Přejít na obsah

Nefunkční ovládání zpětných zrcátek a vyhřívání


Baloo_P

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, přestalo mi jít vyhřívání zpětných zrcátek a také je nelze nastavovat. První co mne napadlo, asi pojistka. Zádrhel je však v tom, že v manuálu není nikde pozice pojistky popsaná. Je tato pojistka s něčím sloučená? Popřípadě řešil už někdo tuto závadu? A jak. dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem s výše popsanou závadou zajel do servisu. Nejenže, že nešlo ovládání zpětných zrcátek a jejich vyhřívání, ale při zamykání nebo odemykání se nezavíraly dveře u řidiče. To, že je auto po zamknutí dálkou v podstatě otevřené nic nesignalizovalo a jen náhodou jsem přišel na to, že je otevřené. Do odstranění závady jsem musel používat klíč a auto zavírat ručně. Závady byly způsobeny zlomenými dráty ve svazku,který prochází chráničkou mezi karoserií a dveřmi řidiče. Na jedné straně jsem byl rád, že je to mechanická závada a ne elektrika, kdy si auto dělá co chce a nikdo neví proč, na druhé straně mě zaráží to, že tato závada přišla teprve po dvou letech provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se taky divím, tenhle problém nastává až tak za 10 let používání. Třeba špatný materiál, nějaký odpad, nebo to někde přiskřípli při manipulaci. Mám alarm a když špatně zavřu dveře tak nic nepípne ani neblikne ani necvakne, takhle vím že jsou špatně zavřený dveře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem s výše popsanou závadou zajel do servisu. Nejenže, že nešlo ovládání zpětných zrcátek a jejich vyhřívání, ale při zamykání nebo odemykání se nezavíraly dveře u řidiče. To, že je auto po zamknutí dálkou v podstatě otevřené nic nesignalizovalo a jen náhodou jsem přišel na to, že je otevřené. Do odstranění závady jsem musel používat klíč a auto zavírat ručně. Závady byly způsobeny zlomenými dráty ve svazku,který prochází chráničkou mezi karoserií a dveřmi řidiče. Na jedné straně jsem byl rád, že je to mechanická závada a ne elektrika, kdy si auto dělá co chce a nikdo neví proč, na druhé straně mě zaráží to, že tato závada přišla teprve po dvou letech provozu.

Závada celkem časná a navíc hloupá.

Nic méně, po zkušenostech se zloději zamykám pouze klíčem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som ten istý problém pred mesiacom. Počas jazdy som si všimol že mi bliká kontrolka imobilizéra na dverách, tak som začal pátrať. Zamykanie tlačidlom vo vnútri nefungovalo, spätné zrkadlá nešli, sťahovanie okien tiež nič. Zvonka zamknem auto diaľkovým a dvere na ľavej strane ostali otvorené. Vodičové som zamkol ručne,kľúčom, ale ľavé zadné ostali odomknuté. Hybaj hneď do servisu. Možno poistka. Omyl. Chyba v kábloch. Zväzok v chráničke medzi dverami a karosériou. Technik ma upozornil (stačilo postláčať), že sú napnuté na prasknutie a pravdepodobne už sa aj tak stalo. Nebol som prvý: Že keby dal výrobca káble o 1cm dlhšie bolo by po probléme. Pri prudšom otvorení dverí napr. pri vetre to dostáva zabrať. Auto bolo už mimo záruky (rv11/09) takže som zaplatil opravu ... 65€.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Tapec je snadný - dole dva šroubky, pod madlem jsou dva větší a jeden pod krytkou výškového repráku. Pak už jen vycvaknout z úchytek (4 vepředu a 4 vzadu) a vysunout z okení lišty nahoru. pak už jen odpojit konektory. Svazek je samostatný pro dveře - v A sloupku je konektor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před třemi týdny mi opravovali kabeláž v pravých dveřích. Neměl jsem to v autorizovaném servisu, ale viděl jsem to samé (o trochu horší, nešlo nic - zamykání, zrcátko, stahování oken, osvětlení při otevření, atd.), byl jsem u toho. :( A dneska výměna ložisek předních kol, odešlo levé kolo, ale nechal jsem vyměnit obě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Mochu potvrdit - r.v. 2/2010 (103kW 4x4)

přestalo fungovat ovládání oken, zrcátek a přestal fungovat centrál klíčkem. Akorát jedu do servisu.

Další závada (po záruce) cca měsíc zpět byla výměna ventilu zpětných výfukových plynů (téměř 15tis)

Editováno: , autor: marelcz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem včera sundal gumovou prachovku z kabelu u levých dveří, a dva dráty mají popraskanou izolaci. Provizorně jsem je raději omotal izolační páskou, ale přemýšlím, jak to řešit dál. Vypadá to opravdu na nekvalitní kabeláž, Samozřejmě už je to pár měsíců po záruce, vyrobeno 3/2011, najeto 45tis. km :-( Netušíte, na kolik vyjde výměna kabeláže v servisu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak jsem nejspíš taky v klubu poškozených kabelů ve dveřích. Zamykám dálkou a slyším zvuk zamykání dveří jen z pravé strany, chytnu za kliku řidiče...dveře otevřené, to samé zadní, kompletně levá strana nezamčená, nefunguje stahování oken, zrcátka, podsvícení tlačítek(akorát varovné světlo ve dveřích funguje a ledka bliká)...nechápu:-(

Mě asi je*ne, minulý týden servis po 90tis km a výměna zadních brzd a dnes toto...to jsou zase Vánoce(přesně před rokem výměna kostky ABS, v únoru kompresor klimatizace).

Takže zítra opět hurá do servisu...:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...