kokta7 Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Pak nafta ale ztrácí smysl. To sice stoji ale prace plus popřípadě ještě když pojde egr. Furt nikoho neznám kdo zkoušel čištění dpfka, marketing snese všechno.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Jak to myslíte, "ztrácí smysl"? EGR může pojít bez ohledu na DPF, ostatně bylo tu o tom kdesi vlákno. Pokud na výměnu filtru počítáte nějakých 20 normohodin(!), pak se na těch skoro "50tis" asi dostanete, ale to by pak čištění (tedy včetně demontáže a montáže) nemohlo stát 12000... Jinak bych se chtěl zeptat obecně místních "ropáků", kdo už opravdu musel měnit ten DPF, na kolika km a za kolik. Zatím to tu všechno je jen v rovině "co by, kdyby...". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 (editace) Pár odkazů http://www.dpf-tech.cz/katalog http://turboservisplzen.webnode.cz/dpf-fap/ http://www.autoservis-garant.cz/cisteni-filtru-pevnych-castic/ http://www.dpfe.cz/akce Opravdu si myslím,že rozumný člověk ten filtr kuchat nebude. Pepo,jak jsi přišel na těch 20 normohodin?Ještě jsem neviděl filtr,který by nešel vymontovat a nomontovat během jednoho dne. O tom,že nafta z hlediska úspor postrádá smysl není sporu.A není to jen věc dpf,ale celkově jsou rizika nákladných oprav větší a návratnost investice při koupi nového auta je také značně nejistá. Editováno: 9. Červen 2014, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 (editace) no řeknu ti to tak. 2.0 TDI PD BMM 7 rok v provozu cca 160 000km. filtr je ucpán 45 z 60.... uvidíme co ukáže čas. zatím musím zabouchat funguje.... že nafta pak ztrácí smysl na nějaký normální nájezd, když ti může EGR a DPF odejít daleko dříve. déle se zahřívá.... Editováno: 9. Červen 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 kokta u tebe je problém v tom PDčku,ale to určitě víš sám,u CR bude životnost filtru o dost větší,samozřejmě v normálním provozu a ne při skákání po městě. Možná by bylo rozumnější nechat ho vyčistit dříve,než čekat až to bude padat do nouzáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 jak říkám, neznám někoho kdo by si to nechal nějakým způsobem čistit a pomohlo to. až budu tak řeknu více.... opět netuším jestli u CR vydrží DPF více, fakt nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Já se tě neptal,to je prostě fakt že u CR se filtry daleko lépe regenerují.Nic jsem nehledal,ale nějaké reference na čištění určitě na netu budou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Já jsem si nechal při koupi rok a půl starého Yetiho s motorem 2.0 TDI 81kw a najetými 97 000 km přes diagnostiku zjistit stav DPF a byl zaplněný z cca 10%. Jak moc se tomu dá ale věřit, to nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Standavfr: Těch dvacet normohodin by odpovídalo ceně za práci, jak ji uvedl kokta7, já si umím představit, jak dlouho to trvá, resp. že to je otázka desítek minut. S ostatním souhlas, raději bych benzín, ale zrovna škodovácké benzíny nejsou zrovna vzorem dlouhověkosti. kokta: Vždyť Vy sám tu potvrzujete, že to s tím filtrem nebude tak horké. Na 160000km jste na palivu oproti 1,8TSI "vydělal" nějakých 120000Kč (srovnávám odpovídající motorizace Yetiho a normovanou spotřebu) a to jste na 75% zanešení. Jak jsem pochopil, Vy to srovnáváte s 2,0TDI PD, což je o dost jiný motor (na druhou stranu, ještě úspornější než 2,0TDI CR). myspulin: Díky, dobré info pro představu. ostatní: Jen opakuji nadhozenou otázku, jestli někdo už měnil DPF, na kolika km a za kolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 (editace) však Pepo já to beru, s autem se jezdí dost často i krátké trasy. No "vydělal" na ukor