Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

a brzdí ti to dobre ak áno tak je to asi v pohode ak nie tak je to možné že je to zavzdušnené alebo sa ešte nezodrala ochranna vstva od výroby ja som to pocitoval tiež po výmene asi tak 500km a potom to už bolo v pohode, stačila jedna jazda z Piešťan do Zlína na konci cesty brzdy si aj trocha zapískali.

No právě se mi zdá, že to brzdí docela slabě, pokud bych potřeboval krizově brzdit, tak nevím nevím .... o tom, že se to musí sjet, jsem také četl, ale mě spíš zaráží, že před výměnou byl pedál taky mekččí. Myslel jsem, že jak vyměním desky a kotouče, tak to bude ok, ale zatím nic. No zkusím s tím ještě chvilku jezdit, třeba se to ještě poddá.

Tak to potom môžeš mať ozaj zavzdušnené ale len málo. Skúsil si si to z nejakým podobným autom porovnať ??

No právě že zkoušel a proto říkám, že to slabě brzdí :-D, že je brzdový pedál měkčí než ve druhém autě.

skofa1.2 mam ten samy problem,pri kazdem vysedani z auta,me vrzou zadni brzdy,ted v lednu na servisce jsem jim rikal,ze na heveru se me jedno kolo protaci i se zatazenou brzdou,tak ji jakoby pritahli,ted uz zabira i na první zub,ale tuhle se mi stalo,ze jsem se rozjizdel a pekne to v ni ruplo a vrzou dal a zaroven se mi zda ze to malo brzdi,jak tady taky pise kolega,tak se chci zeptat,jestli po te tve uprave to zacalo i brzdit o něco lepe,kdyz jsem auto kupoval tak predvadecka brzdila o mnoho lepe,taky musim na ni dost slapat a taky mam predni kotouce sjete tak jako do kriva u stredu malinkej zud a na obvode je zub jak krava,tak to taky nevim jestli to nemá vliv na kvalitu brzdeni,kazdopadne stim zajedu do servisu at si to teda predelaji,uz jednou to tam měli a je videt ze zvolili blbej postup jak ve fabrice a vrze to vesele dal,ja s znich picnu,jeste ze je forum

osobne mne zadne bubny tiež vrzgaju keď mam ich zatiahnuté a vysadnem z auta, som ich chcel aj pozrieť ale sa mi ich nepodarilo rozobrať, musím mať na to čas aby som na to pozrel inak ja som mal na aute pred výmenou kotúčov ktoré už aj pri brzdení triasli volantom tiež taký ale 4mm len hrzdy ale to bolo už starými doščičkami.

Ja mam dojem ze ro povrzavani bubnu je asi normalni :D onehda jsem je rozebiral abych je natrel a mechanicky jsou uvnitr jako nove a povrzavaj si vesele dal :D

Keď zastavím brzdením a potom zatiahnem ručnú, tak mi to tiež vŕzga keď vystupujem za auto. Mám vzadu kotúče a to vŕzganie je dosť otravné. Dá sa to nejak riešiť?

Inak brzdy mi brzdia dobre.

Řešení je víc zatáhnout ručku, jako byste stáli na 20% kopci. Prostě je to normální - zastavíš, zařadíš jedničku nebo zpátečku, zatáhneš ručku né moc velkou silou, chcípneš motor, vystoupíš odlehčíš nápravy, kola se lehce pootočí (díky provedení zadní nápravy) a trošku to vrzne. Prostě odpor motoru a brzdy se mezi sebou někde projevit musí. Zkus to bez rychlosti a měl by být klid.

