jde povolit až se povolí imbusy co jdou zespoda nahoru od turba myslím. Jeden ze spoda bohužel za žádnou cenu nešel povolit (ani s žádným přípravkem). Tak jsem to nakonec vzdal, vyčistil jsem tu gumovou hadici a EGR ventil jen co jsem dosáhl z volné strany a vše vrátil. Bohužel projet jsem to jel až další den a to jsem zjistit, že auto vůbec nejde do výkonu, na neutrál šlo vytočit ale s rychlostí max 2500 ot/min (a škubalo). Po cca 15 km volné jízdy se začalo neskutečně kouřit z výfuku, zastavil jsem a při kontole zjistil, že ta gumová hadice byla ve spodní části mírně uvolněná (i závlačka) a okolo tekl trochu olej. Vše jsem přidělal a klapku u EGR jsem natvrdo zavřel abych alespoň dojel domů. Doma po cca 2hod pak vše rozebral, opět vyčistil, uvolnil klapku a jel projet. Při jízdě pak vše OK, motor šel krásně za plynem až do 4 tis (asi 5 km). Nevíte někdo co s tím může být, mám strach se vydat na delší trasu. Případně bude nutná diagnostika nebo to lze vyřešit jinak. Díky. J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 (editace) chlapi tak ako som uz pisal, cistenie nepomohlo a musim kupit nove egr...ale potrebujem sa este spytat jednu vec..moze sa stat ze chyba nebude priamo v egr ale v tej suciastke na ktorju je pripevneny, v tej kam ide ten kablik (myslim ze je to motorcek egr ventilu)? Diky Editováno: 2. Květen 2012, autor: pajko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 jirko: ten spatny vykon mohla udelat ta spatne nasazena hadice, pokud jsi vse zapojil nema se tam co pokazit pajko: jasny, i ten ovladaci element obcas odejde Ovsem myslim, ze by jsi to zjistil diagnostikou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 na diagnostike vypisalo ze ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov alebo daco take cize asi egr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klimji1989 Vloženo 14. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2012 kluci mam problem, s moturu mi jde strasny smrad jak kdybych nemel vyfuk.. vychazi to okolo egr ventilu tak me napada jestli neni ucpany nebo nekde neco kolem nepovolilo. zkusim ho rozebrat. jinak nejake napady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.