chrochtání(o něco vždy je dražší dehet), vysokého hluku, menšího vykonu. a je to fuk jestli CR nebo PD, oba dělají o hodně větší hluk nežli TFSI. jasně že v posledních PD a CR je rozdíl, ale ne zas tak nijak převratný... hold problémy jsou jak u TFSI tak i u TDI.... Editováno: 9. Červen 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 Tuhle mi začala svítit kontrolka DPF a tak jsem zajel na dálnici a držel jsem to jako obvykle 2,5 tis/ot. Najednou tak po 5 min vylít šedý oblak který přešel do černého. A mě tu někdo bude vyprávět něco o ekologii a o tom že má někdo TDI a nemá na opravy. Na jaký opravy? To jsem nepochopil. To auto opravíš tím že DPF vyndáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 15. leden 2015 Sdílet Vloženo 15. leden 2015 kdy začne DPF odcházet u Yeti 81kw, 4x4? Já to v Bmw ani Mitsubishi s nájezdem do 100k řešit nemusel, obojí ale dostávalo docela čoud, to Yeti moc jezdit nebude.. Jak ho nejlépe vypalovat jízdou? děkuju za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anorex Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Co se týče zaplnění DPF filtru,jde o množství (gramy) popílku,se kterým už se nic neudělá (ten vzniká v nějaké míře po každé regeneraci),hranice doporučovaná výrobcem pro výměnu DPF filtru je mezi 60-70g,já mám například nyní po ujetí 25000km cca 8g dle diagnostiky,tudíž plus mínus propočtem to vychází někam kolem 200 000 km,nicméně se to nedá nijak zobecňovat,na VW klubu se pohybuje spousta lidí,kteří mají přes 200 000km s originálním filtrem a jsou na polovině těchto údajů...jde hlavně o skladbu jízd,pokud jezdíš denně nějaké delší trasy (já například denně minimálně 100km) mimo město,kdy se auto stačí prohřát na funkční teploty,pak bude výdrž filtru spíše delší a klidně i vyšší,než podle těhle počtů,pokud budeš jezdit kratší trasy s hodně městským ježděním a alespoň občas se auto nedostane za hranice města k takové jízdě,která je popsaná výše,pak bude výdrž filtru spíše nižší a odejde klidně i výrazně dříve...mám zkušenost,že například stačilo cca týden denně jezdit po městě krátké trasy,kdy se auto nezahřálo,ale často startovalo a po tom týdnu se rozsvítila kontrolka filtru,nicméně šlo o skoro nové auto,stačilo vyjet za město,prohřát a párkrát trochu prohnat,kontrolka zmizela...zkrátka kombinace dieselu a DPF filtru do města a na krátké trasy prostě není optimální,ale to je obecně známej fakt...generalizovat tedy výdrž opravdu nejde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host romi68 Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 (editace) Presne ako píšeš...mám na svojom najazdených 195.000km a po výmene jedného snímača pri 90.000km sa mi DPF-ko ani raz neozvalo. A je to dane tým, že auto jazdí v pomere 90:10 mimo mesto a predpokladám, že na tom má podiel aj aditívum TDA Castrol, ktoré do neho lejem pri každom tankovaní nafty. Jednoducho turbodiesel s DPF filtrom nepatrí na jazdu do mesta. A zdá sa, že to už konečne pochopili viacerí predajcovia, pretože som sa už osobne stretol s otázkou predajcu, na čo sa má auto primárne používať, kde bude jazdiť a aké množstvo kilometrov približne má najazdiť za rok. A kto na toto nepočúva tak má problémy s DPF filtrom kľudne aj po 10.000 kilometroch... Editováno: 30. leden 2015, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado1973 Vloženo 26. Březen 2016 Sdílet Vloženo 26. Březen 2016 Moje pozorovanie na novom aute.Otáčky sa pri najazdenych 450km na voľnobehu zvýšili na 1000, okolo auta bol zvláštny smrad, asi prvé vypaľovanie, po cca 6 km sa zrejme vypálil a otáčky klesli na normal. Druhé vypaľovanie asi pri 1000. To isté otáčky zvýšené na 1000, prešiel som nikolko km cca 7 niečo kúpiť a otáčky klesli zase dole. Zatiaľ jazdim mesto cez týždeň okolo 30km a víkend cca 100-150 km. Stále ukazuje rovnako 7000km na adblue. