toxikcz Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Zdravim,mám problem u fabie,když jsem si jí pořídil tak bylo vše ok,najel sem s ní cca 6000 km a začalo se vypínat turbo,spadlo to do nouzáku cca při 3000 otáčkách na 4ku. Ted to začíná dělat čim dál tim víc i na jiný rychlostní stupně při vyších otáčkách. Nesetkal jste se nekdo s tím?Nemohlo by to turbo jenom bejt zaoxidovaný?(zarezlé naklápění lopatek) nebo špatnej ten ventyl na turbu?jinak fabie má najeto 356 000km . Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Mrkni na podtlakovou hadičku co vede k turbu jestli není prasklá. Může být vadnej ventil N75 Podle mě to budou ale přidřený lopatky. Takže turbo ven a vyčistit a nejlepší je při skládání dát pod válečky podložky 0,1-0,2 mm.Turbo se potom tak snadno nezanese. Nejdřív bych ale udělal log ve VAGU na kanálech 3,10,11. Otáčky od 1500 do 4000 na plnej kotel do kopce a na 3tí nebo 4tý rychlostní stupeň. Pohledej na netu. Je toho hodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 presne ako píše coffin..treba hladať a prečítať si...toto bude aj tak čochvíla zamknuté http://forum.skodahome.cz/topic/107792-fabia-19-tdi-pd-turbo-netlaci/ http://forum.skodahome.cz/topic/103878-vynechani-turba-19tdi/ a mnoho ďalších... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 po těch km má turbo i na zanesenou regulaci nárok...každopádně bez VAGu se nehneš....udělej výpis závad + log jak píšou kluci výše...taky můžeš rovnou zkusit odpojit podtlakovou baňku na turbu od páčky regulace a vyzkoušet rukou, zda se hýbe snadno a bez zadrhávání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parix Vloženo 4. Červen 2012 Sdílet Vloženo 4. Červen 2012 vím že ted to sem psaát je už asi pozdě ale kdyby nahodou měl někdo ten samý problém, měl jsem to samý když jsem si koupil fabku, všichni mi říkaly že je to turbo i v jednom servise po diagnostice a když jsem ho už chtěl vyměnit tak jsem zajel ještě do jednoho servisu kde mi to projeli diagnostikou řeklo jim to neco o turbu ale mohla za to pouze váha vzduchu takže jsem hned ten den ji nechal vyměnit a od tý doby to jezdí jak ma.. to má rada pokud to moc netahne a při větší zátezi se hodí turbo do nouzáku (vypne se) a jede to zase až po nastartovaní...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.