Přejít na obsah

Koupě ojetého Superba II


Jims Sanders

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...
  • o 4 týdny později...

Podle mě na to neexistuje odpověď. Z inzerátu vůbec není jasná výbava. Spousta prvků výbavy se může různě potentovat a velice často dle užívání. Příklad - hodně lidem ruplo péro v samonavinovací roletce v kufru. To nesouvisí ani s km ani se stářím. Záleží to jak často s tím někdo manipuloval. To samý motorický vzpěry do kufru, záleží jak často někdo lezl do kufru. Cena obou cca 18 tisíc pokud si dobře pamatuju. Atd atd. V autech typu Superb budeš spíš řešit předražený věci z výbavy než že odešel nějakej ventil v motoru co všem nutně odejde ve 250 tisících km..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpověď neexistuje.

Někomu něco vydrží 150.000km, někomu 250.000km, někomu 350.000km...

Spousta věcí souvisí s tím, jak to kdo používal.

Osobní zkušenost - měl jsem dva superby, jeden sedan, jeden kombi a sedan měl při koupi najeto 220tis. a kombi když jsem dával pryč mělo 293.000km a i přesto třeba uvnitř vypadal lépe, než ten sedan při koupi...jde o to kdo s tím jezdil, jak se staral, jak moc řešil servis, nebo něco přecházel, dojížděl na doraz atd....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chcelo by to vidieť no , výbavy by som sa nebál , skôr mechaniky , ale za ušetrené peniaze sa to dá prežiť , tak isto sa ti môže vysrať auto za 10tis eur

 

bolero by som nenazval zlým rádiom , nie je to síce ten spomalený Columbus ale hrá to dobre , vyzerá fajn a funguje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nakoniec som si povedal ze ho beriem. Ak aj natlacim usetrene prachy do servisu stale budem na tom ako keby som kupoval nezname auto a aspon viem, co je tam spravene. Bol som sa previezt a prekvapilo ma, ze ma tuhe napravy, nic neklepe a tlmice su tiez tuhe. Pritom podla servisnej historie nebolo nic okrem brzd menene. To ozaj tolko vydrzia podvozkove diely?

 

K tomu radiu. Tak nie je to kazetak ale chybajuce spojenie s mobilom cez bt zamrzi, a investovat do columbusu ked parkujem na ulici vlemi nechcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl u svého Superba měněny někde na 210.000km čepy řízení a ja měnil někde na 280.000km silentbloky předních ramen.

Táta nekde na 245.000 km měnil zadní silentbloky ramen. 

Jinak nic až do 293.000km u mě a 255.000km u táty, kdy se auta prodávala. A celou dobu byl jen autorizovaný servis, takže by to tam.bylo. zřejmě jsou podvozkové díly kvalitní 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, radovan255 napsal:

K tomu radiu. Tak nie je to kazetak ale chybajuce spojenie s mobilom cez bt zamrzi, a investovat do columbusu ked parkujem na ulici vlemi nechcem.

 

Jen poznámka na okraj pro budoucího majitele Superbu. Škodovek je všude plno a zloděj jde cestou nejmenšího odporu. Proto nechápu, že se někdo diví ukradenému/vykradenému autu když proti tomu vůbec NIC neudělal. Přitom dobrý alarm stojí "pár tisíc" (doporučuji Pandoru) a bezpečnostní fólie na okna stojí taky "pár kaček". A stejně pak člověk vidí vyfláklý přední okýnko u Superba a místo rádia prázdnou ďouru..

 

Shrnu to - když už si kupujete auto za statisíce tak nesockujte a dejte ještě pár tisíc za zabezpečení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chcelo by to vypisat vybavu ... na prvy pohlad je to dobra cena a ked je jasna historia servisovania a poznas styl jazdenia sefa, tak sa vies rozhodnut ...

ratam ze uz to ma novu EK aj STK za sebou kedze inzerovana uz exprirovala

vies si porovnat data z EK ...

 

250tkm uz treba riesit kde co, zalezi co bolo menene, ak pises ze okrem brzd nebolo nic menene, tak vsetky styri tlmice uz musia byt pod 50%, tiez bole zrele na vymenu uz mozno v 150tkm ... su KO, tycky stabilizatora aby tolko vyddrzali nie som si isty, pri tomto veku uz treba menit aj chladiacu kvapalinu, xenony uz musia byt vysvietene ..., DPF ko zalezi, ale trysky by uz tiez mali byt po smrti, rozvody nic?, neverim, interval zalezi od kodu motora, najdlhsi je 210tkm ...

 

nechce sa mi verit ze iba brzdy sa menili a auto ma 250tkm ... vsetky auta co som mal som mal od novoty a jazdil som s nimi na 99% len ja a aj moj posledny superb mal meneny EGR uz pri asi 40tkm, tlmice zadne boli KO uz pri 120tkm, menil som aj predne spolu so zadnymi teraz pri 150tkm, aj tycky stabilizatora (brzdy este zatial nic)

 

isiel by som do toho, ale preveril by som si co bolo menene, lebo vyzera ze tak min 2,5t € pojde len na "spotrebny" material

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neplas ho zbytocne...moj passat ma uz vyse 300 tisic km a tlmice mali pri 250t este vyse 70%, ba aj okolo 80% na testovacej stolici. Tycky stabilizatora su spotrebak, ved to stoji par eur, to iste vymena chladiacej kvapaliny, nie je to polozka ako egr, dpf a podobne...ked ma auto denne svietenie, xenony budu este v relativne dobrom stave. EGR sa mi zacalo ozyvat az teraz, DPF ma este dobre hodnoty...Neda sa to generalizovat, ze toto uz je pri takom najazde urcite KO, toto tiez...

 

Pise, ze 1500 eur usetri oproti bazarovym ponukam, tak za tie peniaze moze dat auto aj preventivne dokopy, tie najdolezitejsie veci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...