Přejít na obsah

Plný výkon motoru 1,9 TDI 77 KW Octavia II, kolik motor vydrží ?


Rony S

Doporučené příspěvky

Obracím se na někoho , kdo mi dá vědět, kde se dočtu o plným výkonu motoru. Když jedu na plný plyn třeba 15 minut ( 205 Km/h) po dálnici, začne se motor hřát ke 110 st.c. začne strácet výkon jako by se přidíral. Když zastavím nechám ho běžet na volnoběh asi 5 minut aby vychladlo turbo a motor má kolísavé otáčky a kouří se zněho jak se všechno vypaluje. Je někde určeno jak dlouho se může jet na plný výkon motoru, než dojde k jeho totálnímu zničení. Po celou dobu motor maže dobře ale třeba v dlouhém stoupání v německu kde se jede v noci na plný plyn motor doslova po 20 minutách strácí výkon. Auto je čtyři roky staré má najeto necelích 60 000 km. Koupeno nové jezdím si sním sám. Údržba jen v autorizovaném servise Škoda. Olej 5W30 Castrol Long life.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle bude spíš dotaz přímo na Škoda auto, rádi ti na to odpoví, určitě to mají testované pro různé rychlosti a venkovní teploty. Pak sem jejich odpověď pro zajímavost dej…

15 - 20 minut 200km/h v noci s tovární 1,9, to musí být velmi příjemné a velmi bezpečné. A ještě ze zvědavosti, kde v Německu mají tu závodní dráhu, kde je 60 km v kuse neomezená rychlost, zas tak často tam nejezdím, ale přijde mi, že to mají každých pár km omezené?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výrobce nikde nepíše, že po ujetí 3000 km nemohu jet jak chci ?

Ještě ani nevím, jestli to není špatným olejem ?

Používám Castrol Long L III W5/30 lepší je snad W 0/60

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky. a už vůbec ne svoje!!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sám jsem rok a půl piloval O2 po německejch dálnicích, kde to šlo, tak kolem dvoustovky, výjimečně i víc..., ale měl by sis uvědomit že pro takovej styl jízdy tohle auto a hlavně motor není..Jednak už od nějakých 180 ten podvozek tak jistej není.. (i když auto samo dá víc, navíc větší kola trochu jistotu přidají) a hlavně u tý 1.9ky při 200 jedeš prakticky na hranici možností toho motoru, spíš už lehce za ....a v maximálních otáčkách, který tomu motoru dlouhodobě dobře dělat nebudou.. Já naštěstí piloval 2.0TDi s 6kvaltem, takže pro tu tenhle styl jízdy ještě byl snesitelnej a i dvoustovka byla ještě relativně příjemná (na 16"kolech)... ale párkrát jsem to musel jet i 1.9kou a tam jsem jel dlouhodobějc do 190... na víc jsem fakt neměl srdce... Ale teplota byla konstantní, žádný zvyšování.. ani žádný známky chabnutí výkonu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...