Přejít na obsah

Někdy nenastartuju 1.9 tdi pd ATD


Doporučené příspěvky

čau.mám problém ze kterého jsem zoufalý a už nevím co s tím.Sednu do auta ujedu 10km auto se zahřeje cca na 70 stupnů.auto zdechnu.po cca 10 minutách sednu do auta začnu startovat a motor jen točí ale nechytne.začne při startování svítit kontrolka žhavení.když startuje normálně tak nesvítí.mám nově přetěsněné vstřiky.ted jsem dával ještě novou elektroinstalaci co je umístěná v hlavě motoru a napájí vstřikovače.delá to nepravidelně.a když startuju a nechce to chytnout tak svakají relátka u pojistkovky někde.auto je nepředvídatelné.vůbec nevím čeho se chytnout.delá to nepravidelně.díky moc za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tož to by mě ani nenapadlo.ale aspon nějaká rada.zkusím si půjčit od známého a uvidím.právě je divné že potom auto už chytá zase jak má.ale už se mi ozývá pastorek na startéru tak ho zrepasuju asi celý.at mám klid.díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ventil klapky sání ale ten tam není,a psalo to ovládání vstřiku 2 a 3 proto jsem měnil svazek u vstřiků.ale večer to napíchnu u kamaráda a napíšu přímo chybové kody a zkopíruju sem chyby které to píše.jinak zatím moc dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to vlastně je relé 109.no jinak dneska mi to udelalo zas.5 x jsem dlouze startoval a pak to chytlo.ono to chytne hned jak přestanu startovat.točím točím a už to chci vypnout z polohy startování a trochu pohnu a najednou to chytne.a ještě mi cvakají relátka při startování

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já jsem to odpoledne rozdělal a našel zpoustu drátů které jsou od ničeho.relé box vypadl v pohodě až na to že relátka jsou takové volné.je tam několik volných pojistkových pouder bez pojistek do kterých jde napětí.něco dodelávaného jako alarm nebo tak.ale nevím o ničem.pak nějaký tajný vypinač na který jsem radej nesahal.no prostě asi to odvezu k elektrikářovi.já se v tom vyznám ale né tak moc abych ušmikl něco a pak už to nejelo vůbec :-) .jinak jak říkám fakt moc díky za rady.třeba to bude tím relé a nemusel bych někde nechávat za opravu miliony.zkusím všechno udelat co radíš a napíšu.mě to asi tak měsíc jezdilo v pohode a pak zas problémy.naprosto neočekávané kdy to udelá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za studena tě to startuje dobře? Ještě si pročti fórům, určitě jsem tady někde četl o podobněm problému.

Bylo to tím, že když je motor zahřátý, tak startér dává schválně menší otáčky. Stačí úprava ve VAG aby to dávalo o něco větší otáčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud je tam nějaký tajný vypínač nebo imobilizér nějakého alarmu apod. tak na 80% bude rozpojen spínací obvod relé 109 - napájení řj motoru.

pokud je relé rozepnuto a zapneš klíč, jednak neběží čerpadlo v nádrži a taky zůstane svítit kontrolka abs a asr - není komunikace s řj motoru.

sundej spodní kryt pod volantem a když ti nebude chtít auto startovat, vyhoď relé 109 a silným drátem (při vypnutém klíčku) propoj silové vodiče v patici relé 109. jsou tam jen 3 dráty - 2 tlusté (ty propojíš) a 1 tenký (pokud pamatuji dobře, tak modro-nějaký). pokud potom bude auto startovat, kup nové relé, pokud nebude, relé 109 je pravděpodobně ok a budeš muset hledat dál (asi kolem toho vypínače a alarmu). nezapomeň na konec drát vyhodit a vrátit relé, aby jsi nevyklepal baterku.

edit: původně je umístěno úplně vpravo dole, zezadu do něj vedou jen 3 dráty, jak píšu o něco výš.

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co takhle špatný chip?je to nachipované od nevím koho,známí říkal že je to nakrmené až moc,vůbec to nekouří a žere to celkem dost co se tak dívám na vaše spotřeby.já jezdím za nejmín tak 6,2 litru.jako abych se dostal na průměr třeba 4,8 litru tak bych musel jezdit převážně z kopce.dlouhodobý průměr mám tak 7.2 litru a to jezdím převážně opatrně až na nějaké vyjímky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

špatnej soft může udělat taky hodně...nejhorší je, že může být víc šotků pohromadě, každopádně ta spotřeba není dobrá....aby to nakonec nebylo i výše zmiňovaný čidlo teploty motoru

pokud si tím chipem nejsi jistej, asi by nebylo od věci nechat to dát do origo stavu, nebo přechipovat někým kdo ví co dělá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže dneska jsem to stihl jen napichnout.od té doby co jsem vyměnil svazek u vstřiků to napsalo jen 19561-přepínací ventil klapky sacího potrubí.přerušení nebo skrat na kostru .ale to píše protože tam ta klapka není vůbec.nějaký chytrý majitel předemnou ji asi odmontoval.no díval jsem se na relátko a vypadá u jednoho kontaktu na plošňáku hodnbě divně.černě až zaoxidovaně.takže zitra mi do práce dojde tak ho vyměním.čidlo jsem zapomněl zkontrolovat ale v práci mi říkali že by vyhodilo chybu prej.vyměním relé a uvidím.dneska zatím v pohodě.jezdím ze starým klíčem a pohoda.před tím jsem jezdil s klíčem který se vůbec nepoužíval.byl jak nový.dám vědět co a jak dopadlo.s autem jezdím intenzivně takže se to projeví co nevidet.

A otázka boikem.mám celkem hlučný motor.může to delat nastavením vstřiků?delal jsem na tom základní nastavení při přetěsnování že jsem dotahl ten šroub nad ventilem a povolil o 180 stupňů a dotahl jistící matici.je to správně.motor tak cvaká.mám podezření na vstřiky že by mohli delat bordel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ještě jedna věc.mívám v nádrži maximálně půlku nafty.někdy plnou.ale někdy čerpadlo tak hlučně nasaje a někdy nejde slyšet skoro nic.ale čerpadlo zabzučí.ale prej pdčka by měli tak hlasitě nasát.ale i když to nasaje potichu tak to nastartuje.nevím z čím chybu spojit že to někdy nenastartuje.jen píšu co se mi ještě nezdá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opět jsem nenastartoval.ale vůbec.svítí žhavení možná trošku problikává.svítí kontrolka abs a asr,hned co pustím klíček ze startovací polohy tak abs,asr a žhavení zhasne a někdy při startování zhasne i kontrolka dobíjení a zhasne se i osvětlení kastlíku který jsem měl při tom otevřený.takže už mám stochutí auto kopnout do šrotu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročetl jsem to až sem...a pokud mohu poradit.Dal bych to nějakému autoelektrikáři, aby prošel všechno elektro co má přímý vliv na proces startování...a mimo jiné zkouknul i zbytek. neb pokud to někdo předělával tak to bude asi stát za to a těžko radit když se nemáš od něčeho odpíchnout s jistotou že je to v cajku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...