Přejít na obsah

octavia 1.6 nekuri


octavioo

Doporučené příspěvky

Asi to není vina motorizace.

Podle mně výměník má větší hydrodynamický odpor než vodní okruh v motoru a pokud jede motor na volnoběh tak se okruh uzavře spíš přes motor a slabý tlak čerpadla při volnoběžných otáčkách nestačí protlačit dostatečné množství teplé vody výměníkem a studený vzduch (v tomhle období je opradu studený) stačí výměník ochladit.

Zvýšením otáček se zvýši i výkon pumpy a ta protlačí vodu i výměníkem.

Posledně jsem si toho všiml na svém autě taky. Voda 90 °C, popojíždím v koloně a najednou studený vzduch. Jen mírné zvýšení otáček a už šel vzduch teplý.

Jsou dvě možné příčiny:

1. Omleté lopatky čerpadla a to tak nevytvoří dostatečný oběh. Ale jinak mi voda jak vystoupá na 90°C pěkně drží a ani náhodou nemá snahu stoupat, čili oběh je dostečný.

2. Venku je FAKT!!! kosa. Všinl jsem si toho až letos v zimě a auto mám druhou zimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm mne to robi ako som auto kupil , a terazked su dost velke mrazy ma to dosť sere , mechanik mi powedal vodna pumpa kebi bola zla bi sa auto prehrievalo , termostat bi zas nevihnal tepltu taku ako ma stalu n 90 , vimenili sme aj vičko nadržky a už fakt newiem ,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...