Říjen 11, 20168 r Pokud jde o nájezd samotný, tak nevidím problém. Ale jde o aktuální stav auta. Pokud se rozhodneš pro úpravu, tak je možné že přijedeš k ladiči, on udělá diagnostiku a řekne ti, ať opravíš tohle a tohle a přijedeš znovu. Nebo řekne, že ti to udělá, ale dáš si pozor na tohle a tohle. Je to individuální. Důležité je vybrat si úpravce, který jede na kvalitu, ne na kvantitu a peníze. Dobrý úpravce nemá problém tě poslat domů bez, protože si nelajzne to auto upravit. Btw. odkud jsi?
Říjen 25, 20168 r chtel bych cipnout 1.6tdi 55kw ve fabii nevite o nekom kvalitnim v okoli brna?nebo jihlava?
Říjen 25, 20168 r Asi TDIFUN, sice dál než chceš, ale asi se to vyplatí... Ale třeba někdo doporučí něco lepšího
Listopad 2, 20168 r Co jsem to tady sledoval, tak ti zkuseni lide doporuci jedine TDIfun (Cesky Tesin) nebo Motorpower (kousek od Prahy).
Listopad 2, 20168 r Celkově si dávej s DPF pozor, možná to lepší ani nezkoušet, když to bude chipnuté špatně a bude to víc kouřit, tak to nepoznáš a oprava bude hodně drahá... Navíc pochybuji že se nechá výrazně zlepšit výkon motoru bez zvýšení kouřivosti...
Listopad 2, 20168 r myslim ze u tohoto motoru je to v poho.vzdyt 55kw 66kw a 77kw je uplne stejny motor pouze jiny software.nazor laika.stacilo by mi tech 77kw nepotrebuju jit vys.
Listopad 3, 20168 r taky jsem si myslel že 88 kw 1.6 TDI co se dával do superbu byl stejný jako 1.6 TDI 77 KW.... no a vidíš stejný nebyl :-D Upraveno Listopad 3, 20168 r od 15degren
Únor 3, 20187 r Ma niekto skusenost s powerboxom na 1,6? Neukamenujte ma rovno, viem, ze co to je ako to funguje. Pytam sa ci to na CR existuje, alebo ci to niekto aj realne pouziva a ako to v praxi funguje. Viem, ze si to nikdy nekupim ale zaujima ma to. Na ebayi idu tie skrinky po 50€. https://www.ebay.com/itm/CHIP-TUNING-VOLKSWAGEN-TOURAN-1-6-2-0-TDI-diesel-power-CR/272873890914?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D44039%26meid%3Da00365e7aaba4037b96bd700741df8aa%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D262032104639%26itm%3D272873890914&_trksid=p2047675.c100005.m1851 Upraveno Únor 3, 20187 r od Host
Únor 4, 20187 r V praxi nevidíme do té krabičky co dělá, takže se to těžko hodnotí. Obecně je to kravina na kvadrát, obzvlášť u tohohle motoru je to nejrychlejší cesta jak oddělat třeba DPF...
Květen 14, 20187 r Dobrý den pánové, nějaké zkušenosti s touhle firmou : https://www.quantumchiptuning.cz/ Děkuji za vaše postřehy. Do Prahy se mi moc nechce, tak hledám na Moravě :-(
Květen 14, 20187 r Hned z kraje mě pobavila tahle věta: "Motorové mapy v řídící jednotce motoru upravujeme ve spolupráci s jednotlivými automobilkami." [emoji3][emoji3] Dále mi chybí měření na brzdě v rámci úpravy. A pokud hledáš na Moravě, tak u Ostravy je TDIFUN...