Ale zaujimavé že to robí len na fabii doma máme aj Octaviu combi tiež bubne zadu a tam to nerobí, potom máme doma Fabiu II FC Combi s kotučovimi vzadu a ta to tiež nerobí ale tá zasa má problém že nejak divno brzdí a má tie platničky šikmo zjazdené, a ešte keď sme mali Roomstra tak ani tam to nerobilo ale asi pojdem vymeniť zadne obloženie lebo podľa mňa je už opotrebované skrz to že už som ručnú doťahoval v tedy mi to brzdilo na nejaký 3,4 zub a teraz je to už 5,6

to že brzdí ručka na pátem šestém zubu nemusí být opotřebovaným zadním olbožením, ale může být vytahané to lanko, je potřeba to občas seřídit

Řešení je víc zatáhnout ručku, jako byste stáli na 20% kopci. Prostě je to normální - zastavíš, zařadíš jedničku nebo zpátečku, zatáhneš ručku né moc velkou silou, chcípneš motor, vystoupíš odlehčíš nápravy, kola se lehce pootočí (díky provedení zadní nápravy) a trošku to vrzne. Prostě odpor motoru a brzdy se mezi sebou někde projevit musí. Zkus to bez rychlosti a měl by být klid.

S týmto nemôžem súhlasiť, lebo mne to vŕzga na rovine aj keď zhasnem motor s prevodovku na N, a je úplne jedno ako silno zatiahnem ručnú.

  • 1 rok později...

Včera jsem byl ve Škodovce na velké servisce 60000km s byly mě podle plánu čištěny brzdy přední i zadní bubnové + vyměněna brzdová kapalina. Dnes jsem byl na technické a málem jsem neprošel z důvodu nesuměrnosti brždění zadních brzd rozdíl byl cca 25%. Dneska se mě zdála i ruční brzda taková gumovější. Mohla by být špatně odvzdušněná zadní brzda? nebo čím by to mohlo být (špatně vyčištěný, složený)?

zadní brzda je čistě mechanická, nemá se co zavzdušnit. Ta nesouměrnost byla na pedále i na ruční brzdě, nebo jen na ruční brzdě?

To není dobré dělat něco s brzdami těsně před technickou. Když to bylo rozebrané, musí se buben s obložením trochu zajet. Pár desítek km a může to být OK.

Upraveno od jipol57

Ja mám v poslednej dobe taký problém že keď dlhšiu dobu poriadne nebrzdím tak mi jeden zadný bubon trocha škrípe ale akonáhle to prebrzdím tak to je OK aj to v pohode brzdí takže to treba asi len vyčistiť.

Rozebrat, vyčistit, zkontrolovat stav obložení a bubnu. Většinou když jedna strana nebrzdí nožní ani ruční brzdou, teče prasátko (brzdový váleček) a obložení se nacucalo brzdovou kapalinou. Na to by ale určitě přišli, jestli to měli rozdělané.

Doporučuji hodit auto na hever a podívat se do toho.

a co to vlastně v řeči autorizovaného servisu znamená "čištění brzd po 60 tisících"?

že sa ti na ne ani nepozrú :D aj také sa stáva.

Upraveno od marfan

a co to vlastně v řeči autorizovaného servisu znamená "čištění brzd po 60 tisících"?

 

Třeba toto:

post-32075-0-51295100-1427319393_thumb.j

  • 3 týdny později...

Tiez som mal problem na STK s nesymetriou rucnej brzdy. Foto tiahla v prilohe, neviete poradit co s tym robit?

post-6786-0-13575900-1428834349_thumb.jp

nič len zhodiť bubny a všetko skontrolovať ...buď špatné lanko,alebo pridretá páka ručnej brzdy na brzd.čelusti

  • 2 týdny později...

diky, bola zadreta paka rucnej

:kol-47:  :kol-31:

  • 4 roky později...

Zdarec.

Sestra si u své F2 začala stěžovat, že musí na brzdový pedál hodně tlačit, aby ji auto rychleji zabrzdilo.

 

Tak jsem to zkusil projekt a je pravda, že na pedál musím skočit celou váhou ať auto trochu rychleji zabrzdí. A i když na to skočím úplně na krev, tak se vůbec nepřidá ABS. Auto "jen zabrzdí", ale do smyku se nedostane (nezablokují se kola).

 

Nevíte čím to může být? kotouče i destičky jsou v pořádku. Zkoušel jsem odvzdušnit a taky OK. Auto brzdí, ale musí se na to šlápnout (podobně jak to měly jedničkové fabie bez ABS).

 

Jo a ABS funguje v pořádku, zkoušeno na štěrku a hrbolaté vozovce.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.