Honzíček Vloženo 21. leden 2012 Sdílet Vloženo 21. leden 2012 dneska jsem změřil tlaky ve válcích. 1.válec 13 2.válec 12,5 3.válec 12,5 4.válec 12,5 jsou tyto hodnoty v pořádku? Auto se projevuje tím, že během jízdy občas ztratí výkon, jako by se dusil. jinak svíčky jsou nový, filtry jsou taky nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 komprese OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzíček Vloženo 22. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2012 tak čím to může bejt, že auto jede chvilku normálně a někdy, většinou na 5stupeň cca 2200 otáček, a asi tak 80-90km/h, se začne jako dusit a ztratí výkon. při tom se rozsvítí kontrolka motoru a ve vagu vyběhne chyba 16686 válec 1 zjištěno zapalování vynechává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 Zkus lištu zapalování,filtr paliva je taky nový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzíček Vloženo 22. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2012 jj palivový filtr je nový. nedávno jsem vyměnil všechny filtry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 znamy mal podobny problem ze ked siel na nizsich otackach auto ako by skackalo a bola to stara/vadna bateria tak ak to robi stale bolo by dobre skusit od niekoho pozicat a vyskusat ci nepomoze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 To by měl být 2. válec Tady máš popis z VISu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzíček Vloženo 27. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2012 Tak vyřešeno. byla to zapalovací lišta. teď jede auto krásně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toskany77 Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 (editace) Zdravím všechny. Začal mi hodně klepat motor když byl zahřátý. Dnes mi byl kamarád změřit kompresy válců ( prí to on děla jako první) a čekalo mě nepříjemné překvapení. Ani na jednom nenaměřil více jak 4 bar. Je to možné? Motor až na to klepání jede bez problémů jen mi občas mizí chladící kapalina a olej nepřibývá. Editováno: 1. Říjen 2017, autor: toskany77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 A co zjistil dál? Cvrkl ti do válce olej jestli to sou kroužky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toskany77 Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 ne to jsme nedělali. Já jen se chtěl poptat jestli je možné že u tak nízké komprese to vůbec nastartuji. Motor jinak táhne jen když se ohřeje tak pod 2000 o/min klepe jak diesel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pracant Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 V 1. 10. 2017 na 19:13, toskany77 napsal: Zdravím všechny. Začal mi hodně klepat motor když byl zahřátý. Dnes mi byl kamarád změřit kompresy válců ( prí to on děla jako první) a čekalo mě nepříjemné překvapení. Ani na jednom nenaměřil více jak 4 bar. Je to možné? Motor až na to klepání jede bez problémů jen mi občas mizí chladící kapalina a olej nepřibývá. Ak mas motor otvorený nalej do každého valca trošku acetonu - a uvidíš ako rýchlo bude miznúť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.