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fuzo Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 Docela by mne zajímala filozofie vypalování DPF. Jezdím cca 80% dálnice a zbytek okresky a nejsem podotáčkový jezdec. 1500 ot je minimum na rovině bez akcelerace. Yeti je nová cca měsíc a má najeto 6000. Nebetyčně mne štve, že regenerace se poprvé ozvala v asi 4500 - 5000 km ale po návratu z dálkové jízdy cca 250 km po dálnici a když jsem poté vyjel do obchodu cca 5 km trasa tak se ozvala regenerace. Na křižovatce cca 1000 ot a Start / Stop not possible. Smrad od motoru a výfuku. Dnes to samé, jedu po dálnici cca 40 km, vjedu do města a vidím zvýšené otáčky. První křižovatka a opět Start / Stop not possible. Předpokládám, že regenerace DPF. Proč proboha ten SW v řídíci jednotce regeneruje tak blbě? To se soudruhům ve Škodovce nepovedlo. Hlavně stačila jedna kontrolka na palubce, aby člověk viděl jestli regeneruje nebo ne. Nebo upozornění na palubním PC - Je nutná regenerace, mám začít? A potvrzení tlačítkem, nebo spíše Cancel nulováním, když jsem 1 km od domova. To by asi bylo moc složité :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 Ta kontrolka nebo jedno odložení do příštího startu by marné nebylo. Taky mě většinou probíhá vypalování když přijedu do cíle. Jinak u mě vypalování probíhá tak většinou po 800km...někdy dřív a jednou dokonce po 1600km(podle údajů z řídící jednotky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 80% lidí by netušilo co to je a jak to používat . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 Myslím, že požadavek na regeneraci je dán spíš spotřebovaným palivem než najetými kilometry. Samotná regenerace začne, když jsou splněny všechny další podmínky. Mohl by se tu vyjádřit někdo z továrny, kdo do toho vidí. Ne že by to něco změnilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 ja mam zatim 220tis km na puvodni filtr,vlastne vse puvodni krom vstriku,taky me to tak blbe vypaluje,vetsinou kdyz jedu z obchodu lazoplazo a dojedu dom tak porad vypaluje,je lepsi pockat a nechat to na volnobeh dokoncit nebo se na to vykaslat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Suchý Vloženo 29. Květen 2016 Sdílet Vloženo 29. Květen 2016 (editace) rozhodně to nechat dokončit. DOkud nespadnou otáčky na původní hodnotu tak to nechat běžet. Editováno: 29. Květen 2016, autor: Pawouk Necituj bezprostředně předcházející příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas89 Vloženo 2. Červen 2016 Sdílet Vloženo 2. Červen 2016 Ahoj mel bych jednu otazku. S DPF nemam zatim problem. Ale nechal jsem si ho zkotrolovat, a zaplneni je 60g. Mam motor BMM to me za chvili asi cekaji problemy ze ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smety Vloženo 16. Září 2017 Sdílet Vloženo 16. Září 2017 (editace) Zdravím, zkusím oživit téma. Neví někdo, jestli je Yeti 2.0 81kW již od začátku výroby s DPF ? Kamarád má přesně tohle, z roku 2009 a tvrdí mi, že on ho nemá... Nemůžu to nikde najít, ale žil jsem v domnění, že v Yetim už byl ve všech naftách DPF... Předem díky za upřesnění. Editováno: 16. Září 2017, autor: Smety Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 16. Září 2017 Sdílet Vloženo 16. Září 2017 YETI byl od začátku prodeje pro Evropský trh u naftových motorů VŽDY s DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 16. Září 2017 Sdílet Vloženo 16. Září 2017 Přesně,CR motory vždy s DPF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.