Květen 14, 20187 r Já si to tak trošku myslel, ale radši se obracím na zkušenější ;-) Tak si asi udělám výlet do Ostravy, respektive k Ostravě . Myslíš tyhle ? Zdeněk Hájek, Český Těšín Upraveno Květen 14, 20187 r od Namor Rapsaj
Květen 15, 20187 r Zdenka mohu potvrdit, v dílně má přímo brzdu a je to hodně v pohodě típek, všechno ti vysvětlí, faktura/záruka není problém, mám s ním dobrou zkušenost. Ale je potřeba se sním domluvit na přesném termínu jelikož v dílně nebydlí
Květen 15, 20187 r Nj ale za úpravu jednotky u CR škodovek chce 10k a dát 10k za něco co mi odstřelí jakékoli šanci po škodovce něco chtít je dost slepé u motoru který nejspíš bez úpravy SW od roku 2019 neprojde emisemi. Až bude povinné vyčítat readlines tak všichni kdo prošli přehráním SW z dieselgate zpět nebo chiptuningem v zásadě dojezdily, leda že by si pak od tunera zaplatily i nový SW na úpravu NOx, ale pak tu máme upravený motor na NOx se sníženou životnostní emisního systému ale bez dvouleté záruky škoda, takže sranda s úpravou na rok vyjde ve finale mnohonásobně dráž než 10 tisíc. Upraveno Květen 15, 20187 r od 15degren
Květen 15, 20187 r Brod nikde a kalhoty u kotníků. Dej pryč tu ovci. Necháte se hrozně manipulovat a netušíte o co jde. Za prvé v případě problému umí i Fun vrátit vše zpět, či nahrát sw dle potřeby. Za druhé, lze udělat úpravu s číslem DGate. Pokud tomu někdo nerozumíte, klidně volejte. Jinak Fun bych na moravě také doporučil. Upraveno Květen 15, 20187 r od motorpower
Květen 15, 20187 r Neřikám že to řešit nejde, ale že je to drahé a nevidím důvod to tak to dělat. Chápu že tě to živý, ale i když by nastal problém a ty dal jednotku do původního stavu, tak tam o manipulaci bohužel záznam zůstane a když vyměníš jednotku, tak jim to zase nebude ve škodovce sedět dle dílu, tak jako tak se s tím ve finale bude zákazník brodit sra*kama. Já osobně jedu na úpravě od škodovky a pokud to nebude problém, tak na původní SW s chipem přejdu až za 30K km kdy mi končí nová záruka od škodovky, ještě z nich potřebuji vyrazit nové čerpadlo. To nic nemění na tom že cpát 10K jen do chipu tak starého auta je mi prostě líto. Kolik vlastně chceš za přehrátí SW z NOx verze na verzi s podvodným SW bez chipu ? Upraveno Květen 15, 20187 r od 15degren
Květen 15, 20187 r Abych to trošku osvětlil. Koupil jsem si ji teď nedávno protože mi umřela moje Okta 1,9 TDI 66 z roku 1999. Jenže jsem ji koupil s již přehrátým softem kvůli diselgate. Nelíbí se mi na ní regenerace filtru která s tímto softem probíhá každých 150 Km . Kroutící moment asi taky nebude úplně to pravé ořechové, už se mi jednou stalo že jsem při rozjezdu na křižovatce chcípl :-( a na to u nafty opravdu nejsem zvyklý. Nejsem žádný začátečník, jezdím od svých osmnácti a je mi mimochodem 54 , takže ten čip ani nepotřebuji kvůli blbnutí, to už mě přešlo, ale nějakou rezervu člověk potřebuje na předjíždění. Deset tisíc za čip je opravdu hodně, na druhou stranu mám dát "nalejvákům" čtyři nebo šest tisíc za zničení motoru ? To si radši našetřím a investuji do někoho kdo opravdu umí. A co se týká nějaké záruky tak to neřeším . Auto nemá servisku a dohadovat se ve škodovce nebudu. Každopádně děkuji všem kdo poradí a poradily.
Květen 15, 20187 r To chcípání je daném motorem. 1.6 Jsou bohužel trošku neklidné a NOx Sw to bohužel spíš zlepšuje než zhoršuje. Když vyndáš ucpávku a nahraješ původní SW, tak aute se při rozjezdech bude chovat ještě nepatrně hůř, občas se předusí občas, vystřelí jak namydlený blesk. Je to údajně ne dobře navrhnutým sacím boxem, který způsobuje vířivé proudy a tak se k některým pístům dostává vzduchu víc a k některým zase málo a bez té ucpávky, která navíc ty vířivé proudy eliminuje, ti to prostě bude v nižších otáčkách trošku skotačit, dělají to všechny 1.6 Tdi bez ucpávky... Je lepší si na to zvyknout než to řešit, nicméně na klidnout nohu je původní Sw lepší. Upraveno Květen 15, 20187 r od 15degren
Květen 15, 20187 r Mám to včetně usměrňovače vzduchu v sání (ucpávky). Nejsem odborník a věřím i tomu, že bez toho usměrňovače vzduchu tam nějaké vířivé proudy jsou, na druhou stranu ten usměrňovač prakticky snižuje i množství nasávaného vzduchu aspoň podle mě. A předjíždění s tímto motorem taky nic moc. Zlatá rotačka :-) sice měla jen 66 kw ale akcelerace proti této 77 úplně jiná (lepší) .
Květen 15, 20187 r 15degren ještě z nich potřebuji vyrazit nové čerpadlo. Odpověď tři příspěvky hore. Tak pokud k tomu přistupuješ, že chceš něco vyrážet tak ano, ale neblbni ostatní nepravdivými informacemi. Ano, třeba EGR se opravdu se...., ale to neznamená, že na každém autě atd. A chování motoru? U 1.6 nebude nikdy úplně ok, ale dobře nastavený motor, jede na původní sw vždy lépe, přestože i u mě změřené parametry jsou o něco lepší u DG.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.